دانلود فیلم خارجیمنتخب سردبیر

دانلود فیلم مردی به نام ایپ 4 Ip Man 4 2019

دانلود فیلم Ip Man 4 2019 ایپ من 4 یا مردی به نام ایپ 4 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Ip Man 4 2019 , دانلود فیلم ایپ من 4 یا مردی به نام ایپ 4 با زیرنویس فارسی و دوبله بزودی با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم مردی به نام ایپ 4 Ip Man 4 2019

فیلم مردی به نام ایپ 4 زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 7.3/10

ژانر: اکشن | درام

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

محصول: هنگ کنگ ، چین

کارگردان: ویلسون ییپ

ستارگان: دونی ین ، اسکات ادکینز ، دنی چان کووکو-کووان

مدت زمان : 106 دقیقه

داستان فیلم

در قسمت چهارم و آخرمجموعه فیلم‌های ایپ من می‌بینیم که او به آمریکا سفر کرده است، جایی که شاگردش “بروس لی” با باز کردن یک آموزشگاه هنرهای رزمی جامعه محلی هنرهای رزمی را ناراحت کرده است.

کشور چین در طول سال‌های گذشته نه تنها به دنبال پیشتازی در حوزه ورزشی، نظامی و اقتصادی بوده، بلکه رشد قابل توجه و زیادی نیز در حوزه سینما به خصوص در ژانر اکشن داشته است. فیلم‌های اکشن چینی ترکیبی از فیلم‌های اکشن با هنرهای رزمی است و همین موضوع باعث شده تا تفاوت زیادی نسبت به فیلم‌های اکشن دیگر کشورها به خصوص با سینمای غرب داشته باشد. سری فیلم Ip Man یکی از محبوب‌ترین و تحسین شده‌ترین مجموعه‌های اکشن و رزمی ساخت کشور هنگ کنگ و چین است که طرفداران زیادی نیز طی این سال‌ها به‌دست آورده است و حال فیلم Ip Man 4: The Finale چهارمین و آخرین قسمت از سری اصلی این فیلم اکشن و رزمی بسیار محبوب است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در این قسمت ایپ من، استاد کنگ‌فو به کشور آمریکا سفر می‌کند که در آن شاگردش یعنی بروس لی با باز کردن یک آموزشگاه هنرهای رزمی با نام وینگ چان موجب ناراحتی جامعه‌ی محلی هنرهای رزمی شده است. فیلم Ip Man 4 بار دیگر توانست نظر مثبت منتقدان و علاقه‌مندان به فیلم‌های رزمی را جلب کند و آن را پایانی بسیار شایسته برای ایپ من می‌دانند.

در این قسمت بار دیگر شاهد بازگشت دانی ین، کنت چنگ و دنی چان هستیم که بازی دانی ین توانست نظرات مثبت زیادی را جلب کند و اگر از طرفداران سری ایپ من و فیلم‌های هنرهای رزمی باشید، بدون هیچ شکی فیلم Ip Man 4: The Finale یک گزینه بسیار عالی برای تماشا در ایام عید است که نه تنها می‌تواند طرفداران آثار فیلم‌های هنر رزمی را راضی کند، بلکه گزینه مناسبی برای طرفداران فیلم‌های اکشن نیز است. اگرچه سری اصلی ایپ من با فیلم ایپ من 4 با فیلم به کار خود پایان داده، اما این سری با فیلم Master Z: Ip Man Legacy راه جدیدی را برای ادامه دادن پیدا کرده و دنباله این فیلم نیز در دست ساخت است و اگر از طرفداران فیلم‌های هنرهای رزمی و اکشن باشید، قطعا تماشای سری ایپ من به خصوص قسمت چهارم آن یک برنامه بسیار خوب و جذاب در چنین روزهایی است که فرصت خوبی نیز است تمامی قسمت‌های فیلم Ip Man را برای اولین‌بار یا دوباره تماشا کنید و وداعی باشکوه با آن داشته باشید.

The Kung Fu master travels to the U.S. where his student has upset the local martial arts community by opening a Wing Chun school.
Director: Wilson Yip
Writers: Tai-lee Chan (screenplay), Hiroshi Fukazawa
Stars: Donnie Yen, Scott Adkins, Danny Kwok-Kwan Chan

پخش آنلاین فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده

لینک های دانلود فیلم مردی به نام ایپ Ip Man 4 2019 با زیرنویس فارسی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا