دانلوددانلود سریال ایرانی

دانلود سریال حکایت های کمال تمام قسمت ها

دانلود رایگان سریال حکایت‌های کمال با کیفیت عالی HDTV و حجم کم

سایت راشدون | دانلود فیلم و سریال : برای کاربران گرامی، سریال حکایت‌های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید با کیفیت بالا و حجم کم دانلود کنید.

سریال حکایت‌های کمال قسمت 33 آخر اضافه شد

سریال حکایت‌های کمال - دانلود سریال حکایت های کمال تمام قسمت ها

موضوع و داستان سریال حکایت های کمال

نوجوانی به نام «کمال» به همراه خانواده‌اش راهی تهران می‌شوند. این اتفاق‌ها در دهه ۴۰ و زمانی که مردم تهران با نظام ستمشاهی درگیر بودند؛ رخ می‌دهد. این سریال با نگاهی به وضعیت اجتماعی آن برهه از زمان به خاطره‌سازی از آن سال‌ها نیز می‌پردازد. «حکایت‌های کمال» که برگرفته از کتابی به همین نام است، به قلم محمد میرکیانی نوشته شده و بیشترین بخش فیلمبرداری آن در شهرک کمال واقع در شهرک سینمایی غزالی انجام شده است.

لینک های دانلود سریال حکایت‌های کمال

تیزر و آنونس سریال حکایت های کمال

ساعت پخش و تکرار سریال حکایت های کمال

سریال حکایت های کمال هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود و شما می‌توانید در ساعت‌های 12 و 16 و 15 دقیقه تکرار آن را تماشا کنید.

بازیگران سریال حکایت‌های کمال

بازیگران سریال حکایت های کمال
محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیر دوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و …

تهیه کننده: محسن شایان‌فر
کارگردان: قدرت‌ا… صلح‌میرزایی
نویسندگان: نسیم عرب‌امیری، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، سید حسین امیرجهانی
مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه
صدابردار: وحید سلطانی
طراح لباس: مهناز نوروزی
طراح صحنه: فرهاد عزیزی‌فر
گریم: بابک شعاعی
آهنگساز: فردین خلعتبری
صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد
مدیر‌ تولید: سعید کنگاورنظری
مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی

گروه برنامه ساز: فیلم و سریال
تعداد قسمت‌ها: ۳۱ قسمت
زمان آغاز پخش: شنبه ۱۱ آبان ۹۸

سریال حکایت های کمال چند قسمت است؟
این سریال ابتدا قرار بود در 150 قسمت ساخته شود اما در نهایت 31 قسمت آن به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر ساخته شد و محل فیلمبرداری آن شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی بود.

سریال حکایت های کمال فصل دوم هم دارد؟
قدرت ا… صلح میرزایی کارگردان مجموعه هایی چون دختری به نام آهو، رخصت و پنجره درخصوص کارگردانی سریال حکایت های کمال گفت: هنوز تولید فصل دوم را آغاز نکرده ایم و منتظر پخش فصل نخست سریال هستیم تا ببینیم چه بازخوردی از مخاطبان خواهیم گرفت. البته برنامه ریزی ها به این شکل است که فیلمنامه و قصه فصل دوم در حال آماده سازی است.

وی درباره ویژگی های سریال هم بیان کرد: این مجموعه قصه بسیار روان، ساده و بدون پیچیدگی خاصی دارد. اما حکایت از یک نوع تلاش و کوشش نوجوانی دارد که قهرمان سریال ماست و به همین دلیل برای مخاطبان نوجوان هم ویژگی هایی دارد تا بتواند مورد توجه شان قرار بگیرد. البته مخاطب سریال خانواده است و کار مختص نوجوانان نیست. گرچه فکر میکنم کار برای نوجوانان و به خصوص قهرمان نوجوان خیلی کم ساخته شده و این نیاز در تلویزیون وجود دارد که بیشتر برای این گروه سنی سریال ساخته شود، چون ما بعد از قصه های مجید سریال خوب و موفقی نتوانستیم بسازیم.

صلح میرزایی درباره بازسازی دهه ۴۰ توضیح داد: حکایت های کمال کار بسیار سختی بود. ما هم با یک تیم پرتلاش شبانه روز کار می کردیم تا لحظه های خوبی را برای مردم در این سریال خلق کنیم. البته در کنار داستان اصلی سریال که درباره ماجراهای یک نوجوان است، بخش های کوتاهی از تاریخ را هم مدنظر داشتیم. البته به تناسب داستان و شخصیت ها و تاثیرات وقایع آن سالها روی زندگی مردم.

وی درباره پیش بینی اش از مخاطبان سریال هنگام پخش چیست هم گفت: من فکر میکنم این سریال مخاطبان بسیاری داشته باشد. به این خاطر که مخاطبان بزرگسال با دیدن سریال حس نوستالژیکی نسبت به آن دوران و خاطراتش خواهند داشت. از طرفی برای بچه ها هم برخی مشاغل و صحنه ها و نحوه زندگی و مناسبات آدمها در آن دوران نیز جذاب خواهد بود. نکته مهم تر این که لایه های پنهانی داستان پر از پیام های اخلاقی است.

4.7/5 - (16 امتیاز)

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا