اخبار

بهرام رادان ممنوع الخروج شد + فیلم و علت ممنوع الخروجی

ماجرای ممنوع الخروجی بهران رادان؛ آیا ممنوع الخروج شدن و توقیف پاسپورت بهرام رادان صحت دارد؟

بهرام رادان - بهرام رادان ممنوع الخروج شد + فیلم و علت ممنوع الخروجی

به گزارش راشدون؛ بهرام رادان ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرده و خبر ممنوع الخروجی خود را اعلام کرده است برای دانستن علت ممنوع الخروجی بهرام رادان فیلم زیر را ببینید.

ویدیوی بهران رادان در مورد ممنوع الخروج شدن

بهرام رادان، بازیگر سینما و تلویزیون اعلام می‌کند که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارد، اما دقایقی قبل از پرواز، دو جوان در مقابل او قرار می گیرند و به بهانه ممنوع الخروجی، پاسپورت او را ضبط می‌کنند و از این بازیگر می خواهند که به مراجع قانونی مراجعه کند.

بهرام رادان پس از خروج از فرودگاه به سامانه ثنا مراجعه می‌کند که متوجه می‌شود ممنوع الخروج نیست و حال سوال بزرگی برای این بازیگر مطرح کشورمان به وجود آمده است که آن دو جوان با چه اهدافی این اقدام را انجام دادند؟

بهرام رادان کیست؟

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) به کارگردانی نادر مقدس آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین این فیلم به عنوان فیلم برگزیده منتقدان و نویسندگان ماهنامه فیلم انتخاب شد.

بهرام رادان روز 13 فروردین 1401 خبر ازدواج خود با همسرش مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرد

بعدا مشخص شد آقای بازیگر از سه سال قبل با این خانم در رابطه عاشقانه ای بود و در نهایت تصمیم به علنی کردن رابطه خود گرفتند.

بهرام رادان در آخرین کار خود سریال جیران که نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی کرده است در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا