افزونه های وردپرس

دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس

افزونه Modula Pro

برای شما کاربران محترم دانلود رایگان افزونه Modula Pro که یکی از بهترین افزونه های ساخت گالری تصاویر در وردپرس است را بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس

توضیحات بیشتر

پلاگین گالری
مشتریان بالقوه خود را با یک افزونه کاملاً قابل تنظیم گالری وردپرس تحت تأثیر قرار دهید که کاملاً پاسخگو به تلفن همراه باشد ، سرعت وب سایت شما را کاهش ندهد و برای کار کردن به یک خط کد نیاز نداشته باشد.

اگر از عدم کنترل نحوه ظاهر شدن گالری ها ، برش بد تصویر ، عدم کنترل عکس ها ، فیلم ها و نحوه نمایش آنها در دستگاه های تلفن همراه خسته شده اید – لازم نیست بیشتر جستجو کنید.

ماژول همه موارد فوق و موارد دیگر را برطرف می کند . ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید ما در مورد چه چیزی هستیم.

با MODULA PRO حتی ویژگی های بیشتری را باز کنید
برنامه افزودنی ویدیو : ترکیب فیلم ها با تصاویر در گالری های خود. با YouTube ، Vimeo و فیلم های خود میزبان کار می کند.
نمایش پرده ای : نمای سبد گالری خود را به نمایش پرده ای خیره کننده تبدیل کنید.
Password Protect : با استفاده از رمز عبور ، دسترسی به گالری های خود را مسدود کنید. برای دسترسی به مشتریان خود به صفحات خاص گالری عالی است.
اسلایدر : گالری خود را به یک لغزنده زیبا تبدیل کنید. لغزنده را می توان با یک نوار تصویر کوچک در زیر آن همگام سازی کرد. می توانید با افزودن عناصر مختلف به لغزنده ، آن را تغییر دهید: نقطه ها ، پیکان ها ، افکت محو ، حلقه بی نهایت ، حالت مرکز و موارد دیگر.
فیلترهای گالری : به بازدیدکنندگان وب سایت خود اجازه دهید با استفاده از یک یا چند فیلتر بر روی تصاویر شما ، گالری شما را به راحتی مرتب کنند.
آلبوم ها ): ایجاد آلبوم ، افزودن گالری ، مدیریت عکس های جلد ، نمایش عناوین گالری ، انتخاب حالت شناور ، نوع شبکه ، تصادفی کردن ترتیب آلبوم ، تصادفی کردن عکس جلد آلبوم و نمایش تعداد تصاویر آلبوم.
Deeplink : شما می توانید یک URL منحصر به فرد (و نمایه پذیر – همانطور که Google می تواند به این دسترسی پیدا کند و ایندکس کند) ایجاد کنید.
جلوه های بارگیری تصویر : اضافه کردن انیمیشن ها: تصاویر موجود در هر بار صفحه را بچرخانید یا به صورت افقی تحریک کنید.
جلوه های شناور : دسترسی به بیش از 50 اثر افقی شناور داخلی.
مرتب سازی گالری: تصاویر را از گالری خود مرتب کنید بر اساس: تاریخ ایجاد ، تاریخ اصلاح شده ، حروف الفبا ، معکوس یا تصادفی.
محافظت از کلیک راست: برای جلوگیری از بارگیری تصاویر تصاویر با محافظت از کلیک راست ، از آن استفاده کنید. همچنین میانبرهای صفحه کلید را برای بارگیری تصاویر غیرفعال می کند.
علامت آب: با افزودن علامت های آبی سفارشی از عکس های خود محافظت کنید.
کد کوتاه پیشرفته: می توانید بدون ایجاد صفحاتی برای آنها ، با استفاده از URL هایی با رشته های پرس و جو ، به صورت پویا به گالری های خاص پیوند دهید.
Speed ​​UP: با استفاده از این برنامه افزودنی می توانید تصاویر خود را با کاهش اندازه پرونده ، تغییر اندازه آنها از طریق الگوریتم های بهینه سازی تصویر ShortPixel و ارائه آنها از CDN StackPath (شبکه تحویل محتوا) بهینه کنید. نتیجه؟ یک وب سایت واقعاً سریع بدون هزینه های زیاد.
ابزار مهاجرت: عالی است اگر می خواهید از گالری خود از هر یک از رقبای ما استفاده کنید. اکنون با NextGen ، Envira ، Final Tiles Grid Gallery ، Photoblocks و حتی گالری های بومی وردپرس می تواند به Modula تبدیل شود.
ابزار واردات / صادرات: برای انتقال گالری های خود به یک سایت دیگر بدون پرش از حلقه ها بسیار عالی است.
پشتیبانی ایمیل
پشتیبانی و به روزرسانی ها ، شامل هر خرید ، به مدت 1 سال.
>
> اطلاعات بیشتر در مورد مدولاسیون طرفدار. **
نویسنده نیز با پشتیبانی بسیار پاسخگو بود

من در حال جستجو برای یک گالری بودم که به من اجازه می داد اندازه / محصول هر تصویر را تعیین کنم. این پلاگین جالب دقیقاً همین کار را می کند!

من اغلب نقد نمی کنم ، اما من عاشق Modula هستم!

من یک طرفدار بزرگ Modula رایگان هستم و نسخه Pro WAY شگفت انگیز تر است. من مشکلی نداشته ام و اطمینان دارم که اگر پشتیبانی کنم پاسخگوی آنها خواهد بود.

یکی دیگر از کاربران خوشحال مدولا.

حتی بیشتر از کاربران ماژول خوشحال
من این افزونه را بسیار دوست دارم و به هر کسی که بخواهد گالری جالب ایجاد کند توصیه می کنم! پشتیبانی عالی و سریع مشتری ، از شما متشکرم که به من در حل مشکل کمک کردید!
من پول خوبی برای پلاگین پیشرو گالری پرداخت کرده بودم. اما پیوندهایی از عکسها ایجاد نشد تا بتوانم مردم را برای آن تصویر به سبد خرید بفرستم. ماژول انجام می دهد. مزیت بزرگ به علاوه خدمات مشتری درجه یک است. با تشکر از ماژول!
افزونه های گالری زیادی وجود دارد اما به دلایلی ، آنها 100٪ سنگ تراشی نیستند – آنها اغلب عکسها را به روشی زشت و نه در ارتفاع یکنواخت تنظیم می کنند. این افزونه باعث ایجاد سنگ تراشی کاملی می شود ، دلیل اصلی استفاده از آن چیست.
هنوز قانع نشده اید؟ صحبتهای کاربران باهوش ما درباره Modula را بررسی کنید

مشاهده اینکه ایجاد یک گالری عکس یا فیلم با مدول چقدر آسان است

برخی از برنامه های کاربردی / استفاده از مدولا

مطمئن نیستید که Modula پلاگین گالری مناسب شماست؟ ما شما را تشویق می کنیم که به سایر افزونه های گالری نگاهی بیندازید ، اما نکته ای که متوجه خواهید شد این است که همه آنها یکسان به نظر می رسند …

بیمار و از گالری های کسل کننده خسته شده اید؟ خودتان بسازید و با مدول برجسته شوید.
گالری های ایجاد شده با Modula همیشه یکسان به نظر نمی رسند. با قابلیت شبکه سفارشی Modula ، می توانید با کشیدن از گوشه سمت راست پایین در قسمت ویرایش گالری ، اندازه و نسبت ابعاد هر تصویر را به راحتی تنظیم کنید.
شبکه های سفارشی به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری در نحوه نمایش تصاویر در وب سایت خود می دهند. به راحتی اندازه و ظاهر گالری خود را کنترل کنید – انتخاب تصاویری که می خواهید برجسته باشند ، نه اینکه به الگوریتمی اعتماد کنید.
بله ، این بدان معناست که شما نگران نباشید که گالری شما به طرز ناخوشایند سوژه خود را خارج کند یا سوژه شما در مرکز تصویر نباشد.

Modula قدرتمندترین ، قابل تنظیم و با کاربرد آسان افزونه گالری وردپرس در دسترس است زیرا ما به شما این قدرت را می دهیم که از ارتفاع و عرض گالری خود گرفته تا تغییر اندازه تصاویر جداگانه در ظرف را انتخاب کنید تا مطمئن شوید تصاویر شما هرگز از منطقه محتوا

منظور از سهولت استفاده به معنای نمونه / گالری گالری نیست که
ماژول از ابتدا طراحی شده است که کاربر پسند باشد تا کاربران با تجربه متفاوت وردپرس بتوانند به راحتی گالری های عکس ، ویدئو و تصویر وردپرس مناسب را ایجاد کنند.
اگر همه ویژگی های سفارشی سازی را نمی خواهید ، می توانید همه چیز را به الگوریتم بسپارید ، و در صورت تمایل – آنها در آنجا هستند تا بتوانید به راحتی اندازه گالری ، حاشیه بین تصاویر ، رنگ و اندازه زیرنویس ها را انتخاب کنید.
اگر به نظر نمی رسد چیزی را کشف کنید ، همیشه می توانید اسناد ما را بررسی کنید یا در تماس باشید – ما همیشه خوشحال هستیم که به شما کمک می کنیم

سلب مسئولیت شخص ثالث یا خدمات خارجی
این افزونه از طریق تماس API (https://wp-modula.com/wp-json/mt/v1/get-all-extensions) به وب سایت ما متصل می شود تا لیستی از برنامه های افزودنی موجود را درخواست کند.
هیچ داده ای ارسال نمی شود و ما همچنین اطلاعات را از طریق درخواست جمع آوری نمی کنیم.

با اضافه کردن گالری های Modula به وب سایت وردپرس شما هرگز آسان تر نبوده است. فقط با چند کلیک گالری ها ، شبکه های سنگ تراشی و موارد دیگر را اضافه کنید.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
طرح های گالری خود را طراحی کنید

اندازه تصویر را کنترل کنید و با کشیدن برای تغییر اندازه تصاویر ، تصاویر را برجسته کنید.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

آیکون های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را اضافه کنید و با Pinterest ، Facebook ، Twitter ، LinkedIN و موارد دیگر ادغام شوید.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
گالری های خود را به راحتی پیش نمایش کنید

هنگام ویرایش ، به راحتی گالری خود را در قسمت مدیر وردپرس پیش نمایش کنید.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
ماژول ❤️ وردپرس

ماژول برای یک تجربه بومی یکپارچه با وردپرس ادغام می شود.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
کشیدن و رها کردن سازگار با کاربر پسند

به راحتی فقط با چند کلیک گالری عکس و فیلم خیره کننده ایجاد کنید.

- دانلود رایگان افزونه Modula Pro | افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس
گالری ها را با فیلتر مرتب کنید

با افزودن فیلترها به راحتی به بازدیدکنندگان وب سایت اجازه دهید عکس های گالری شما را مرتب کنند.

امکانات افزونه ساخت گالری تصاویر در وردپرس Modula :

  • امکان مرتب سازی گالری ها با استفاده از فیلترهای مختلف
  • سرعت بالا
  • قابلیت اعمال افکت های مختلف روی تصاویر
  • امکان تنظیم عنوان برای تصاویر
  • قابلیت تنظیم حالت شناور برای تصاویر
  • قابل استفاده برای گالری مشبک
  • قابلیت افزودن گالری به بخش های مختلف وبسایت با استفاده از شورت کد
  • قابلیت انتخاب تصاویر از کتابخانه رسانه های وردپرس
  • دارای گزینه لایت باکس
  • قابلیت تنظیم اندازه گالری
  • قابلیت تنظیم سایز و رنگ قاب
  • پشتیبانی از انواع مرورگرها مانند کروم، سافاری، فایر فاکس و غیره
  • و بسیاری امکانات دیگر

دانلود رایگان افزونه Modula Pro

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا