فیلم و صوت

خلاصه بازی دورتموند 3 – وولفسبورگ 1

برای شما خلاصه بازی دورتموند وولفسبورگ که امروز در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی دورتموند 3 – وولفسبورگ 1 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی دورتموند وولفسبورگ امروز 11 آبان 98

دورتموند 3 – وولفسبورگ 1

خلاصه بازی دورتموند 3 – وولفسبورگ 1

گزارش خلاصه بازی دورتموند وولفسبورگ امروز 11 آبان 98

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند که پس از گذشت 9 هفته از بوندسلیگا با 16 امتیاز در رده ششم قرار داشت امروز میزبان تیم رده چهارمی ولفسبورگ بود و می توانست با برتری بر این تیم دو سه پله ای صعود کند.

نیمه اول این بازی با وجود برتری نسبی دورتموند با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما نیمه دوم حکایتی دیگر داشت.

ابتدا دقیقه 52 تورگان هازارد توانست برای دورتموند گلزنی کند. او بیرون محوطه جریمه پاس خوبی از اشرف حکیمی دریافت کرد و با یک کنترل خوب و سپس ضربه ای دقیق توپ را به قعر دروازه فرستاد.

دقیقه 58 رافا گوئررو وینگر پرتغالی دورتموند با شوت پای چپ خود از کنج محوطه جریمه برتری میزبان را دو برابر کرد تا حاشیه امنیت مناسبی برای دورتموند ایجاد شود.

ااما این پایان کار نبود و ماریو گوتزه در دقیقه 88 توانست ولفسبورگ را سه گله کند. او از روی نقطه پنالتی توانست حساب کار را 3-0 کند تا در نهایت بازی با برتری پر گل دورتموند به اتمام برسد. زنبورها با این پیروزی 19 امتیازی شده و تا رده دوم صعود کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا