سایر

طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

درب‌‌ ترموودی در رنگ‌های متنوع در زیباسازی دکوراسیون بسیار موثر است. برای آشنایی با طراحی های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود کلیک کنید.

رپورتاژ آگهی - طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

ارتقای سطح زیبایی دکوراسیون داخلی با درب ترموود

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی، محوطه‌سازی، ساخت سازه‌ها و اکسسوری‌های تزیینی و… بسیار محبوب است. طراحان برای ایجاد جلوه‌ای گرم و جذاب در دکوراسیون، چوب را به سایر متریال‌های پرکاربرد ترجیح می‌دهند؛ اما چوب خام در برابر بسیاری از عوامل خارجی مقاوم نیست. ترموود محصولی بر پایه چوب است و به‌عنوان زیباترین و مقاوم‌ترین متریال در ساخت درب، کف‌پوش، دیوارپوش، سونا، نمای ساختمان، تراس، دکینگ و… به کار می‌رود. این متریال مقاوم و زیبا امروزه به مقدار زیادی در ساخت درب ورودی ساختمان و درب واحدهای شخصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب با مزایای این متریال و همچنین طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود آشنا می‌شویم.

مزایای استفاده از درب ترموود در دکوراسیون

از چوب ترموود می‌توان به روش‌های مختلفی در زیباسازی دکوراسیون داخلی و بیرونی استفاده کرد. شما با استفاده از سازه‌های ترموودی، مانند درب چوبی ترموود، می‌توانید ظاهر و جلوه دکوراسیون را به‌مقدار زیادی ارتقا دهید. برای طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود، انتخاب‌های زیادی در دسترس طراحان و مشتریان قرار دارد. درب ورودی ساختمان و منازل، همواره اولین بخشی است که توجه را جلب می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با طراحی هوشمندانه و خلاقانه درب ورودی خانه، با ترموود، نشانه‌هایی از زیبایی و جذابیت دکوراسیون با متریال‌هایی مانند ترموود، سنگ، شیشه و… را فاش کنید. البته، تولید انبوه و افزایش محبوبیت درب ترموود، به دلیل مقاومت زیاد این متریال در برابر عوامل محیطی است.

همان‌طور که می‌دانید درب‌خانه و ساختمان، همواره در معرض عوامل محیطی متعددی قرار دارد و لازم است با متریالی که در برابر آسیب‌های جوی مقاوم است، ساخته شود. درب‌های ترموودی علاوه بر زیبایی، در واقع به دلیل مقاومت و دوام بسیار بالای خود محبوب و پرفروش هستند. درب‌های ضدسرقت ترموود با مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، تابش نور خورشید، ضربه و فشار، نفوذ حشرات، سرما و گرما، آفت‌های چوب و کپک و … آسایش داخل خانه را از درب ورودی تأمین می‌کنند. همچنین مقاومت مکانیکی بالا و قابلیت شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری، برخی از ویژگی‌های ترموود هستند که باعث شده‌اند مشتریان بتوانند باتوجه‌به سلیقه خود، درب ترموود را در هر رنگ و شکل دلخواه سفارش و نصب کنند.

مزایای استفاده از چوب ترموود به‌عنوان درب عبارت‌اند از:

  • افزایش زیبایی و ارتقای جلوه دکوراسیون داخلی و بیرونی
  • وزن سبک نسبت به سایر متریال‌ها
  • مقاوم در برابر آسیب‌های جوی جهت استفاده به‌عنوان درب ورودی ساختمان، درب تراس و…
  • نصب سریع، آسان و به‌صرفه
  • مقاومت مکانیکی بالا و قابل‌نصب در انواع طرح دلخواه
  • دوام بالا و مقاوم در برابر پوسیدگی و فرسودگی‌های متداول چوب
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش
  • عایق نفوذناپذیر صدا و دما
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار و پایدار در زمان زمین‌لرزه
رپورتاژ آگهی - طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

سبک‌ها و روش‌های گوناگونی برای طراحی دکوراسیون با چوب ترموود وجود دارند. برای مثال سبک‌های روستیک و مدرن که رایج‌ترین اصول طراحی دکوراسیون با ترموود را دارند، زیبایی و مقاومت دکوراسیون را با این متریال نفوذناپذیر و درجه‌یک به ارمغان می‌آورند. همچنین در دکوراسیون روستیک، هدف از استفاده از چوب ترموود، القای آرامش و گرما به‌وسیله رنگ‌های گرم و بافت طبیعی این متریال است. در سبک روستیک، درب ترموود، پنجره، دیوارپوش، سقف و مبلمان و اثاثیه چوبی، مهم‌ترین اجزا را تشکیل می‌دهند.

در طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود، یعنی در دکوراسیون مدرن و صنعتی، بیشتر ترموود در ساخت سطوح مانند کف‌پوش، دیوارپوش، میز و… به کار می‌رود و همواره در کنار متریال‌های مینیمال مانند فلز، شیشه، سرامیک، سنگ و… قرار دارد.

نتیجه می‌گیریم که علاوه بر خلاقیت طراحان و مشتریان برای طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود، لازم است که در کنار درب، از سازه‌های چوبی دیگری مانند کف‌پوش ترموود، زیر سقف ترموود، دیوارپوش، قرنیز ترموود و… استفاده کنید. همچنین وقتی حرف از متریال برتر ترموود در میان است، شاید همواره می‌توانید با خلاقیت خود، در بین تنوع زیاد این محصول از نظر شکل، رنگ، حالت، طرح و… بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. شما نیز می‌توانید از سازه‌ها و محصولات نوآورانه‌ای که امروزه به محبوبیت رسیده‌اند، مانند دیوار سبز، کناف، کاغذدیواری و… برای افزایش جلوه درب ترموود استفاده کنید. در ادامه به چندین ایده جدید در طراحی‌های مدرن و شیک با درب ترموود اشاره خواهیم کرد.

ترکیب ترموود و شیشه؛ از بهترین ایده‌ها در طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

در طراحی‌های خلاقانه و شیک، بهتر است که ترکیب متریال‌های گوناگون را با یکدیگر امتحان کنید. شیشه و ترموود، یکی از بهترین گزینه‌های ترکیبی است و جلوه‌ای به درب ورودی ساختمان می‌دهد که قبل از ورود به داخل خانه، افراد برای مشاهده تمام جزئیات دکوراسیون داخلی مشتاق می‌شوند. ترکیب شیشه و چوب در ساخت درب‌های ضدسرقت، همواره محبوب بوده است و در دکوراسیون شیک‌ترین و جذاب‌ترین ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گرفته است.

ساخت درب ترموود با رنگ‌های تیره برای طراحی‌های مدرن و شیک

زمانی که بحث از دکوراسیون مدرن به میان می‌آید، همواره به‌خاطر داشته باشید که این دکوراسیون، در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک است. رنگ‌های تیره و هماهنگ با رنگ‌های روشن‌تر، رنگ‌های خنثی، پر نکردن تمام بخش‌های دکوراسیون و توجه به تأثیر فضاهای خالی در دکوراسیون و… برخی از ویژگی‌های دکوراسیون مدرن هستند. همان‌طور که گفتیم، ترموود در انواع رنگ‌های دلخواه قابل سفارش است. برای طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود، باید از همان ابتدا، به رنگ‌های غالب محیط و دکوراسیون انتخاب کنید. مثلاً در دکوراسیون مدرن، بهتر است که رنگ چوب ترموود، بیشتر از رنگ عسلی و روشن، به رنگ مشکی و قهوه‌ای سوخته چوب (دکینگ)نزدیک باشد. البته، انتخاب بهترین رنگ کاملاً مقوله‌ای سلیقه‌ای است.

حکاکی و منبت‌کاری روی درب ترموود

یکی از بهترین ایده‌ها برای طراحی درب ترموود، حکاکی و نقشه‌برداری روی سطح چوب است. شما می‌توانید با سفارش منبت‌کاری، چوب ترموود درب ضدسرقت را با نقش‌ونگارهای موردعلاقه خود سفارش دهید. استفاده از درب ترموود منبت‌کاری‌شده، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون می‌گذارد و ظرافت این هنر کهن ایرانی باعث می‌شود که به دکوراسیون‌های مدرن، جلوه‌ای بی‌سابقه و خاص اضافه شود.

رپورتاژ آگهی - طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود

طراحی‌های مدرن و شیک با درب چوبی ترموود در پارس آرای کوهستان

کف، دیوارها، سقف، اثاثیه و… برخی از عناصر مهم و تأثیرگذار بر زیبایی دکوراسیون هستند و درب ورودی نیز به همان اندازه اهمیت دارد. درب ترموود به‌عنوان محصولی زیبا و مقاوم، در ایجاد فضایی گرم و صمیمانه در دکوراسیون و افزایش مقاومت بخش ورودی خانه تأثیرات مؤثر است. شما می‌توانید با روش‌های زیادی درب ترموود را با سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ کنید و دکوراسیونی مدرن و شیک را طراحی کنید.

پارس آرای کوهستان به‌عنوان مجموعه‌ای مجرب و منسجم در عرضه و نصب ترموود، برای فروش درب‌های ضدسرقت ترموود در خدمت مشتریان است. شما می‌توانید همین‌الان با مراجعه به سایت مجموعه و برقراری تماس با کارشناسان، برای خرید و نصب درب ترموودی سفارش خود را ثبت کنید.

سؤالات متداول

آیا درب ترموود برای درب حیاط و ورودی ساختمان مناسب است؟

درب‌های ضدسرقت ترموود با مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل محیطی، زیبایی نمای ساختمان و امنیت و مقاومت ورودی ساختمان را تأمین می‌کند.

آیا امکان تغییر رنگ درب ترموود وجود دارد؟

ترموود تنها ممکن است در برابر اشعه UV خورشید مقاومت خود را از دست بدهد؛ اما شما می‌توانید با پوشش رنگ ترموود، این متریال را کاملاً در برابر تمام عوامل خارجی مصون کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا