فیلم و صوت

خلاصه بازی رئال مادرید 0 – بتیس 0

برای شما خلاصه بازی رئال مادرید و بتیس که در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید 0 – بتیس 0 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی رئال مادرید و بتیس شنبه 11 آبان 98

رئال مادرید 0 – رئال بتیس 0

خلاصه بازی رئال مادرید 0 – بتیس 0

گزارش خلاصه بازی رئال مادرید و بتیس شنبه 11 آبان 98

به گزارش راشدون به نقل از “ورزش سه”، در شبی که بارسلونا مقابل لوانته شکست خورد، شاگردان زین الدین زیدان فرصت داشتند تا با پیروزی برابر بتیس، به صدر جدول صعود کنند اما در نهایت به یک تساوی خانگی رضایت دادند تا همچنان در رده دوم جدول لالیگا باشند.

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 8، ادن هازارد روی پاس بنزما، دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت.

برتری رئالی ها ادامه داشت و در دقیقه 18، تونی کروس می توانست زننده اولین گل بازی نام بگیرد اما ضربه او از کنار دروازه بتیس به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد بتیس صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما ضربه نبیل فکیر هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

برتری رئالی ها ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 43، روی پاس بنزما، راموس صاحب یک موقعیت خوب شد و می توانست با ضربه والی، کار را تمام کند اما واکنش عالی روبلس، دروازه بتیس را نجات داد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئالی ها بهتر آغاز کردند اما باز هم بازیکنان بتیس با دفاع فشرده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند. اولین موقعیت جدی رئال در این نیمه، در دقیقه 64 ایجاد شد؛ زمانی که پاس تونی کروس، مندی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما باز هم موقعیت چندانی نصیب این تیم نمی شد. در دقیقه 82، ارسال بنزما در محوطه جریمه بتیس به دست فدال برخورد کرد اما علی رغم اعتراض بازیکنان میزبان، داور خطایی اعلام نکرد.

فوتبال - خلاصه بازی رئال مادرید 0 - بتیس 0

فشار حملات رئال ادامه داشت و این تیم در آخرین ثانیه های بازی صاحب دو موقعیت خوب شد اما باز هم نتوانست به گل برس. ابتدا وینیسیوس بود که روی پاس مندی، صاحب موقعیت شد اما شوت او را روبلس دفع کرد. سپس روی یک ضربه کرنر، توپ در رفت و برگشت به راموس رسید اما ضربه پشت پاس او را هم روبلس دفع و در نهایت فدال توپ را دور کرد و به این ترتیب بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اتفاقات و حواشی بازی رئال مادرید و بتیس

بازی به دقیقه 82 رسیده بود که رئالی ها فریاد پنالتی سر دادند. کریم بنزما قصد داشت توپی را به درون محوطه جریمه بفرستد اما توپ پس از برخورد به دست مدافع بتیس تغییر جهت داد. داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و بازی ادامه پیدا کرد تا اینکه پس از به اوت رفتن توپ فرصت برای دخالت وی ای آر فراهم شد و البته تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت.

در تکرار صحنه مشخص است که توپ به دست بازیکن بتیس برخورد کرده اما طبق گزارش کارشناس داوری مارکا، داور به درستی دستور به ادامه بازی داده است؛ چرا که هم برخورد توپ غیرعمد بوده و هم شرایط قرار گرفتن دست مدافع بتیس طبیعی بوده است.

فوتبال - خلاصه بازی رئال مادرید 0 - بتیس 0

رکورد باورنکردنی رئال بتیس در برنابئو

رئال بتیس به صورت تاریخی یکی از گربه سیاه های رئال مادرید محسوب می شود و در سه سال گذشته نیز همیشه توانسته در برنابئو برابر رئال قد علم کند. امشب رئال مادرید با وجود حملات فراوانش نتوانست قفل دروازه سبزهای اندلوسی را بشکند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

فوتبال - خلاصه بازی رئال مادرید 0 - بتیس 0

به این ترتیب رئال بتیس موفق به ثبت یک رکورد تاریخی در سانتیاگو برنابئو شد. طبق گزارش میسترچیپ(کارشناس اسپانیایی) بتیس تنها تیم تاریخ لالیگا است که در سه فصل متوالی در سانتیاگو برنابئو هیچ گلی دریافت نکرده است.

دو فصل پیش بتیس 0-1 رئال را شکست داد. فصل قبل 0-2 و امسال تساوی بدون گل برای دو تیم به ثبت رسید. رکوردی که بتیس الان در اختیار دارد، حتی دور از دسترس تیمی مثل بارسلونا بوده است.

فوتبال - خلاصه بازی رئال مادرید 0 - بتیس 0

خروج بیل و خامس از استادیوم قبل از اتمام بازی!

گرت بیل و خامس رودریگز غایبان رئال در بازی امروز مقابل بتیس بودند. در دیداری که رئال با پیروزی به صدر لالیگا می رفت ولی در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.

فوتبال - خلاصه بازی رئال مادرید 0 - بتیس 0

طبق قوانین باشگاه، بیل و خامس باید بازی را از جایگاه ویژه برنابئو تماشا می کردند و البته از دقیقه 80 نیز می توانستند ورزشگاه را ترک کنند. اتفاقی که معمولا رخ نمی دهد و به خصوص در بازی هایی که گره می خورد، بازیکنانی که خارج از فهرست 18 نفره مانده اند و در ورزشگاه نظاره گر تلاش هم تیمی های شان هستند، تا سوت پایان جایگاه خود را ترک نمی کنند.

چند روز پیش در جریان بازی رئال مادرید و لگانس، گرت بیل هشت دقیقه قبل از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرد و امشب نیز از دقیقه 84 روانه منزل شد. خامس هم دقیقه 86 بازی بود که بلند شد و به بیرون ورزشگاه رفت. اتفاقی که قطعا با واکنش منفی هواداران رئال روبرو خواهد شد چرا که آنها دقایقی ورزشگاه را ترک کردند که بازی هیجان فوق العاده ای داشت و هر لحظه ممکن بود رئال به گل برسد.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا