سایر

ترفند هایی برای قبول شدن در آزمون دولینگو

رپورتاژ آگهی - ترفند هایی برای قبول شدن در آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یک ارزیابی مهارت انگلیسی است که برای ارزیابی توانایی شما در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی استفاده می شود. بسیاری از کالج ‌ها و دانشگاه ‌ها در ایالات متحده برای دانشجویان بین‌ المللی آینده‌ نگر نیاز به مدرکی دال بر مهارت‌ های زبان انگلیسی دارند. این آزمون به یک جایگزین محبوب برای SAT، ACT یا TOEFL برای این منظور تبدیل شده است. اما اینکه چگونه بتوانیم در این آزمون قبول شویم، ترفند هایی دارد که در اینجا ما آن ها را برای شما بیان می کنیم.

آزمون دولینگو Duolingo چیست؟

همانطور که گفتیم آزمون دولینگو برای ارزیابی ۴ مهارت گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن زبان آموزان است. برای شرکت در آزمون دولینگو تنها به کامپیوتر و دوربین وبکم نیاز دارید. کامپیوتر به تمام سوالاتی که پاسخ می دهید نمره می دهد. شما همچنین فرصتی برای ضبط مصاحبه ویدیویی و نوشتن یک متن را دارید.

تست انگلیسی Duolingo حدود یک ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. به سه بخش تقسیم می شود:

معرفی و راه اندازی (پنج دقیقه)

آزمون تطبیقی (45 دقیقه)

مصاحبه تصویری (10 دقیقه)

نتایج خود را ظرف 48 ساعت دریافت خواهید کرد و این نتایج به مدت دو سال معتبر می‌ مانند.

برای شرکت در دوره های آمادگی آزمون دولینگو می توانید به سایت موسسه دهخدا مراجعه کنید.

ترفند هایی برای قبول شدن در آزمون دولینگو

۱. فرمت آزمون و الزامات را درک کنید.

درک قالب و الزامات امتحان برای آماده شدن مناسب برای آزمون Duolingo بسیار مهم است. این آزمون به چهار بخش تقسیم می شود: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن. هر بخش جنبه‌ های متفاوتی از مهارت‌ های زبانی شما را ارزیابی می‌کند و شما باید در همه آن ها عملکرد خوبی داشته باشید تا مهارت زبانی خود را ثابت کنید.

بخش ‌های شنیداری و خواندن چند گزینه ‌ای هستند، اما بخش ‌های نوشتاری و گفتاری از شما می ‌خواهد که کلمات را تولید کنید. ماهیت تطبیقی آزمون با کامپیوتر به این معنی است که شاید درجه دشواری سؤالات بر اساس پاسخ های قبلی شما متفاوت باشد. اگر ساختار و معیارهای امتحان را بدانید، می‌توانید آمادگی ‌های خود را برای تمرکز در اینجا روی حوزه‌ هایی که بیشترین پیشرفت را تضمین می ‌کنند، تطبیق دهید.

۲. از اپلیکیشن Duolingo یاد بگیرید.

برنامه Duolingo یک منبع فوق العاده برای زبان آموزان انگلیسی است، به ویژه کسانی که برای آزمون انگلیسی Duolingo آماده شده اند. این برنامه شامل وظایف مختلفی است که به شما در بهبود توانایی های زبان انگلیسی مانند واژگان، املا، گوش دادن و صحبت کردن کمک می کند. وظایف پر جنب و جوش و جذاب هستند و نرم افزار به سرعت به پاسخ های شما پاسخ می دهد.

۳. انگلیسی بخوانید و گوش دهید.

یکی از قوی ترین استراتژی ها برای افزایش توانایی های زبان انگلیسی شما خواندن و گوش دادن به منابع زبان انگلیسی است. قرار گرفتن در معرض انگلیسی می تواند به شما کمک کند دایره لغات، درک و توانایی های گوش دادن خود را افزایش دهید. با انجام این کار به صورت روزانه، ممکن است با لهجه ها، اصطلاحات مختلف آشنا شوید که به شما در درک بهتر زبان انگلیسی کمک می کند.

۴. تمرین و نوشتن به زبان انگلیسی

تمرین مکالمه و نوشتن به زبان انگلیسی در مقابل خواندن و گوش دادن به زبان انگلیسی ضروری است. آزمون دولینگو شما را ملزم به ایجاد زبان در بخش Speaking و Writing می‌کند و تمرین این توانایی‌ ها به شما کمک می‌کند قوی‌ تر و آماده‌ تر برای آزمون ظاهر شوید.

۵. انجام تست های تمرینی

انجام تست های تمرینی جزء مهمی از آمادگی برای آزمون دولینگو است. امتحانات تمرینی می تواند به شما کمک کند تا با ساختار آزمون، محدودیت های زمانی و انواع سؤالاتی که ممکن است در امتحان واقعی تجربه کنید، آشنا شوید. آزمون‌ های تمرینی به ‌صورت آنلاین و از طریق برنامه ‌های یادگیری زبان که منابع آمادگی آزمون انگلیسی Duolingo را ارائه می‌کنند، در دسترس هستند.

می‌ توانید با تکمیل امتحانات تمرینی، زمینه ‌هایی را مشخص کنید که نیاز به بهبود دارند و پیشرفت خود را در طول زمان اندازه‌گیری کنید. تمرین در موقعیت‌ های امتحانی نیز می‌تواند به شما در مدیریت اضطراب امتحان کمک کند. به طور کلی، تکمیل تست های تمرینی جنبه مهمی از آمادگی برای آزمون دولینگو است.

۶. افزایش دایره لغات.

افزایش دایره لغات شما بخش مهمی از مطالعه برای آزمون دولینگو است. این آزمون توانایی شما را در درک و به کارگیری طیف وسیعی از اصطلاحات ارزیابی می کند. خواندن و گوش دادن به مطالب، به خاطر سپردن لیست کلمات و استفاده از فلش کارت ها همگی می توانند به شما در بهبود دایره لغات کمک کنند. کارهای نوشتاری و گفتاری که از واژگان انگلیسی در زمینه مناسب خود استفاده می کنند نیز می توانند به شما در تقویت حافظه و درک اصطلاحات جدید کمک کنند.

۷. روی نقطه ضعف خود تمرکز کنید.

هنگام مطالعه برای آزمون دولینگو، تمرکز بر کاستی های خود بسیار مهم است. اگر در گرامر مشکل دارید، روی تمرین های گرامری تمرکز کنید. اگر در درک شنیداری مشکل دارید، فعالیت های شنیداری را انجام دهید. شما می توانید توانایی های عمومی زبان و عملکرد امتحان خود را با تمرکز بر کمبود های خود افزایش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا