دانلود سریال ایرانیفیلم و سریال

دانلود سریال جابر بن حیان با کیفیت عالی و حجم کم

برای شما کاربران محترم دانلود سریال جابر بن حیان با کیفیت عالی و حجم کم تمام قسمت کامل از قسمت اول تا قسمت آخر را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید دانلود کنید.

نماهنگی زیبا و تاثیرگذار از سریال جابربن حیان و تاثیرپذیری  زبیر راهزن پس از ملاقات با امام صادق (ع).

درباره سریال

جابربن حیان یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی جواد افشار و ابراهیم علی برزی و تهیه‌کنندگی این فیلم را محمدتقی انصاری بر عهده داشته‌است؛ که از شبکه سه پخش شد. این مجموعه در ۱۴ قسمت توسط شبکه الکوثر صدا و سیما تولید شده‌است. این سریال در شهرستان‌های خور و بیابانک و کاشان از توابع استان اصفهان تصویربرداری شده‌است. پخش اولیه این سریال در محرم ۱۳۸۵ بوده‌است.

خلاصه داستان

این سريال به بخشی از زندگينامه «جابر بن حيان» شاگرد ايرانی و برجسته امام جعفر صادق (ع) می‌پردازد كه از خراسان به سمت مدينه حركت می‌كند تا به نزد امام برود ولی در مسير راه رويدادهايی برای وی رخ می‌دهد. داستان این فیلم با شروع خلافت عباسیان و به قدرت رسیدن منصور دوانیقی و دور تازه‌ای از سرکوب و خفقان علیه علویان آغاز می‌شود. در این شرایط با تدبیر امام جعفر صادق (ع)، نهضت علمی شیعیان به صورت پنهانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و شاگردان آن حضرت در شهرهای مختلف به نشر علم و حقایق اسلام و سنت پیامبر می‌پردازند. جابربن حیان در بین این شاگردان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

کارگردان:جواد افشار
تهیه کننده : محمد تقی انصاری
محصول سال: 1385
بازیگران اصلی:اکبر عبدی، حسن جوهر چی، زیبا بروفه، انوشیروان ارجمند ، علیرام نورایی

دانلود سریال جابر بن حیان با کیفیت عالی و حجم کم

امیدوارم از دانلود سریال جابر بن حیان لذت کافی را برده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا