دانلود مداحی جدید

دانلود مداحی سیب سرخی شب سوم محرم 99

دانلود مداحی شب سوم محرم 99 سیب سرخی

بخش مداحی و نوحه سایت راشدون برای شما کاربران محترم دانلود مداحی شب سوم محرم 99 سیب سرخی حسین را آماده کرده است که در ادامه می توانید بشنوید و دانلود کنید.

محرم 99, حسین سیب سرخی - دانلود مداحی سیب سرخی شب سوم محرم 99

دانلود مداحی شب سوم محرم 99 سیب سرخی

تا بارگذاری کامل لیست چند ثانیه صبر کنید

دانلود مداحی سیب سرخی محرم 99 (دهه اول کامل)

دانلود مداحی شب اول محرم 99 سیب سرخی
دانلود مداحی شب دوم محرم 99 سیب سرخی

5/5 - (1 امتیاز)

‫2 نظرها

  1. الحمد لله الذی خلق الحسین علیه السلام و الحمد لله الذی جعلنا من الباکین علی الحسین علیه السلام
    باخلوص نیت و سویدای دل عرض تشکر و امتنان دارم از شما که میدونم چقدر زحمت میکشید تا این قطعات مراسمات ارباب بی کفنمون رو نشر و انعکاس بدین میدونم چقدر تلاش میخواد از این همه ذاکر و خوننده هیئات مشهور و معروف در این حجم تراک های صوتی و تصویری گذاشتن….اجرتون با مادرمون حضرت زهرا ارواحنا فداها…مخصوصا که در این زمان کرونا به شیدا شدن دلهای بی تاب و عطشان عاشقان ارباب عالمین که در خانه اند خدا میدونه که چقدر کمک میکنید…..خدا قوت…..زنده و پاینده و سلامت باشید……یا علی مدد.اللهم ارزقنا زیارت الحسین فی الدنیا و شفاعت الحسین یوم الورود وارزقنا شهادت فی سبیلک سبیل الحسین علیه افضل الصلاة و السلام…..

    1. سلام دوست عزیز، ممنون از نظر لطف شما، نظرات شما مایه دلگرمی ماست و تمام عشق و علاقه و تلاش ما در این است که بتوانیم گام کوچکی برای محبین اهل بیت علیهم السلام برداشته باشیم و فایل های صوتی و تصویری جلسات را در کوتاه ترین زمان به دست کاربران گرامی برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا