آموزش

نمارا؛ فرمولی ساده برای چند برابر کردن درآمد

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های موجود در کسب و کارها اینه که نمیدونن چطور مشتری جذب کنن. ما اینجاییم تا این مسئله رو برای شما حل کنیم. اگر می‌خوای زیاد بفروشی باید زیاد دیده بشی و اگر می‌خوای زیاد دیده بشی باید زیاد و درست تبلیغ کنی. اگر شماهم همین دغدغه را دارید که این تبلیغ چیه و دقیقا باید چه کاری انجام دهید؟ ادامه مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

نمارا، روایتی جذاب با پایانی روشن

نمارا فرمول درآمد چند برابری

برای شروع بهتره روایت مارو بخونید که تمام این اتفاقات از کجا رقم خورد. همه چیز از سال 1395 شروع شد. یک خواستن قوی که با تمام چالش‌های پیش رو از هدفم دست نکشیدم. من، دختری که برای شروع تغییر و خلق آیندش فقط یک لپ تاپ قدیمی داشتم که تا قبل از اون فقط باهاش بازی می‌کردند.

نمارا با یک نرم افزار فوتوشاپ و چند تا دوره آموزشی آنلاین شروع شد. البته خانم رومنجانی اون زمان با اسم شکوه باران استارت فعالیت خودش رو زد. داستان از این قرار بود که مادرم، خانم قدمی، با توجه به تجربه‌ای که تو بازار داشت سفارش کارت ویزیت، هدایای تبلیغاتی و… می‌گرفت و خانم رومنجانی با همون لپ تاپ کار طراحی آن‌ها را انجام می‌داد. تعهد و کیفیت کارها باعث شد تا مشتری‌ها روز به روز بیشتر شوند. 

تا اینکه چهار سال بعد یعنی در سال 1399 تصمیم به راه‌اندازی یک شرکت تبلیغاتی گرفتند. شروع این مسیر با اجاره کردن یک زیرزمین کوچک بود و خیلی زود متوجه شدند که برای پیشرفت چاره‌ای جز آموزش دیدن ندارند؛ همین باعث شد تو مسیر آموزش و تغییر قرار بگیرند. اگر بخواهیم تفاوت نمارا رو با بقیه شرکت‌های تبلیغاتی بگیم، مهم‌ترینش همین آگاهی است که توی رگ‌های نمارا جریان داره.

کسی که تصمیم به تبلیغ کردن می‌گیره قطعا هدفش جذب مشتری و افزایش فروشه و این دقیقا همون چیزیه که مدیران نمارا سال‌ها در رابطه باهاش آموزش دیدن و همین آموزش‌ها باعث شد نمارایی که از یک زیرزمین شروع کرد، امروز توی بهترین منطقه شهر قرار داره و حالا افراد متخصص زیادی داخل این مجموعه جمع شدند  تا برای بیزینس‌هایی که قصد رشد و پیشرفت دارند بهترین ایده‌ها رو اجرا کنند.

تبلیغات انواع مختلفی دارند. برای اینکه دیده بشی باید همه جا حضور داشته باشی و تبلیغات (منطقه‌ای، مجازی و…) انجام بدی.

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که باید کلی هزینه مشاوره علاوه‌بر تبلیغات پرداخت کنید تا یک تبلیغ موثر و تاثیرگذار داشته باشید. باید بگم که یکی از مزیت‌های نمارا نسبت به سایر رقبا مشاوره محور بودنه (مشاوره کاملا رایگان).

ممکنه با خودت بگی شاید هزینه مشاوره روی خدماتی که ارائه میدهند اضافه میشه؛ اما باید بگیم که هدف نمارا افزایش فروش شماست، و هزینه دریافتی صرفا جهت خدماتی که ارائه میدهیم گرفته میشود و باید این خبر خوبو بهتون بدیم که حتی از نظر قیمتی هم میتونیم توی بازار رقابت کنیم.

نمارا چه کارهایی انجام می‌دهد

نمارا در زمینه‌های مختلف تبلیغات فعالیت می‌کنه که شامل موارد زیر است:

تولید محتوا برای اینستاگرام

همانطور که می‌دانید شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام بستر مناسبی برای دیده شدن برند و تبلیغات کسب و کار است. پلتفرم اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ تا کنون یعنی سال 2024 ماهانه حدود 2.3 میلیارد کاربر فعال دارد.

 کاربران ماهانه حدود 11 ساعت تایم خود را در این پلتفرم سپری می‌کنند. کابرانی که برای تبلیغات از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند حدود 996 میلیون نفر هستند و برای ریلز حدود 758 میلیون پیش‌‌بینی می‌شود. در آمد تبلیغات از اینستاگرام تقریبا حدود 50 میلیارد دلار در سال 2024 افزایش یافته است. آمار جذاب دیگر مربوط به لایک اینستاگرام می‌شود که میانگین حدود 4 میلیارد پست روزانه لایک می‌شود. 

با این تفاسیر تبلیغات در این شبکه مجازی یکی از بهترین بسترها برای دیده شدن سریع برند و کسب و کارها است، اما پارامترهای دیگری برای برنده شدن در این پلتفرم وجود دارد مانند استراتژی‌های هدفمند، نوع محتوا، کیفیت محتوا، سناریو، مدیریت و ادمینی در اینستاگرام. برای اینکه بتوانید شماره یک حوزه کسب و کار خود باشید باید یک استراتژی و تقویم محتوایی موثر طراحی کنید و (مو به مو) به آن عمل کنید.

اما نگران نباشید چراکه نمارا از ابتدای کار تا به درآمد رسیدن پیجتان همراه شماست.

تقویم محتوایی + محتوای جذاب = جذب مخاطب

🌟 پکیج‌های تولید محتوا در اینستاگرام 🌟

🌟 خدمات اینستاگرام حضوری
پکیج برنزپکیج نقره‌ایپکیج طلایی
بررسی هدف فروش و آنالیز پیجبررسی هدف فروش و آنالیز پیجبررسی هدف فروش و آنالیز پیج
آنالیز رقباآنالیز رقباآنالیز رقبا
نوشتن تقویم محتوایی و سناریو استورینوشتن تقویم محتوایی و سناریو استورینوشتن تقویم محتوایی و سناریو استوری
بررسی قدم به قدم و پیشتیبانی 24 ساعتهبررسی قدم به قدم و پیشتیبانی 24 ساعتهبررسی قدم به قدم و پیشتیبانی 24 ساعته
اصلاح زیر ساخت پیجاصلاح زیر ساخت پیجاصلاح زیر ساخت پیج
ارائه ماهانه گزارش رشد پیجارائه ماهانه گزارش رشد پیجارائه ماهانه گزارش رشد پیج
طراحی 16 کاور پست و کاورهایلایتطراحی 16 کاور پست و کاورهایلایتطراحی 16 کاور پست و کاورهایلایت
عکس پروفایلعکس پروفایلعکس پروفایل
تصویر برداری و تدوین 8 ویدیو ریلزتصویر برداری و تدوین 10 ویدیو ریلزتصویر برداری و تدوین 12 ویدیو ریلز
طراحی 2 پست اسلایدی عکسطراحی 2 پست اسلایدی عکسطراحی 4 پست اسلایدی عکس
 بایو نویسی، کپشن نویسی و هشتگ گذاریبایو نویسی، کپشن نویسی و هشتگ گذاری
 بارگذاری محتوابارگذاری محتوا
  بارگذاری استوری
  پاسخگویی به کامنت‌ها
🌟 خدمات اینستاگرام غیر حضوری
پکیج پایهپکیج پیشرفته
بررسی هدف فروشبررسی هدف فروش
آنالیز پیجآنالیز پیج
آنالیز رقباآنالیز رقبا
اصلاح زیر ساخت پیجاصلاح زیر ساخت پیج
نوشتن تقویم محتوایینوشتن تقویم محتوایی
سناریو استوریسناریو استوری
ارائه ماهانه گزارش رشد پیجارائه ماهانه گزارش رشد پیج
بررسی قدم به قدم و پشتیبانی 24 ساعتهبررسی قدم به قدم و پشتیبانی 24 ساعته
آنالیز روزانه توسط پشتیبانآنالیز روزانه توسط پشتیبان
 طراحی 16 کاور پست
طراحی کاور هایلایت
عکس پروفایل

طراحی و چاپ تراکت تبلیغاتی

چاپ تراکت همچنان یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای دیده شدن کسب و کار است؛ اما با سبک و نحوه توزیع جدید. مثل تراکت‌های قالبی بی‌نظیر یا استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز مثل QR کدها و غیره.

چاپ تراکت - نمارا

یک تراکت خاص و متفاوت می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در افزایش میزان فروش شما داشته باشد. بسیاری از کسب و کارها از طریق چاپ تراکت تبلیغاتی خود را به افراد زیادی معرفی می‌کنند و از این طریق باشگاه مشتریان خود را ایجاد می‌کنند. این ابزار مؤثر و کم‌هزینه تبلیغاتی برای معرفی و تبلیغ کسب و کار در محل و سطح شهر بسیار ایده‌آل و مناسب است.

کارت ویزیت خاص و حرفه‌ای

طراحی و چاپ کارت ویزیت برای هر کسب و کاری واجب و ضروری است، چه کسب و کار نوپا داشته باشید چه یک شرکت بزرگ و معروف. ممکن است سوالات زیادی در رابطه با کارت ویزیت ذهن شما را درگیر کرده باشد که از جمله رایج‌ترین سوالات در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

آیا این کار قدیمی نشده و لازمه که کارت داشته باشم؟

آیا حتما باید یک کارت خاص و گرون و با کیفیت داشته باشم یا یک کارت معمولی هم کار منو راه میندازه؟

 نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که کارت ویزیت معرف شماست، یعنی جایی که شما در آن حضور نداشته باشید برند شما در آنجا حضور دارد. بنابراین نداشتن کارت به معنای نداشتن معرف و داشتن یک کارت ضعیف به معنای ضعیف بودن معرف شما خواهد بود. پس خیلی اهمیت دارد که معرف شما خاص باشد و همه جا جلب توجه کند.

برخی از کارت‌های خاص نمارا

  • کتان
  • کنفی
  • ماسه ای
  • چرم پلاست
  • سندی پلاست
  • اکلیلی
  • سه بعدی
  • کلاسیک
  • کرافت 500 گرم
چاپ کارت ویزیت - نمارا

طراحی لوگو

لوگو چهره برند شما و اثری ماندگار در ذهن مخاطبان است. برای برندسازی حرفه‌ای و جلب توجه، لوگو اولین ابزار تبلیغاتی می‌باشد. این هویت بصری براساس حیطه و نوع کسب و کار باید طراحی و بهینه شود که در گذر زمان با دیدن لوگو شما، برندتان برسر زبان‌ها بیفتد.

مشاوره کسب‌وکار نمارا

همانطور که در ابتدا به این مورد اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های شرکت تبلیغاتی نمارا با سایر مجموعه‌های تبلیغاتی، عملگرایی در کنار مشاوره محور بودن آن است. نمارا در تمامی زمینه‌هایی که باعث رشد کسب و کار و افزایش درآمد شما می‌شود تبحر دارد که شامل:

  • طراحی و چاپ تراکت
  • طراحی و چاپ کارت ویزیت
  • طراحی لوگو
  • تولید محتوا در اینستاگرام
  • طراحی و سئو سایت (خدماتی، شرکتی، فروشگاهی)

در جلسه مشاوره، با تحلیل کسب و کارتان، راهکارهایی برای جذب مشتری به همراه نحوه پیاده سازی آن به صورت مفصل در اختیارتان قرارمی‌گیرد و تا اجرای کامل آن نمارا همراه شماست. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مراجعه به وب‌‌سایت نمارا یا از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با ما درتماس باشید.

راه‌های ارتباطی نمارا

تلفن تماس: 09030422406

تارنمای اینترنتی نمارا:  https://namara-academy.com/

ایمیل پشتیبانی نمارا: namaraacademy@gmail.com

دیدگاه شما برای ما ارزشمند است

نظر شما چیه؟ منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم *

دکمه بازگشت به بالا