دانلود

دانلود سریال حکایت‌های کمال قسمت اول

دانلود قسمت 1 اول سریال حکایت های کمال

سایت راشدون | دانلود فیلم و سریال: قسمت اول 1 سریال حکایت‌های کمال را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه می توانید بصورت آنلاین تماشا کنید و با لینک مستقیم با کیفیت عالی و حجم کم دانلود کنید.

[دانلود سریال حکایت های کمال قسمت اول 1]
[لینک کمکی]

برای دانلود سریال حکایت های کمال کامل (تمام قسمت ها) اینجا کلیک کنید.

موضوع و داستان سریال حکایت های کمال

نوجوانی به نام «کمال» به همراه خانواده‌اش راهی تهران می‌شوند. این اتفاق‌ها در دهه ۴۰ و زمانی که مردم تهران با نظام ستمشاهی درگیر بودند؛ رخ می‌دهد. این سریال با نگاهی به وضعیت اجتماعی آن برهه از زمان به خاطره‌سازی از آن سال‌ها نیز می‌پردازد. «حکایت‌های کمال» که برگرفته از کتابی به همین نام است، به قلم محمد میرکیانی نوشته شده و بیشترین بخش فیلمبرداری آن در شهرک کمال واقع در شهرک سینمایی غزالی انجام شده است.

بازیگران سریال حکایت های کمال

محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیر دوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و …

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا