اخبار حوادث

حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟ نحوه شهادت امام جماعت مسجد زاهدان + جزئیات ترور

سجاد شهرکی کیست؟ حجت الاسلام شهرکی چگونه ترور و کشته شد و به شهادت رسید؟ + عکس و جزئییات ترور

شهید, شهادت, اغتشاشات 1401 - حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟ نحوه شهادت امام جماعت مسجد زاهدان + جزئیات ترور

به گزارش راشدون، در پی ناآرامی اخیر کشور و در جدیدترین اقدام تروریستی حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد زاهدان ترور و به فیض شهادت رسیدند که در ادامه بیوگرافی حجت الاسلام شهرکی کیست و جزئیات ترور را بررسی می کنیم.

حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟

حجت الاسلام سجاد شهرکی متولد دهه شصت است که امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بود که در ۱۲ آبان ۱۴۰۱ توسط افراد مسلح ترور و به شهادت رسید.

آدمکشان خون کسی را ریختند که به اعتراف همگان، تمام هم و غم و فخرش خدمت صادقانه و خالصانه به خلق فارغ از مذهب و قومیت بود.

از فعالیتهای این روحانی دلسوز و وحدت ساز، ایجاد پایگاه سلامت معتادان بود که توانست نزدیک به ۵۰۰ معتاد را بازپروری نماید. او حامی محرومان، مرد مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و به شدت تلاشگر در مبارزه با کرونا، همراه و همدل با جوانان و نوجوانان و انقلابیِ با اقتداری بود که همیشه پناه مظلومان به شمار می رفت.

شهید, شهادت, اغتشاشات 1401 - حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟ نحوه شهادت امام جماعت مسجد زاهدان + جزئیات ترور

جزئیات ترور و نحوه شهادت حجت الاسلام سجاد شهرکی

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأیید این خبر گفت: ساعتی قبل افراد مسلح حجت الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان واقع در خیابان جمهوری زاهدان به گلوله بستند.

وی بیان کرد: کارگروهی ویژه ای برای بررسی و پیگیری موضوع، تشکیل شده و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افرادی که اقدام به ترور کردند، سرنشینان دو خودرو پراید سفید و پژو ۴۰۵ نقره ای بودند که با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان کردند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. سردار طاهری افزود: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی متواری شدند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعاً با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد. به گفته سردار طاهری سرنخ هایی از این حادثه به دست آمده که دستگیری عوامل در دستور کار قرار دارد.

شهید, شهادت, اغتشاشات 1401 - حجت الاسلام سجاد شهرکی کیست؟ نحوه شهادت امام جماعت مسجد زاهدان + جزئیات ترور

محل شهادت سجاد شهرکی گلباران شد

محل شهادت حجت الاسلام شهرکی در زاهدان توسط نمازگزاران و اهالی محل گلباران شد.

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا