دانلود سریال ایرانی

دانلود شب های مافیا فصل چهارم قسمت سوم (فینال)

دانلود شب های مافیا فصل 4 قسمت 3 فینال

بخش دانلود فیلم و سریال سایت راشدون برای شما کاربران محترم امکان دانلود مستند مسابقه شب های مافیا فصل چهارم ۴ قسمت سوم ۳ که فینال اول قسمت سوم نیز می باشد را فراهم کرده است که در ادامه می توانید با کیفیت عالی و بصورت قانونی دریافت کنید. همچنین دانلود شبهای مافیا فصل 4 قسمت 3 فینال که در مجموع قسمت 12 دوازدهم می باشد با کیفیت های مختلف قابل دریافت است.

تیزر شب های مافیا فصل چهارم قسمت سوم فینال

لینک های دانلود در ادامه درج شده است

مشخصات مسابقه شب های مافیا فصل چهارم قسمت سوم

  • نام مسابقه : شب های مافیا
  • ژانر : رئالیتی شو، مسابقه، خانوادگی
  • تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399
  • کارگردان : سعید ابوطالب
  • بازیگران : گرداننده: محمدرضا علیمردانی، با شرکت: سیما تیرانداز، بهنام تشکر، هادی کاظمی، سیدجواد هاشمی ، امیرمهدی ژوله، امید حاجیلی،حامد آهنگی، مجید واشقانی، حسین مهری، سیما تیرانداز، مریم مومن، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل

خلاصه داستان

داستان مسابقه شب های مافیا : شبهای مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود. الان فصل چهارم قسمت سوم فینال است که منتخب 12 نفر که اسامی آن بالا ذکر شده است و به فینال راه یافته اند با یکدیگر مسابقه می دهند.

مسابقه شام ایرانی, شب های مافیا, سریال ملکه گدایان, سریال روزهای ابدی, سریال بیگانه ای با من است, سریال باخانمان - دانلود شب های مافیا فصل چهارم قسمت سوم (فینال)

دانلود رایگان شب های مافیا فصل چهارم 4 قسمت سوم 3

👇دانلود فصل چهارم شب های مافیا قسمت سوم (فینال)👇

دانلود با کیفیت 480p
(قیمت: 6000 تومان)
دانلود با کیفیت 720p
(قیمت: 6200 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p
(قیمت: 6500 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p HQ
(قیمت: 7000 تومان)
دانلود با کیفیت Bluray
(قیمت: 8000 تومان)

دانلود تمام کیفیت ها یکجا
(قیمت : 15.000 تومان)

در صورت مشکل در دانلود یا خرید از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید 1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir و 2. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help و 3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا