اخبار

عکس آرنیکا قائم مقامی + تصویر و علت مرگ

ماجرای مرگ آرنیکا قائم مقامی + عکش آرنیکا قائم مقامی

اغتشاشات 1401, آرنیکا قائم مقامی - عکس آرنیکا قائم مقامی + تصویر و علت مرگ

به گزارش راشدون؛ در پی پروژه جدید ضد انقلاب درباره کشته سازی های اغتشاشات 1401 مرگ آرنیکا قائم مقامی را شایعه کردن که به دست نیروهای امنیتی کشته شده است که در ادامه عکس آرنیکا قائم مقامی و علت مرگ او را بررسی می کنیم.

عکس جدید آرنیکا قائم مقامی

اغتشاشات 1401, آرنیکا قائم مقامی - عکس آرنیکا قائم مقامی + تصویر و علت مرگ

ماجرای مرگ آرنیکا قائم مقامی

پس از شروع اغتشاشات اخیر با تحریک گروهک‌های ضدانقلاب و همچنین برخی شبکه‌های تلویزیونی وابسته به آن‌ها و شکست این تحرکات، ضد انقلاب به روش جدیدی روی آورده است.

بر همین اساس ضدانقلاب با به دست آوردن اطلاعات و آمار فوتی‌ها در مدت اخیر سعی دارد فوت آن‌ها را با تکنیک کشته‌سازی به پلیس و نیروهای امنیتی منتسب کند.

پیش از این ضدانقلاب و شبکه‌های تلویزیونی وابسته به آن‌ها تلاش کردند فوت نیکا شاکرمی و حدیث نجفی را به موضوع اغتشاشات منتسب کنند که در نهایت با انتشار اسناد مربوط به این موضوع حقیقت ماجرا مشخص شد و در آخرین مورد هم ضدانقلاب تلاش دارد فوت «آرنیکا قائم‌مقامی» را دستاویزی برای رسیدن به اهداف خود قرار دهد.

بر همین اساس یکشنبه اول آبان امسال مرگ دختر جوانی روی تخت بیمارستان گلستان، توسط پدرش به کلانتری 102 پاسداران گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 102 پاسداران با دستور میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، دختر جوان 10 روز قبل از پنجره اتاق‌ خواب خود به پایین پرتاب و به بیمارستان گلستان منتقل شده که پس از 10 روز اقدامات درمانی، روی تخت این بیمارستان فوت کرده است.

روز گذشته پدر مرحومه نیز هنگام مراجعه به کلانتری 102 پاسداران اعلام کرده از هیچ فردی در رابطه با فوت دخترش شکایتی ندارد و دخترش از پنجره اتاق‌ خواب خود سقوط کرده است.

تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده نیز صحت گفته‌های پدر آرنیکا را تایید کرد مبنی بر اینکه وی در جریان اغتششات اخیر تهران، حضور نداشته و بنابر گفته‌های پدر متوفی، هنگامی که این دختر جوان از پنجره اتاق خود به پائین سقوط کرده با توجه به جراحتی که داشته با پدرش حرف می‌زده است همچنین وی هیچ‌گونه مصرف قرص یا دارویی نداشته است.

روز گذشته پدر مرحومه در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی مراجعه کرده است؛ پدر مرحومه روز گذشته به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب و جرحی در جریان اغتشاشات قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است.

همچنین وی در رابطه فوت فرزندش گفته هنگامی که وارد اتاق آرنیکا شده، پی‌برده دخترش به پایین پرتاب شده و پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آرنیکا به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده است.

در این راستا، میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران با تایید این جزئیات گفت: خبر منتشرشده در فضای‌مجازی مبنی بر ضرب و جرح مرحومه «آرنیکا قائم‌مقامی» در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس کذب محض است و مرحومه بر اثر سقوط از پنجره خانه خود فوت کرده است همچنین تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

عکس آرنیکا قائم مقامی

لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا