فیلم و صوت

خلاصه بازی لیورپول 3 – منچسترسیتی 1

برای شما ویدیو خلاصه بازی لیورپول و منچستر سیتی که امشب 19 آبان 98 برگزار شد را برای شما قرار دادیم که در ادامه می توانید ببینید. نظر فراموش نشود!

ویدیو خلاصه بازی

نتیجه بازی لیورپول و منچسترسیتی

لیورپول 3 – منچسترسیتی 1

گزارش خلاصه بازی لیورپول و منچستر سیتی

به گزارش “ورزش‌ سه”، یکی از جذاب ترین دیدارهای دنیای فوتبال امشب در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. تقابلی بین نابغه‌های فوتبال یعنی پپ گواردیولا و یورگن کلوپ که تا حدودی قهرمانی این فصل از لیگ جزیره را تحت الشعاع قرار می‌دهد. لیورپول در حال حاضر با 31 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و منچستر سیتی نیز با 25 امتیاز به رده چهارم جدول سقوط کرده است.


روز: یکشنبه، تاریخ: 19/8/98 ، ساعت: 20
ورزشگاه: آنفیلد
هواداران: 60 هزار نفر
داور وسط: مایکل اولیور


ترکیب لیورپول :


آلیسون، آرنولد، لوورن، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، هندرسون (دقیقه 61- جیمز میلنر)، واینالدوم، صلاح، مانه، فیرمینو


سرمربی: یورگن کلوپ

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1


ترکیب منچستر سیتی:


براوو، واکر، استونز، فرناندینیو، آنجلینو، رودری، گوندوگان، دی بروینه، برناردو، استرلینگ، سرخیو آگوئرو (دقیقه 71- گابریل ژسوس)


سرمربی: پپ گواردیولا

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1

کارت زرد:

دقیقه 65- رودریگو

شرح گل:


لیورپول 1 منچستر سیتی 0 (دقیقه 6- فابینیو): لیورپول در اولین حمله جدی خود به گل رسید. فابینیو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد و با شلیک دیدنی و قدرتمند گل اول را برای سرخ‌های آنفیلد به دست آورد.

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1


لیورپول 2 منچستر سیتی 0 (دقیقه 12- محمد صلاح): آرنولد از سمت راست به خوبی توپ را برای رابرتسون ارسال کرد تا منطقه را تعویض کرده باشد. در ادامه این بازیکن را ارسال توپی به محوطه جریمه صلاح را صاحب موقعیت کرد و این ستاره مصری با ضربه سر اختلاف را به دو رساند.

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1

لیورپول 3 منچستر سیتی 0 (دقیقه 51- سادیو مانه): لیورپول از سمت راست توپ را در اختیار گرفتند. آرنولد توپ را برای هندرسون فرستاد و او با حرکت از کناره‌ها سانتر عالی به محوطه جریمه ارسال کرد و سادیو مانه از خروج براوو نهایت استفاده را برد و گل سوم را وارد دروازه حریف نمود.

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1

لیورپول 3 منچستر سیتی 1 (دقیقه 78- برناردو سیلوا): منچستر سیتی از سمت چپ پس از فشار در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و آنجلینو با ارسال پاس برای برناردو سیلوا باعث شد تا این بازیکن با شوت سر ضرب گل اول را وارد دروازه آلیسون کند.

شرح نیمه اول:


نیمه اول این دیدار جنجالی بسیار جذاب پیگیری شد. در ابتدا منچستر سیتی بازی را در اختیار گرفت و می‌توانست به گل برسد اما این اتفاق در 5 دقیقه ابتدایی رخ نداد. اما در دقیقه 6 یک سوپر گل همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد. فابینیو از پشت محوطه جریمه شلیک مهار نشدنی سمت دروازه سیتی شلیک کرد و گل اول اینگونه به دست آمد. در ادامه باز هم شاگردان کلوپ نبض بازی را در دست داشتند تا اینکه محمد صلاح در دقیقه 12 از همکاری تیمی یارانش نهایت استفاده را برد و با ضربه سر فاصله را به دو گل افزایش داد. گلی که آه و افسوس پپ گواردیولا را به همراه داشت. با این گل سیتی برای جبران نتیجه دست به حمله زد و تا پایان نیمه اول چند موقعیت خوب به دست آمد که همه آن‌ها با درخشش آلیسون بکر و البته بی دقتی بازیکنان از دست رفت تا همه چیز به نیمه دوم گره بخورد و باید دید در نهایت چه نتیجه ای حاکم جذاب ترین دیدار فوتبال جهان خواهد شد.

فوتبال - خلاصه بازی لیورپول 3 - منچسترسیتی 1

لحظات حساس:


دقیقه 2- منچستر سیتی از سمت راست توسط دی بروین کرنری را به محوطه جریمه ارسال کرد که این توپ به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد و شوت فرناندینیو پس از برخورد به مدافع از دست رفت.

دقیقه 4- باز هم از سمت راست دی بروین کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر بازیکن سیتی ثمری نداشت.

دقیقه 9- ضربه سر رحیم استرلینگ از روی سانتر ارسالی دی بروین به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 12- سانتر ارسالی دی بروین از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 21- لیورپول با انجام یک کار تیمی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه واینالدوم پس از برخورد به مدافع سیتی راهی کرنر شد.

دقیقه 24- شوت خطرناک سرخیو آگوئرو از داخل محوطه جریمه را آلیسون بکر برگشت داد.

دقیقه 29- دی بروین با ارسال پاس زیبا برای آنجلینو او را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که ضربه پای چپ او پس از برخورد به پای مدافع لیورپول و تیرک دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 38- شوت خطرناک فیرمینیو از داخل محوطه جریمه را براوو دفع کرد.

دقیقه 42- آگوئرو به نفوذ به محوطه جریمه در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که شوت او به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 45- شوت خطرناک محجمد صلاح از پشت محوطه جریمه را براوو به زیبایی در اختیار گرفت.

دقیقه 53- شوت خطرناک استرلینگ پس از برخورد به مدافعان لیورپول راهی کرنر شد.

دقیقه 67- دی بروین با نفوذ به محوطه جریمه پاس عالی برای آگوئرو ارسال کرد که این موقعیت خطرناک از بین رفت.

دقیقه 86- باز هم آنجلینو از سمت چپ ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر خطرناک واکر از بالای دروازه به بیرون رفت.

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا