سایر

راهنمای خرید 2 درخت گردوی آمریکایی و فرانسوی پر طرفدار

رپورتاژ آگهی - راهنمای خرید 2 درخت گردوی آمریکایی و فرانسوی پر طرفدار

یکی از فعالیت های مهم در حوزه باغداری و کشاورزی که سودآوری قابل توجهی را شامل حال کشاورز می کند، کاشت نهال گردو است. نهال گردو پدرو و نهال گردو فرانکت، از ارقام تجاری درخت گردو در باغات گردو محسوب می شوند.

منشاء اصلی نهال گردوی پدرو آمریکا و زادگاه نهال گردوی فرانکت فرانسه است. هر دوی این ارقام نهال گردو زودگل و دارای عملکرد بالا هستند.

مغز گردوهای این دو گونه نهال، بزرگ و خوشمزه بوده و روغن خوبی را برای پخت و پز در اختیاز شما می گذارند.

ارتفاع این درختان گردو به 10 الی 15 متر می رسد. فاصله کاشت مناسب برای نهال ها در حدود 6 تا 8 متر و عمر اقتصادی آنها بین 60-80 سال است.

این ارقام در بسیاری از مناطق جهان کشت می ‌شوند و در ایران نیز محبوبیت دارند. حال در ادامه به برسی این دو نهال گردو می پردازیم.

از مشخصات نهال های پدرو و فرانکت چه می دانید؟

گونه های نهال گردوی پدرو و فرانکت دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • رشد سریع
  • بازدهی بالا
  • میوه درشت و خوشمزه
  • سهولت جداشدن مغز از پوسته و غیره

به همین دلیل، باغداران زیادی به کاشت نهال گردو فرانکت و پدروی ارزشمند علاقمند هستند. در ادامه به مشخصات این نهال ها می پردازیم.

ویژگی های نهال گردو پدرو

درخت گردوی پدرو بومی آمریکا است و برای رشد بهتر به آب و هوای نسبتاً خنک و خاک عمیق و زهکشی شده نیاز دارد. ارتفاع نهال بالغ گردو پدرو تا 15 متر می رسد و میوه های آن دارای پوسته سخت و ارزش غذایی بالا می باشند.

شروع باردهی نهال درخت گردو پدرو در حدود 3 سالگی است و هر درخت بالغ می تواند سالانه 50 تا 100 کیلوگرم میوه تولید کند. عمر مفید درخت پدرو 100 سال و بیشتر است. همچنین بهترین زمان کاشت نهال گردوی پدرو در فصل بهار است.

رپورتاژ آگهی - راهنمای خرید 2 درخت گردوی آمریکایی و فرانسوی پر طرفدار

مشخصات نهال گردوی فرانکت

نهال گردو فرانکت پیوندی از فرانسه وارد می شود و برای رشد به آب و هوای خنک و خاک عمیق و حاصلخیز نیاز دارد. میوه های این درخت وزن بیشتری نسبت به گونه های مشابه دارند و ارتفاع این آن به 15 متر می رسد. میوه های نهال گردو فرانکت دارای پوسته سبز روشن و مغز خوشمزه و با ارزش غذایی بالا هستند. شروع باردهی نهال گردو فرانکت حدود 4 تا 5 سالگی است و هر درخت بالغ سالانه 40 تا 60 کیلوگرم میوه تولید می کند. عمر اقتصادی درخت گردوی فرانکت بسیار بالا است. این نهال، زود بازده است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

همچنین با کلیک در لینک زیر می توانید تصاویر و اطلاعات جامعی همراه با راهنمای خرید نهال گردو فرانکت مشاهده نمایید:

https://goldnahal.ir/product/فروش-با-تخفیف-نهال-گردو-فرانکت/

رپورتاژ آگهی - راهنمای خرید 2 درخت گردوی آمریکایی و فرانسوی پر طرفدار

از مزایای پروش نهال گردو چه می دانید؟

پرورش درخت گردو، مزایای زیادی را برای باغداران به همراه دارد. این مزایا شامل تولید محصول با ارزش افزوده، مزایای زیست محیطی، درآمد زایی و غیره می توان نام برد. پرورش نهال گردو، علاوه بر سودآوری برای باغداران، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

تولید محصول با ارزش درخت گردو

گردو یک محصول با راندمان اقتصادی بالا است و به عنوان یک خوراکی با ارزش غذایی بالا، سرشار از پروتئین، چربی های سالم، ویتامین ها و مواد معدنی شناخته می شود. همچنین از گردو در صنایع غذایی برای تهیه آجیل، انواع دسرها و خوراکی ها استفاده می شود. بنابراین، خرید نهال گردو یک سرمایه گذاری بسیار با ارزش محسوب می شود.

رپورتاژ آگهی - راهنمای خرید 2 درخت گردوی آمریکایی و فرانسوی پر طرفدار

ارزش زیست محیطی نهال گردو

درختان گردو به عنوان درختان سرشاخه دار بسیار قوی و با عمر طولانی شناخته می شوند. این درختان از قدرت زیست سازگاری بالا و توانایی مقابله با آلودگی هوا و جذب دی اکسید کربن برخوردارند. همچنین درختان گردو می توانند به بهبود کیفیت خاک و حفظ تنوع زیستی کمک کنند.

درآمد زایی و پرفروش بودن محصول گردو

پرورش نهال گردو یک منبع درآمد قابل توجه برای باغداران است. با توجه به ارزش محصول گردو و تقاضای بالا برای آن در بازار، فروش محصولات گردو می تواند سودآوری چشمگیری را برای باغداران به همراه داشته باشد. گردو یک خشکبار محبوب است که از آن به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات خوراکی و دسرها و همچنین برای تازه خوری استفاده می شود. محصولات گردو در سراسر جهان مشتریان زیادی دارد و تولید و صادرات محصولات گردو ارزش افزوده زیادی خواهد داشت.

جمع بندی معرفی نهال گردو پدرو و نهال گردو فرانکت

کاشت نهال گردو به عنوان یک فعالیت مهم اقتصادی اهمیت زیادی دارد. نهال های گردو از جمله دو گونه با ارزش پدرو و فرانکت نه تنها به ارائه محصولات با ارزش افزوده زیاد کمک می کنند، بلکه موجب افزایش تنوع زیستی، بهبود کیفیت و تثبیت خاک می شوند.

این نهال ها به دلیل مقاومت و قابلیت رشد در شرایط سخت محیطی، انتخاب مناسبی برای کاشت هستند. با خرید انواع نهال گردو از ما به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراجع فروش نهال می توانید از کیفیت، سلامت و مرغوبیت نهال های خود اطمینان داشته باشید. کلیه نهال های ما دارای ضمانت، گواهی عاری از آفت بودن، گواهی وزارت جهاد کشاورزی می باشند.

منبع مقاله: https://goldnahal.ir/

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا