دانلود سریال ایرانی

دانلود شب های مافیا فصل چهارم قسمت اول (فینال)

دانلود شب های مافیا فصل 4 چهارم قسمت اول 1

بخش دانلود فیلم و سریال سایت راشدون برای شما کاربران محترم امکان دانلود مستند مسابقه شب های مافیا فصل چهارم ۴ قسمت اول ۱ که فینال اول نیز می باشد را فراهم کرده است که در ادامه می توانید با کیفیت عالی و بصورت قانونی دریافت کنید. همچنین دانلود شبهای مافیا فصل 4 قسمت 1 که در مجموع قسمت 10 دهم می باشد با کیفیت های مختلف قابل دریافت است.

شب های مافیا, سریال قورباغه, سریال روزهای ابدی, سریال بیگانه ای با من است, سریال باخانمان, سریال آقازاده - دانلود شب های مافیا فصل چهارم قسمت اول (فینال)

مشخصات مسابقه شب های مافیا فصل چهارم قسمت اول

  • نام مسابقه : شب های مافیا
  • ژانر : رئالیتی شو، مسابقه، خانوادگی
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1399
  • کارگردان : سعید ابوطالب
  • بازیگران : بهنام تشکر، نیما رئیسی، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد، حسین مهری، امیر کربلایی زاده، مهدی کوشکی، کامران تفتی، امید حاجیلی، شهاب عباسی، رامین ناصرنصیر و احسان کریمی
  • داستان مسابقه شب های مافیا : شبهای مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود.

تیزر شب های مافیا فصل چهارم قسمت اول فینال

دانلود رایگان شب های مافیا فصل چهارم 4 قسمت اول 1

👇دانلود فصل چهارم شب های مافیا قسمت اول (فینال)👇

دانلود با کیفیت 480p
(قیمت: 6000 تومان)
دانلود با کیفیت 720p
(قیمت: 6200 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p
(قیمت: 6500 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p HQ
(قیمت: 7000 تومان)
دانلود با کیفیت Bluray
(قیمت: 8000 تومان)

دانلود تمام کیفیت ها یکجا
(قیمت : 15.000 تومان)

در صورت مشکل در دانلود یا خرید از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید 1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir و 2. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help و 3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا