اخبار حوادث

نسیم صدقی کیست؟ نسیم صدقی اهل ارومیه چگونه کشته شد؟ + عکس

نسیم صدقی کیست؟ آیا نسیم صدقی در اغتشاشات ارومیه کشته شد؟ عکس نسیم صدقی به همراه علت مرگ

نسیم صدقی, اغتشاشات 1401 - نسیم صدقی کیست؟ نسیم صدقی اهل ارومیه چگونه کشته شد؟ + عکس

به گزارش راشدون؛ رسانه های ضد انقلاب و معاند در جدیدترین شایعه سازی گفته اند که نسیم صدقی در اغتشاشات 1401 توسط نیروهای امنیتی کشته شده است، در ادامه در مورد اینکه نسیم صدقی کیست و اینکه نسیم صدقی چگونه کشته شده است به بررسی علت مرگ او می پردازیم و اینکه آیا کشته شدن نسیم صدقی در اغتشاشات صحت دارد یا خیر را بررسی می کنیم.

نسیم صدقی کیست

نسیم صدقی دختر 23 ساله که در شاهین‌دژ (سایین قالا) استان آذربایجان غربی به دنیا آمده است و در تاریخ 9 آبان 1401 در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به‌طرز مشکوکی به قتل رسیده است، همین امر باعث شد کانال‌های ضدانقلاب نسبت به انتشار خبر فوت وی در جریان اغتشاشات اخیر و توسط نیروهای امنیتی اقدام کنند.

ادعای رسانه های ضد انقلاب درباره مرگ او

رسانه های معاند و ضد انقلاب ادعا کرده اند که نسیم صدقی در ۹ آبان و در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران به‌دست نیروهای امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران و با اصابت دو گلوله به وسط پیشانی و سینه‌اش کشته شد.

حقیقت ماجرا و علت مرگ نسیم صدقی

به گزارش تسنیم پس از گذشت چند روز از ماجرای فوت «فرشته احمدی» در منزل خود در مهاباد و شبهه‌آفرینی ضدانقلاب در خصوص دلایل مرگ این بانو، بار دیگر استان آذربایجان‌غربی و این بار شهرستان ارومیه مورد توجه آن‌ها بوده و درگذشت دختری به نام «نسیم صدقی» در کانون توجهات قرار گرفته است.

«نسیم صدقی» دختر 23ساله اهل شاهین‌دژ است که در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به‌طرز مشکوکی به قتل رسیده است، همین امر باعث شد کانال‌های ضدانقلاب نسبت به انتشار خبر فوت وی در جریان اغتشاشات اخیر و توسط نیروهای امنیتی اقدام کنند.

اما تنها چند ساعت پس از انتشار خبر دروغین، ‌خبر توسط خانواده و نزدیکان نسیم تکذیب ‌و اعلام شد که کل ماجرای فوت وی نیز وارونه جلوه داده شده است.

با این حال، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی قاتل و دستیاران وی در ماجرای قتل نسیم صدقی خبر داد و اظهار داشت: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر 23ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فوراً به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادق شکری افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته ‌و جان باخته است.

وی با بیان اینکه 3 نفر مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شده‌اند، گفت: قاتل شناسایی شده ولی هنوز متواری است و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.

به‌نظر می‌رسد، ضدانقلاب هرچند در پروژه‌های کشته‌سازی خود با شکست جدی مواجه شده اما در تلاش برای احیای تنفسی خود است و از هر فرصتی برای این امر بهره می‌جوید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا