فیلم و صوت

خلاصه بازی آرسنال 1 – ولورهمپتون 1

برای شما خلاصه بازی آرسنال و ولورهمپتون که امروز در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی آرسنال 1 ولورهمپتون 1 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی آرسنال ولورهمپتون امروز 11 آبان 98

آرسنال 1 – ولورهمپتون 1

فوتبال - خلاصه بازی آرسنال 1 - ولورهمپتون 1

گزارش خلاصه بازی آرسنال ولورهمپتون امروز 11 آبان 98

به گزارش راشدون پیر امریک اوبامیانگ 50امین گل خود با پیراهن آرسنال را زد اما ولوز توانست بازی را مساوی کند.

اوبامیانگ در غیاب گرانیت ژاکا که از لیست تیم خط خورده بود بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت. او در سه بازی پیاپی در لیگ نتوانسته بود گل بزند اما در دقیقه 21 این بازی گل‌زنی کرد. او که پنجمین کاپیتان آرسنال در این فصل است، روی پاس الکساندر لاکازت گل‌زنی کرد.

ولوز در دقیقه 76 به ل مساوی رسید. روی اوت جانی کاسترو اوتو، موتینیو توپ را برای رائول خیمنز سانتر کرد و او هم گل‌زنی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، توپچی ها که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند، در دیدار امشب هم در خانه دو امتیاز را از دست دادند و به این ترتیب، فشارها روی اونای امری، سرمربی اسپانیایی این تیم، افزایش پیدا کرد.

وولوز بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما بازیکنان این تیم نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان میزبان هم پیش کشیدند و در دقیقه 18، صاحب اولین موقعیت شان شدند اما ضربه والی اوبامیانگ را پاتریسیو به بیرون فرستاد.

بعد از اینکه لوکاس توریرا در دقیقه 20 یک موقعیت دیگر را از دست داد، آرسنال در دقیقه 21 به گل اول بازی رسید. روی ارسال زمینی داوید لوئیز از سمت راست، توپ با دخالت لاکازت به اوبامیانگ رسید و او هم با یک ضربه بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

خلاصه بازی آرسنال 1 – ولورهمپتون 1

تنها 4 دقیقه بعد آرسنال می توانست به گل دوم برسد اما باز هم واکنش خوب پاتریسیو، مانع از گلزنی توریرا شد. حملات آرسنال ادامه داشت و این تیم در دقیقه 32 صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد ولی باز هم پاتریسیو مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل شد و حتی وولوز این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشد اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم وولوز بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما واکنش عالی برند لنو روی ضربه روبن نوس، دروازه آرسنال را بسته نگه داشت.

در ادامه این آرسنالی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. پس از آن بازی متعادل شد و با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 76، وولوز به گل تساوی رسید.

روی یک پرتاب اوت بود که توپ در سمت چپ محوطه جریمه آرسنال به ژوائو موتینیو رسید و ارسال او را خیمنز با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما هیچ یک در این راه توفیقی نداشتند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا