دانلود

سریال فوق لیسانسه ها قسمت 2 دوم

دانلود سریال فوق لیسانسه ها قسمت 2 دوم

سایت راشدون | دانلود فیلم و سریال: سریال فوق لیسانسه ها قسمت 2 دوم را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه می توانید بصورت آنلاین تماشا کنید و با کیفیت های عالی بالا و متوسط و حجم کم با لینک مستقیم دانلود کنید.

شما می توانید ویدیو که مربوط به قسمت 2 دوم سریال فوق لیسانسه ها هست را آنلاین تماشا کنید و اگر هم خواستید لینک های دانلود مستقیم با کیفیت های متفاوت قرار داده شده است.

خلاصه داستان

داستان سریال فوق لیسانسه قسمت 2 دوم:
این قسمت : مامان خانم بستنی می خواد . مسعود و حبيب با دزد زورگير درگير می شوند و…
سریال لیسانسه ها قصه پسران جوانی را روایت می کند که پس از گرفتن لیسانس شغل مناسبی پیدا نمی کنند و در حسرت ازدواج مانده اند . اما در فصل 3 سوم لیسانسه ها ،حبیب، مسعود و مازیار تصمیم می گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و…
در این مجموعه هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، فرخنده فرمانی‌زاده، پریسا مقتدی، مریم سرمدی، حسن نوری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، آیدا نامجو، عرفان‌برزین و رویا میرعلمی، سام‌نوری، علی آش مند، ایمان خیراندیش، شیما جهانگیری، شیما بخشنده، محمدمهدی علامه زاده هستند .
سریال فوق لیسانسه ها قسمت ۲ دوم را از سایت راشدون دانلود کنید. مزایای که سایت ما دارد این است که ویدیو ها با کیفیت های مختلف یعنی کیفیت عالی و بالا و متوسط و حجم کم قرار داده می شود ضمن اینکه ویدیوها قبل از سایت های مثل آپارات، یوتیوب ، تماشا، نماشا، دیدستان و دیگر سایت ها قرار داده می شود.

لینک های دانلود سریال لیسانسه ها قسمت 2 دوم

نظر شما در مورد سریال فوق لیسانسه ها چیه؟ منتظر نظرات شما در بخش دیدگاه های همین پست هستیم.

5/5 - (13 امتیاز)

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا