اخبار

مهران مدیری بازداشت شد؟! مهران مدیری کجاست؟ + فیلم

آیا مهران مدیری بازداشت شد؟ آیا دستگیری مهران مدیری صحت دارد؟ الان مهران مدیری کجاست؟

مهران مدیری - مهران مدیری بازداشت شد؟! مهران مدیری کجاست؟ + فیلم

به گزارش گروه خبری راشدون ؛ در فضای مجازی خبر اینکه مهران مدیری بازداشت شد در حال دست به دست شدن هست آیا خبر دستگیری مهران مدیری صحت دارد یا نه؟ الان مهران مدیری کجاست و چکار می کند که در ادامه بررسی می کنیم.

مهران مدیری بازداشت شد

مهران مدیری که درباره فوت مهسا امینی بدون تحقیق وصحت با شبکه های معاند همراه شد و مدتی از کشور خارج شد ولی مجددا به کشور برگشت ، ولی خبر دستگیری و بازداشت مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور ایران صحت ندارد ولی بعد برگشت به ایران ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به نوعی عذرخواهی کرد که در ادامه می توانید ببینید.

فیلم عذرخواهی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

مهران مدیری دورهمی

مهران مدیری با مجموعه دورهمی از نوروز 95 وارد شبکه نسیم شد محبوبیت این برنامه در صدا و سیما به حدی رسید که بر اساس نظرسنجی ها بیشتر از نود عادل فردوسی پور و خندوانه رامبد جوان مخاطب دارد در نهایت این برنامه گفتگو محور در سال 1399 بعد از نزدیک به 4 سال به کار خود پایان داد و از سال 1400 این برنامه به مسابقه رباتی تبدیل شد

4.2/5 - (10 امتیاز)

یک نظر

  1. کجا عذر خواهی کرد هرچند عذر خواهی اون دیگه جبران خون های ریخته وآشوب های به پا شده رانخواهند داد بهتر انسان ذاتا انسان باشه نه هردم بخاطر منافعش شرافت انسانی رو زیر پا بزاره.رفت دیده هوا پسه حالا اومده حتی معرفت نه داره بگه گه خوردم غلط کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا