دانلود قانونی

دانلود قسمت 30 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۰ جیران)

قسمت 30 جیران با حجم رایگان نیم بها ، دانلود سریال جیران قسمت ۳۰ کامل با کیفیت عالی

سریال جیران - دانلود قسمت 30 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۰ جیران)

برای دانلود سریال جیران قسمت 30 جیران کامل و قانونی با ترافیک و حجم رایگان نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت 30 جیران قسمت ۳۰ سی ام با کیفیت عالی بپردازید.

آنچه گذشت

در قسمتی که گذشت شاهد اتفاقات مهمی در دربار بودیم؛ ابتدا در جشن ولیعهدی معین میرزا شاهد تحقیر شدن عباس میرزا برادر شاه بودیم که ناصرالدین شاه از بردارش خواست پای او و ولیعهد را جلوی همه مسئولان ببوسد. و از طرفی شاهد نفوذ کفایت خاتون در دربار هستیم که دارد سیاوش را آماده شورش می کند و با نفوذی که او دارد قطعا برای حکومت قاجار بسیار خطرناک خواهد بود. همچنین علاقه شدید شاه به جیران باعث حسادت شده و از جیران خواسته که فرزند پسر دیگری به دنیا بیاورد و او را ولیعهد خواهد کرد. حال باید ببینیم که چه اتفاقاتی در قسمت جدید جیران در انتظار ما است که از طریق کلیک و لمس تصویر زیر می توانید به دانلود قسمت 30 جیران بپردازید.

دانلود سریال جیران قسمت 30

سریال جیران - دانلود قسمت 30 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۰ جیران)

[دانلود کیفیت 480p ا 8.000 ت]
[دانلود کیفیت 720p ا 8.500 ت]
[دانلود کیفیت 1080p ا 9.000 ت]
[دانلود کیفیت 1080hq ا 9500 ت]
[دانلود کیفیت Bluray ا 10.000 ت]
[دانلود همه کیفیت‌ها ا 20.000 ت]

[دانلود سایر قسمت های سریال جیران]

درباره سریال

  • ژانر : تاریخی، عاشقانه، خانواده
  • تاریخ انتشار: جمعه 29 مهر 1401
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

خلاصه داستان قسمت ۳۰ جیران

خلاصه داستان قسمت 30 جیران : شاه برای جیران هر کار میکند و گوش به او میدهد پس کفایت خاتون به جیران نزدیک میشود. پشت همه این عطوفت ها دسیسه ای پنهان است….

بازیگران سریال

بازیگران سریال جیران قسمت ۳۰  : در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

دانلود سریال جیران

تیزر قسمت 30 سریال جیران

5/5 - (100 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا