دانلوددانلود سریال ایرانی

دانلود سریال فوق لیسانسه ها تمام قسمت ها

دانلود سریال فوق لیسانسه ها با کیفیت عالی 1080p Full HD و حجم کم

سایت راشدون بخش دانلود سریال و فیلم تقدیم می کند:
دانلود رایگان سریال فوق لیسانسه ها (فصل سوم لیسانسه ها) با کیفیت بالا عالی HD 720p
دانلود کامل تمام قسمت های سریال ایرانی جدید فوق لیسانسه ها سروش صحت با لینک مستقیم، کیفیت عالی و بالا و حجم کم به صورت یکجا

سریال فوق لیسانسه ها قسمت 28 (قسمت آخر) اضافه شد.

سریال فوق لیسانسه ها - دانلود سریال فوق لیسانسه ها تمام قسمت ها

کارگردان: سروش صحت 
ژانر: کمدی، خانوادگی
سال تولید: 1397
تاریخ انتشار: پاییز 1398
تعداد قسمت ها: 50 قسمت
مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه
کیفیت: HDTV
فرمت: mp4 و mkv
حجم: متفاوت با هر کیفیت
تهیه کننده: رضا جودی

خلاصه داستان

سریال لیسانسه ها قصه پسران جوانی را روایت می کند که پس از گرفتن لیسانس شغل مناسبی پیدا نمی کنند و در حسرت ازدواج مانده اند . اما در فصل 3 سوم لیسانسه ها ،حبيب، مسعود و مازيار تصمیم می گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و…

بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

این مجموعه هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ، فرخنده فرمانی‌زاده، پریسا مقتدی، مریم سرمدی، حسن نوری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، آیدا نامجو، عرفان‌برزین و رویا میرعلمی، سام‌نوری، علی آش مند، ایمان خیراندیش، شیما جهانگیری، شیما بخشنده، محمدمهدی علامه زاده هستند .

لینک های دانلود سریال فوق لیسانسه ها

سریال فوق لیسانسه ها - دانلود سریال فوق لیسانسه ها تمام قسمت ها

زمان پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه ها

گفتنی است، پخش سریال تلویزیونی فوق لیسانسه‌ها از جمعه 17 آبان از ساعت 20:45 آغاز می‌شود و باز پخش ان 1:00 بامداد ،10 صبح و 14 و 30 بعد از ظهر روز بعد است.

تیزر سریال فوق لیسانسه ها

خلاصه داستان سریال فوق لیسانسه ها

سروش صحت ، کارگردان این مجموعه پیرامون فصل سوم یعنی « فوق لیسانسه ها » توضیح داد که :
لیسانسه ها طنزی بر اساس روایت های جامعه و مشکلات آن بود و مردم توانستند با لحظه به لحظه آن همذات پنداری کنند . این واکنش از سوی مخاطبین سبب شد تا عنوان جدید را به نگارش درآوریم . اما اینبار لیسانسه ها نیست ، بلکه « فول لیسانسه ها » است
او تاکید کرد که فوق لیسانسه ها در ادامه فصول قبلی ساخته می‌شود،صحت همچنین افزود که بازیگران اصلی فصل های قبلی در این سریال حضور دارند و باید شاهد حضور چهره های جدید نیز باشیم .
سروش صحت در مورد عنوان خود افزود : لیسانسه ها را مردم باور کردند ، چون با بسیاری از مشاغل و چهره ها شوخی شد ، او گفت بعد از سریال « شمعدونی » با خود فکر میکردم که با چه چیزی می‌شود شوخی کرد ؟ اینقدر که دست و پای کارگردانان در ساخت طنز بسته است ، به فکر این رسیدم که رو به ژانر ملودرام اجتماعی بیاورم . به همین خاطر به این نتیجه رسیدم که لیسانسه ها را بر اساس همین کم ظرفیتی در شوخی و عدم انتقادپذیری جامعه بسازم .
5/5 - (3 امتیاز)

‫2 نظرها

  1. سلام خیلی ممنون که سریالی خوب و طنزی رو درست کردین واقعا عالی بود و خسته نباشید و سپاس فراوان از آقای سروش صحت و عوامل و بازیگران فوق العاده این سریال? من طرفدار آقای هوتن شکیبا هستم واقعا ایشون در تمامی سریال ها و فیلم ها عالی هستن ??

  2. سلام واقعا ممنون از این چند سالی که سریالی خوب و طنز رو درست کردین خیلی ممنون از آقای سروش صحت و عوامل و بازیگران فوق العاده این سریال من خودم طرفدار آقای هوتن شکیبا هستم و واقعا ایشون بازیگر عالی و خوبی هستن??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا