فیلم و صوت

خلاصه بازی منچسترسیتی 2 – ساوتهمپتون 1

برای شما خلاصه بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون که امروز در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی منچستر سیتی 2 و ساوتهمپتون 1 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون امروز 11 آبان 98

منچستر سیتی 2 – ساوتهمپتون 1

خلاصه بازی منچسترسیتی 2 – ساوتهمپتون 1

گزارش خلاصه بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون امروز 11 آبان 98

 منچستر سیتی توانست پا به پای لیورپول پیش برود و بردی دیرهنگام مقابل ساوتهمپتون کسب کند.

ادرسون در دقیقه 13 اشتباهی عجیب مرتکب شد و جیمز وارد-پراوز برای تیم میهمان گل زد.

سیتی در باز کردن دفاع حریف مشکل داشت تا این که سرخیو آگوئرو سرانجام در دقیقه 70 بازی را مساوی کرد.

در نهایت، کایل واکر در دقیقه 86 روی سانتر آنجلینو توپ را به درون دروازه فرستاد و به این ترتیب فاصله شش‌امتیازی منچستر سیتی و لیورپول حفظ شد.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار ابتدا با یک گل از تیم بحران زده ساوتهمپتون عقب افتادند اما دو گل دیرهنگام از سرخیو آگوئرو و کایل واکر، سه امتیاز بازی را نصیب آبی ها کرد.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

پس سپری شدن این دقایق، بازیکنان ساوتهمپتون پیش کشیدند و در دقیقه 13 توانستند به گل برسند. شوت محکم آرمسترانگ را ادرسون به طور ناقص دفع کرد و وارد پراوس با فرصت طلبی توپ برگشتی را وارد دروازه کرد.

فوتبال - خلاصه بازی منچسترسیتی 2 - ساوتهمپتون 1

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان سیتی بر بازی مسلط شدند اما دفاع فشرده ساوتهمپتون مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. بازی با همین روند ادامه داشت و علی رغم مالکیت توپ بالای بازیکنان سیتی، اما دفاع تیمی ساوتهمپتون با همه نفرات، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را با یک تعویض هجومی آغاز کرد و گابریل ژسوس به جای داوید سیلوا به میدان رفت. حملات این تیم هم از همان دقایق ابتدایی آغاز شد اما باز هم این مدافعان ساوتهمپتون بودند که با هوشیاری، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند و بیشتر توپ های ارسالی روی دروازه شان را دفع می کردند.

در مقابل هر چه از بازی سپری می شد، فشار حملات سیتی افزایش پیدا می کرد. در دقیقه 67، روی پاس برناردو سیلوا، این آگوئرو بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

سرانجام در دقیقه 70، قفل دروازه ساوتهمپتون باز شد. روی ارسال کایل واکر از سمت راست بود که با تعلل مدافعان ساوتهمپتون، آگوئرو ضربه نهایی را زد و توپ از بین پاهای مک کارتی وارد دروازه شد. بازیکنان میهمان اعتقاد داشتند قبل از ارسال واکر، توپ از خط عرضی بیرون رفته اما داور گل را پذیرفت.

بعد از این گل هم روند بازی تغییر نکرد و باز هم این بازیکنان سیتی بودند که برای زدن گل برتری به حملات شان ادامه دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 77 به گل دوم برسند اما واکنش عالی مک کارتی، مانع از گلزنی استرلینگ شد.

فشار حملات سیتی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 86، کایل واکر گل برتری تیمش را به ثمر رساند. این بار روی ارسال آنخلینو از سمت چپ بود که توپ مقابل دروازه به واکر رسید و او هم با ضربه‌ای محکم کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده باز هم این سیتی بود که می توانست به گل های بعدی برسد اما باز هم مک کارتی دروازه تیمش را نجات داد تا بازی در نهایت با همان نتیجه 2-1 به پایان برسد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا