سایر

نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

رپورتاژ آگهی - نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

  • نژاد جوجه یک روزه گوشتی را حتما بپرسید
  • دقت در خرید جوجه گوشتی یک روزه که جوجه های گوشتی همه یک سن و یک روزه باشند.
  • تست آزمایشات خون جوجه یک روزه گوشتی می بایست 4 منفی باشد. یعنی جوجه ها مصون از بیماری های عمودی که از مادر به جوجه بصورت مستقیم انتقال می یابد، هستند.
  • سن گله مادر جوجه گوشتی می بایست بین 28 الی 60 هفته باشد.
رپورتاژ آگهی - نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

ویژگی های حمل جوجه گوشتی یک روزه توسط شرکت نغمه تورنگ طلایی

حمل جوجه مرغ یک روزه گوشتی توسط تیم ترابری شرکت جوجه نغمه تورنگ طلایی جهت حفظ کیفیت و سلامت جوجه ها اصول استانداردی را تهیه کرده اند که عبارتند از:

  • – درحمل و نقل جوجه های تازه از تخم خارج شده (تازه هچ شده) رعایت اصول بهداشتی یک امر بسیار حیاتی می باشد. زیرا در حفظ کیفیت و بالا بردن سلامت جوجه ها نقشی گسترده دارد.
  • – جوجه گوشتی تازه متولد شده حدود یک روز در داخل دستگاه هچ باقی مانده و پس از باید تفکیک از لحاظ درجه بندی انجام گیرد. پس از گذشت حدودا 2 ساعت به داخل کارتن جوجه یک روزه قرار داده شده و در محیط با دمای 24 درجه و 75 درصد رطوبت نگهداری شود.
  • – تعداد جوجه گوشتی ها در هر کارتن حدودا 100 قطعه می بایست باشد و از تعداد 100 قطعه نباید تجاوز کند.
  • – قبل از بارگیری جوجه یک روزه گوشتی داخل ماشین حمل جوجه یک روزه باید کاملا شستشو و ضد عفونی شود.
  • – کارتن ها می بایست به درستی داخل ماشین حمل جوجه مرغ گوشتی یک روزه قرار گرفته و چیده شوند تا هوا به خوبی داخل کابین نگهداری جوجه ها گردش داشته باشد.
  • – راننده های این مجموعه کاملا تعلیم دیده و از لباس و کفش و ماسک تمیز استفاده می کنند.
  • – هنگام بارگیری و تخلیه جوجه ها می بایست که موتور کامیون حمل جوجه گوشتی خاموش باشد؛ زیرا دود اگزوز باعث تنگی نفس و حتی خفگی جوجه یک روزه مرغ گوشتی نشود.
  • – راننده حمل جوجه مرغ گوشتی هنگام تخلیه جوجه گونی های یکروزه به هیچ عنوان نباید وارد سالن پرورش شود.

کلیه نکات ذکر شده بالا توسط کادر ترابری و حمل و نقل قیمت فروش جوجه گوشتی شرکت نغمه تورنگ طلایی رعایت و کنترل می گردد. *

نحوه خرید و قیمت جوجه یک روزه گوشتی

 شرکت بازرگانی نغمه تورنگ طلایی تامین کننده، تولید کننده جوجه گوشتی یک روزه در نژادهای مختلف می باشد. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب شامل دامپزشکان و کارشناسان تخصصی طیور زنده شما را در طول دوران پرورش راهنمایی و مشاوره می نمایند. این شرکت با تیم تخصصی خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما هستند.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهتر از بابت نوع، نژاد، سن و سلامت جوجه های یک روزه قبل از خرید با مشاوران فروش به جهت دریافت نرخ روز جوجه یکروزه گوشتی تماس حاصل فرمایید.

جوجه یک روزه گوشتی نژاد آرین

جوجه گوشتی نژاد آرین، یک نامی آشنا در بین مرغداران کشور ما است. تا قبل از دهه 70، بالغ بر هفتاد درصد از پرورش دهندگان جوجه مرغ گوشتی از جوجه یک روزه گوشتی آرین به عنوان تولید اصلی مرغ کشور استفاده می کردند. در چند دهه  اخیر از این نژاد استقبال چندانی نشد تا اینکه در یک الی دو سال اخیر دوباره نام جوجه گوشتی روزه نژاد آرین بر دهان بسیاری از مرغداران گوشتی کشورمان برگشته است.

جوجه گوشتی آرین توسط کشور ما ایران اصلاح نژاد شده است و ایران جزء معدود کشورانی است که دارای گله لاین (جمعیت خالص از حیوانات خاص) به نام آرین می باشد. در جهان حدودا 8 کشور صاحب علم و فناوری گله لاین می باشند که خوشبختانه کشور ما ایران نیز جزء این کشور ها بوده و توانایی فنی و علمی لازم جهت تولید و حفظ تکثیر این استراتژیک را دارد.

تاریخچه جوجه گوشتی یک روزه آرین در ایران به سال 1356 بر میگردد که ایران یک گله مرغ لاین نژاد آربراکروز را از کشور آمریکا به ایران وارد کرده و در مرغداری کدخدا واقع در بوئین زهرا مستقر شد و در ادامه  برای حفظ این نژاد اصیل در سال 1362 طرح احداث مجتمع پرورش و تولید مرغ لاین در بابل کنار برای ایجاد مرغ لاین آرین حاصل شد.

جوجه گوشتی آرین در مقایسه با سایر نژاد های جوجه گوشتی در ایران توان رقابت چندانی از خود نشان نداد به علت اینکه در درجه اول میزان ضریب تبدیل آن کمی بالاتر از سایر نژاد های جوجه گوشتی از قبیل جوجه گوشتی نژاد راس، جوجه گوشتی آرین یا  است؛ اما از مزایای اصلی این نژاد از جوجه گوشتی یعنی نژاد گوشتی آرین میتوان به قیمت نسبتا پایین این نژاد از جوجه گوشتی اشاره کرد و به علاوه اینکه جوجه گوشتی یک روزه آرین میزان مقاومت نسبتا بالاتری نسبت به سایر نژاد های جوجه گوشتی از قبیل نژاد کاب و یا جوجه گوشتی یک روزه راس و پلاس دارد.

وزن گیری جوجه گوشتی آرین در مدت زمان 42 روز حدود 200/2 گرم می باشد که نسبت به سایر جوجه های گوشتی وزن گیری نچندان خوبی را دارد اما با توجه به قیمت این نژاد از جوجه گوشتی. همچنین حمایت های بسیار دولت از پرورش دهندگان جوجه گوشتی نژاد آرین محبوبیت خاصی را در چندسال اخیر در بین پرورش دهندگان مرغ گوشتی دوباره پیدا کرده است.

رپورتاژ آگهی - نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

خرید و قیمت جوجه گوشتی آرین

شرکت نغمه تورنگ طلایی تامین کننده مستقیم و نماینده اصلی فروش جوجه گوشتی آرین در سراسر کشور می باشد. این شرکت سعی در عرضه جوجه گوشتی نژاد های مختلف از جمله جوجه گوشتی آرین با نرخ و کیفیت مناسب به تمامی علاقمندان پرورش این نژاد از جوجه گوشتی را دارد.

جهت کسب اطلاعات روز از قیمت جوجه یکروزه گوشتی آرین با کارشناسان مجرب این مجموعه که بطور کامل دامپزشک و کارشناسان تغذیه طیور می باشند تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس جهت ثبت سفارش خرید جوجه 1روزه گوشتی آرین:

09126070959

09128890800

رپورتاژ آگهی - نکته های طلایی خرید و قیمت جوجه گوشتی تورنگ طلایی

ضریب تبدیل جوجه یکروزه گوشتی پلاس

جوجه یک روزه گوشتی پلاس دارای ضریب تبدیل 1.8 است که این ضریب تبدیل بسیار عالی و مناسب می باشد. همچنین مقاومت جوجه گوشتی پلاس نسبت به بیماری ها و سایر عوارض نسبت به سایر نژاد های جوجه گوشتی مقاومت نسبتا بالاتری دارد.

علت اهمیت پرورش در هفته اول در جوجه گوشتی پلاس

جوجه گوشتی پلاس در مدت زمان کوتاه تری با وزن گیری ایده آل آماده کشتار می شود. در جوجه گوشتی پلاس 20 درصد از رشد جوجه ها در هفته اول پرورش صورت می گیرد؛ به همین خاطر است که مهمترین زمان دوره پرورش جوجه گوشتی پلاس هفته اول تولید آن می باشد و مدیریت صحیح در پرورش در این دوران یکی از مهمترین و برجسته ترین فاکتورهای پرورش این نژاد از جوجه گوشتی می باشد.

درباره جوجه گوشتی یک روزه پلاس

نژاد آربراکروز یا همان جوجه گوشتی پلاس در سال 1998 توسط شرکت آویاژن اصلاح نژاد گردیده شد. در آن زمان فقط این شرکت سه شعبه در آمریکای شمالی و جنوبی و اروپا داشته است که در سال 2004 تعداد شعبات آن به 7 پایگاه ارتقاع پیدا کرده است. با دست آوردهای بالا حاصل از تولید مرغ گوشتی حاصل از جوجه یکروزه گوشتی نژاد پلاس امروزه در تمامی نقاط جهان از جمله آسیا و خاورمیانه دارای شعبات بسیاری است. در کشور ما ایران بسیاری از پرورش دهندگان جوجه گوشتی به سمت جوجه گوشتی پلاس یکروزه برای پرورش و سود آوری سوق پیدا کرده اند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا