فیلم و صوت

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 – فرانکفورت 5

برای شما خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت که امروز در تاریخ 11 آبان ماه 1398 – 2 نوامبر 2019 – 4 ربیع الاول 1441 برگزار شده است را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 فرانکفورت 5 را ببینید و دانلود کنید.

نتیجه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت امروز 11 آبان 98

بایرن مونیخ 1 – فرانکفورت 5

گزارش خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت امروز 11 آبان 98

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

به گزارش راشدون به نقل از ورزش سه ، بایرن مونیخ که با 18 امتیاز تا پایان هفته نهم در رده دوم بوندسلیگا قرار داشت امروز به زمین تیم آینتراخت فرانکفورتی آمده بود که با 14 امتیاز در رده دهم قرار داشت. بایرن در تمام پیش بینی ها شانس اول برد محسوب می شد.

بر خلاف انتظارات این میزبان بود که بازی را بهتر و هجومی تر شروع کرد و پس از یکی دو موقعیت نه چندان جدی در دقیقه 9 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، ولی خطای ژروم بواتنگ روی پاسینسیا مانع شد. داور ابتدا اعلام پنالتی کرد و به بواتنگ هم کارت زرد نشان داد ولی پس از بررسی وی ای آر پنالتی را پس گرفت ولی به بواتنگ کارت قرمز نشان داد و او را اخراج کرد.

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 – فرانکفورت 5

میزبان که بایرن را 10 نفره می دید، یکپارچه حمله شد و در دقیقه 25 به گل دست یافت. ارسال داکاستا از راست با ضربه سوو همراه شد اما توپ پس از برخورد با آلابا در گوشه دیگر محوطه جریمه زیر پای کاستیچ فرود آمد و او هم با یک بغل پای چپ دقیق حساب را 1-0 به سود فرانکفورت کرد.

هشت دقیقه بعد فرانکفورت به دومین گل خود نیز دست یافت. پس از یک سلسله پاسکاری های کوتاه و تماشایی توپ در سمت چپ به کاستیچ رسید. شوت او با برخورد به مدافع بایرن به سمت دیگر دروازه رفت و سوو به راحتی موفق به باز کردن دروازه خالی شد تا حساب کار 2-0 شود.

دقیقه 37 بایرن مونیخ فاصله را به یک گل کاهش داد. دیویس با پاس خوب خود لواندوفسکی را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ستاره لهستانی با دریبل بازیکنان مقابلش و ضربه ای دقیق توپ را از زیر پای دروازه بان به گل اول تیمش تبدیل کرد.

در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 آینتراخت فرانکفورت به پایان رسید.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

میزبان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تنها چهار دقیقه زمان نیاز داشت تا گل سوم را نیز به ثمر برساند.

ارسال داکاستا از راست را آبراهام در سوی دیگر محوطه جریمه بدون مزاحم و با یک بغل پای دقیق به گل سوم تیمش بدل کرد تا شکست بایرن سنگین تر شود.

فرانکفورت تیم برتر میدان بود و می توانست توسط باس دوست به گل بعدی نیز دست یابد ولی ضربه او را نویر با نوک انگشتان راهی کرنر کرد.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

دقیقه 59 نوبت به گل چهارم رسید تا پیروزی میزبان قطعی شود.

روی یک ضربه کرنر این هینترگر بود که با ضربه سری زیبا توانست گل چهارم میزبان را به ثمر برساند و نتیجه را 4-1 به سود فرانکفورت کند.

دقیقه 85 بازی فاجعه برای بایرن کامل شد. روی حرکت انفرادی آندره سیلوا از سمت چپ زمین و پاس به عقب او برای پاسینسا، این بازیکن راحت ترین کار را ممکن انجام داد و از شش قدم با بغل پا گل پنجم را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با برتری 5-1 آینتراخت به اتمام رسید و بایرن رتبه دوم را از دست داد.

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 – فرانکفورت 5

بحران در بایرن مونیخ آیا کواچ اخراج می شود؟

بایرن مونیخ در ادامه نتایج پرفراز و نشیب خود در بوندسلیگا، امشب کابوسی فراموش نشدنی برابر فرانکفورت را تجربه کرد و با پنج گل برابر این تیم مغلوب شد. کار باواریایی ها از همان دقایق ابتدایی و با اخراج ژروم بواتنگ دشوار شد و دقایقی بعد دو بار دروازه مانوئل نویر را باز شده دیدند. با گلزنی رابرت لواندوفسکی در دقایق پایانی نیمه اول، هواداران بایرن مونیخ به بازگشت امیدوار شدند، اما در نیمه دوم اتفاقات تلخی در انتظار این تیم بود.

دروازه مانوئل نویر و بایرن مونیخ سه بار دیگر در نیمه دوم باز شد تا در نهایت آنها شکست تحقیرآمیز 1-5 را مقابل فرانکفورت تجربه کنند. در پایان بازی هواداران بایرن مونیخ به شدت به این نتیجه معترض بودند و بازیکنانی چون سرژ گناربری، داوید آلابا و رابرت لواندوفسکی برای دلجویی به سمت آنها رفتند.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

توبیاس، خبرنگار بیلد دقایقی قبل در صفحه توییتر خود مدعی شد سران بایرن مونیخ قصد داشتند تا پایان بازی با دورتموند به نیکو کوواچ فرصت دهند، اما حالا و با این شکست ممکن است روند برکناری وی سرعت گیرد.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

مانوئل نویر، دروازه بان و کاپیتان بایرن مونیخ که در هفته های اخیر بارها و به عناوین مختلف به سبک بازی تیمش معترض بوده، در پایان بازی اظهارنظری عجیبی داشت و گفت: اتفاقاتی که امروز رخ داد جای تعجبی ندارد و این تازه اول ماجرا است.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5
فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5
فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

خود نیکو کوواچ نیز پس از پایان بازی خطر اخراج را احساس کرده بود و در مورد احتمال جدایی از بایرن مونیخ گفت: احساس من مهم نیست و من نمی توانم چیزی بگویم. باید از افرادی که تصمیم می گیرند در این خصوص سوال کنید.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

به هر حال در هفته های اخیر بارها شاهد انتقاداتی از سوی اولی هوینس و مانوئل نویر نسبت به سبک بازی بایرن مونیخ بوده ایم و به نظر می رسد شرایط چندان مساعدی بر رختکن باواریایی ها حاکم نیست. اتفاقاتی که می تواند در همین اوایل فصل زمینه اخراج نیکو کوواچ را فراهم کند.

فوتبال - خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - فرانکفورت 5

واکنش نیکو کوواچ به احتمال اخراج از بایرن مونیخ

نیکو کوواچ گفت: “من نمی توانم در مورد آینده خودم صحبتی داشته باشم. در این شرایط احساس من مهم نیست و باید در این مورد از افرادی که در باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گیرنده هستند سوال کنید. جریان بازی دقیقا مخالف با آنچه ما انتظار داشتیم پیش رفت، اما حتی در چنین شرایطی نیز بایرن مونیخ نباید پنج گل دریافت کند و این نتیجه ناامید کننده بود.

ما در بازی برابر فرانکفورت اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. زمانی که شما توپ را از دست می دهید باید خیلی زود دوباره کار ترکیبی را اجرا کرده و موفق به بازپس گیری آن شوید. اما این اتفاق در بازی امروز رخ نداد و چنین اشتباهاتی باعث می شوند شما به سختی مجازات شوید.

اینکه شما در مقابل فرانکفورت برای 80 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کنید هرگز آسان نیست، اما این نمایش نیز چیزی نبود که از خودمان انتظار داریم. قطعا ما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم. کارت قرمز یک عامل تعیین کننده است، اما به هر حال ما نیز نمایش خوبی ارائه ندادیم.

دلایل این شکست؟ قرار نیست من اینجا این موارد را با شما در میان بگذارم. بایرن مونیخ امروز کار خود را خوب آغاز کرد اما در ادامه یک بازیکن ما اخراج شد.”

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا