فیلم و صوت

خلاصه بازی اینتر 2 – بولونیا 1

برای شما خلاصه بازی اینتر بولونیا که در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی اینتر 2 – بولونیا 1 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی اینتر و بولونیا 11 آبان 98

اینتر 2 – بولونیا 1

فوتبال - خلاصه بازی اینتر 2 - بولونیا 1

گزارش بازی اینتر و بولونیا 11 آبان 98

به گزارش “ورزش سه”، اینتر در دیداری که ابتدا از بولونیا عقب افتاد، با دو گل دقایق پایانی روملو لوکاکو موفق به کسب سه امتیاز مهم این مسابقه نصیب اینتر شده و این تیم با یک بازی بیشتر از یوونتوس، در صدر جدول سری آ قرار گیرد.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست روی ارسال لاتزارو در دقیقه نه به گل اول دست یابد، اما ضربه لائوتارو مارتینز با مهار زیبای اسکوروپسکی همراه شد. در دقیقه 19 و روی پاس میلان اشکرینار، مارتینز باز هم مقابل دروازه بولونیا صاحب فرصت گلزنی شد، اما این بار نیز ضربه او در اختیار گلر حریف قرار گرفت.

در دقیقه 30 و با توپربایی بازیکنان اینتر در میانه میدان، روملو لوکاکو می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما اسکوروپسکی باز هم واکنش خوبی نشان داد.

دقایقی بعد اولین فرصت گلزنی برای بولونیا ایجاد شد، اما ضربه زیبای اسوانبرگ با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول و روی همکاری زیبای لائوتارو مارتینز و لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد، اما باز هم ضربه او در اختیار اسکوروپسکی قرار گرفت تا نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

اولین فرصت نیمه دوم را بولونیا خلق کرد، اما ضربه ایستگاهی اسوانبرگ با اختلاف کمی از بالای دروازه سمیر هندانوویچ به بیرون رفت.

اما در دقیقه 59 این بولونیا بود که به گل اول دست یافت. سوریا پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت گلزنی شد و ضربه محکم او بعد از برخورد به استفان دی فرای و تغییر جهت وارد دروازه اینتر گردید.

دقایقی بعد روملو لوکاکو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی اینتر داشت، اما کنترل ضعیف او در محوطه باعث از دست رفتن این فرصت شد.

در دقیقه 69 اینتر باز هم صاحب بخت خوبی برای رسیدن به گل اول شد، اما این بار ضربه سر میلان اشکرینار توسط دروازه بان بولونیا مهار شد.

خلاصه بازی اینتر 2 – بولونیا 1

اما در دقیقه 75 اینتر به گل تساوی دست یافت. ضربه اشکرینار در محوطه توسط اسکروپسکی به زیبایی مهار شد، اما در ریباند روملو لوکاکو موفق شد دروازه خالی را باز کند.

در دقیقه 80 اینتر می توانست به گل دوم هم دست پیدا کند، اما ضربه سر وسینو روی ارسال لوکاکو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 90 اینتر با متوقف شدن لائوتارو مارتیز در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که روملو لوکاکو این فرصت را تبدیل به گل دوم اینتر کرد تا اینتر در این دیدار دشوار با نتیجه 1-2 به پیروزی دست یابد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا