اخبار ورزشی

پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 + تماشای آنلاین و برنده ۲۰۲۲

پخش زنده مراسم اهدای توپ طلا 2022 به همراه برنده توپ طلا ۲۰۲۲ آنلاین

مراسم توپ طلا - پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 + تماشای آنلاین و برنده ۲۰۲۲

به گزارش راشدون ، پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 که دوشنبه 25 مهر 1401 که ساعت 21 امشب برگزار می شود را برای شما محیا کرده ایم که می توانید به تماشای آنلاین اهدای جایزه توپ طلا ۲۰۲۲ بپردازید.

مراسم توپ طلا - پخش زنده مراسم توپ طلا 2022 + تماشای آنلاین و برنده ۲۰۲۲

پخش زنده مراسم توپ طلا 2022

پخش مراسم توپ طلا 2022 به اتمام رسید و کریم بنزما برنده توپ طلا ۲۰۲۲ شد که در ادامه می توانید فیلم لحظه دریافت توپ طلا توسط کریم بنزما را تماشا کنید.

توپ طلای مردان: کریم بنزما

کریم بنزما که با درخشش در رئال مادرید باعث قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد، برای اولین بار توپ طلا را بدست آورد. او این جایزه را از دستان زین الدین زیدان، سرمربی سابق خود دریافت کرد.

جایزه کوپا: گابی (بارسلونا)

جایزه کوپا و بهترین بازیکن زیر 21 سال به «گابی»، ستاره اسپانیایی بارسلونا رسید. ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید و جمال موسیالا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

جایزه سوکراتس: سادیو مانه (بایرن مونیخ)

سادیو مانه، ستاره مسلمان سابق لیورپول و کنونی بایرن مونیخ جایزه بشردوستانه «سوکراتس» را از آن خود کرد. این جایزه به دلیل ساخت مدارس و بیمارستان در سنگال به او رسید. ستاره سنگال قبل از دریافت این جایزه، دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی را در آغوش گرفت.

توپ طلای بانوان: الکسیا پوتیاس (بارسلونا)

الکسیا پوتیاس که سال گذشته نیز توپ طلای فرانس فوتبال را از آن خود کرده بود، دوباره به بهترین بازیکن فصل بانوان نام گرفت.

جایزه گرد مولر: رابرت لواندوفسکی (بارسلونا)

رابرت لواندوفسکی جایزه «گرد مولر» و بهترین مهاجم فصل گذشته را از آن خود کرد.

نام این جایزه نیز به خاطر درگذشت «گرد مولر» افسانه‌ای،‌مهاجم اسبق آلمان و بایرن مونیخ در سال گذشته انتخاب شده است.

جایزه یاشین: تیبو کورتوا (رئال مادرید)

تیبو کورتوا که نقشی مهم و حیاتی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داشت توانست بهترین دروازه‌بان فصل 2021-2022 انتخاب شود.

بهترین باشگاه سال: منچسترسیتی

منچسترسیتی با پیشی از لیورپول و رئال مادرید بهترین باشگاه فصل 2021-2022 از سوی فرانس فوتبال انتخاب شد. این جایزه را لوئیز فیگو به کوین دی‌بروینه، ادرسون و 2 نماینده از باشگاه سیتی تقدیم کرد.

مراسم توپ طلا Ballon d’Or 2022

شصت و ششمین دوره مراسم بالون دیور در شرایطی امشب در شهر پاریس برگزار می شود که از کریم بنزما به عنوان اصلی ترین شانس بردن توپ طلا ۲۰۲۲ در بخش مردان نام برده می شود. لیونل مسی با ۷ توپ طلا رکورددار بیشترین تعداد توپ طلا کسب شده توسط یک بازیکن می باشد و کریستیانو رونالدو با ۵ توپ طلا در رده دوم می باشد. سایر جوایز مراسم امشب به شرح زیر می باشد: – توپ طلا بخش زنان – جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می شود. – جایزه لئو یاشین که به بهترین دروازه بان تعلق می گیرد. ملاک جوایز امسال بر اساس عملکرد بازیکنان در فصل ۲۲-۲۰۲۱ می باشد.

تاریخ و زمان دقیق برگزاری مراسم توپ طلا 2022

مراسم توپ طلای ۲۰۲۲ در تاریخ هفدهم اکتبر ۲۰۲۲ (بیست‌وپنجم مهر ۱۴۰۱) در تئاتر دو شاتل پاریس برگزار می‌شود. زمان شروع مراسم، ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی (۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی) است و تا ساعت ۱۱ بعد از ظهر به وقت شرقی (۶ بعد از ظهر به وقت شرقی) ادامه خواهد داشت. علاوه بر اعلام توپ طلای مردان، برنده زنان جایزه کوپا که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اهدا می‌شود و جایزه یاشین (شناسایی بهترین دروازه‌بان) نیز مشخص می‌شود.

برنده احتمالی توب طلای ۲۰۲۲

کریم بنزما نامزد اصلی این جایزه است، زیرا مهاجم فرانسوی با حذف تیم‌هایی همانند پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد تا قهرمان شود. سادیو مانه، محمد صلاح، روبرت لواندوفسکی و کیلیان امباپه از دیگر بازیکنان محتمل برای دریافت این جایزه هستند.

تماشای آنلاین و پخش زنده مراسم اهدای توپ طلا 2022

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا