اخبار

آیا مدارس فردا یکشنبه 24 مهر 1401 تعطیل است؟

مدارس فردا تعطیل است؛ آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس | آیا مدارس فردا تعطیل است؟ - آیا مدارس فردا یکشنبه 24 مهر 1401 تعطیل است؟

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در مورد اینکه مدارس تعطیل است یا خیر آیا مدارس فردا یکشنبه 24 مهر 1401 تعطیل است این سوال را داشتند که آیا یکشنبه 24 مهر 1401 مدرسه ها ، دانشگاهها ، ادارات و بانکها به دلیل اعتراضات و اغتشاشات تعطیل هستند ؟

تعطیلی مدارس یکشنبه 24 مهر

فراخوانها و تحریک های رسانه های معاند برای اعتراض و اغتشاش در خیابانها به برخی از مدارس کشیده شده است و متاسفانه برخی از دانش آموزان فریب این گونه تبلیغات را خورده اند و تعدادی از دانش اموزان اقدام به سر دادن شعار و بر هم زدن نظم کلاس ها میکنند این دانش اموزان که میخواهد نظم مدرسه را به هم بریزند و باعث تعطیلی شوند. مدارس در هیچ شهری تعطیل نبوده و همه مدارس فعال میباشد. با توجه به اینکه کشور در آرامش کامل به سر می برد و هیچ اختلالی در امور وجود ندارد بنابراین دلیلی بر تعطیلی ادارات و مدارس و کسب و کارها وجود ندارد و روز یکشنبه 24 مهر 1401 یک روز کاملا عادی در کشور می باشد.

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 24 مهر 1401 به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و همچنین اغتشاشات و اعتراض ها و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان ، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید. آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از راشدون میخوانید.

هواشناسی یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه (۲۵ و ۲۶ مهرماه) به‌تدریج گستره بارش به استان‌های گلستان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود و با نفوذ جریانات شمالی، بارش در استان‌های ساحلی خزر تشدید و دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود. چهارشنبه (۲۷ مهرماه) بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در روز سه شنبه نیز در نوار شمالی کشور دما به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

ضیاییان ادامه داد: طی دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و شمال غرب، دوشنبه در نوار شرقی و سه شنبه در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گردخاک خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۵ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مهرماه ) اهواز با دمای ۳۹ و ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

5/5 - (7 امتیاز)

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا