اخبار سیاسی

پست اینستاگرام علی دایی درباره اغتشاشات و مرگ اسرا پناهی

واکنش علی دایی به مرگ اسرا پناهی؛ علی دایی اغتشاشات

کلیدواژه ها: علی دایی اغتشاشات ، واکنش علی دایی به مرگ، فوت یا قتل اسرا پناهی ، علی دایی اسرا پناهی

علی دایی, اغتشاشات 1401, اسرا پناهی - پست اینستاگرام علی دایی درباره اغتشاشات و مرگ اسرا پناهی

به گزارش راشدون؛ علی دایی در پست اینستاگرام خود در مرگ اسرا پناهی و اغتشاشات واکنش نشان داد. و ما به بررسی صحت این موضوع می پردازیم و اینکه علت مرگ اسرا پناهی چه بوده و اینکه آیا علی دایی فریب رسانه های ضد ایرانی را خورده یا خیر؟ در ادامه واکنش خانواده اسرا پناهی درباره علی دایی را حتما بخوانید.

ماجرای علی دایی و مرگ اسرا پناهی

علی دایی, اغتشاشات 1401, اسرا پناهی - پست اینستاگرام علی دایی درباره اغتشاشات و مرگ اسرا پناهی

علی دایی در این پست اینستاگرامی نوشت: سکوت ناشی از اعمال فشار حاکمیت در برابر اعتراضات و هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده ام منجر به تعرض به دانش آموزان بی گناه در مدارس و ضرب و شتم و ریختن خون یکی دیگر از دخترانم در زادگاهم گردیده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرنم می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد. اسطوره فوتبال ایران تاکید کرد: من عضو هیچ فرقه و گروهی نیستم؛ من عضو کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه هایشان دغدغه من است. (در ادامه واکنش خانواده اسرا پناهی را حتما بخوانید).

آقای دایی به درستی یادآور شده است که عضو هیچ جریان سیاسی نیست اما بنظر می رسد نه تحت فشار حاکمیت بلکه زیر بار سنگین اطلاعات غلط رسانه های معاند و افراد وابسته به اقلیت ضد ایران خارج نشین و برخی عوامل داخلی آنها قرار گرفته است. اما نظر علی دایی اغتشاشات و مرگ اسرا پناهی خانقاه اشتباه بوده است و هنرمندان و سلبریتی ها باید تا صحت یک خبری معلوم نشده به این راحتی فریب رسانه های ضد ایرانی را نخورند.

واکنش خانواده اسرا پناهی به علی دایی

پس از فوت “اسرا پناهی” دختر نوجوان اردبیلی در روزهای گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب در تلاش برای بهره‌برداری از این ماجرا برای پیش بردن اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران، این‌گونه القا کردند که این دختر در جریان حمله نیروهای امنیتی به یک مدرسه در اردبیل به‌شدت مجروح شده و در نهایت فوت کرده است.

اما در ادامه استانداری و آموزش‌وپرورش استان اردبیل با تکذیب ادعای این رسانه‌ها اعلام کردند که اولاً هیچ نیروی امنیتی به مدرسه موردنظر حمله نکرده است، ثانیاً در روز پنجشنبه که مورد ادعای رسانه‌های فارسی‌زبان بود، اساساً مدارس تعطیل بوده‌اند و دانش‌آموزی در مدرسه حضور نداشته است.

خانواده اسرا پناهی هم اعلام کرد او به‌دنبال تشدید بیماری قلبی فوت کرده است.

با وجود این اظهارات رسمی، همچنان برخی تلاش‌ها برای کشته‌سازی از این مسئله وجود دارد و در اقدامی عجیب، علی دایی نیز با توجه به این شایعات در پستی اینستاگرامی، مدعی ضرب‌وشتم این دختر شد.

این ادعای علی دایی، واکنش دوباره عموی اسرا پناهی را در پی داشت و وی خطاب به علی دایی با بیان اینکه “شما قهرمان اردبیل هستید و بابت نگرانی‌تان از فوت اسرا ممنون هستیم”، گفت: اسرا مادرزادی مشکل قلبی داشت و این اواخر بعد از فوت پدرش،‌ این مشکل تشدید شده بود. چند روز به‌دلیل تشدید این وضعیت او را به بیمارستان منتقل کردیم و در آنجا فوت کرد.

وی ادامه داد: یک گلایه از شما (علی دایی) دارم که قبل از اینکه از کم‌وکیف این ماجرا باخبر شوید، با حرف‌هایتان در فضای مجازی، کل خانواده عزادار ما را آزرده کردید. من صریحاً این اخبار را تکذیب می‌کنم و از شما می‌خواهم حرف‌های کذبی را که در فضای مجازی مطرح کردید، اصلاح کنید.

فیلم علت مرگ اسرا پناهی

گزارشی از علت مرگ اسرا پناهی، دختر دانش آموز اردبیلی و نحوه فوت وی پخش کرده که در ویدئوی بالا می‌بینید.

زندگی نامه علی دایی

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندس‌لیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

علی دایی فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد. او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.

او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متأهل است و اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران می‌باشد. وی یک دختر به نام نورا دارد. علی دایی علاوه بر فوتبال، درتجارت نیز موفق بوده‌است و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است. علی دایی علاوه بر کار‌های پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) ساخته‌است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل می‌باشد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه راشدون نیست.

ماجرای واکنش علی دایی به مرگ اسرا پناهی

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا