دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال سوران تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

دانلود سریال سوران کامل تمام قسمت ها با کیفیت عالی حجم کم و پخش آنلاین

سریال سوران - دانلود سریال سوران تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

بخش سرویس فیلم و سریال سایت راشدون برای شما دانلود سریال سوران همه قسمت ها را با کیفیت عالی آمده کرده است . سریال تلویزیونی «سوران»، تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی می باشد. این سریال 18 قسمتی چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود که لینک های دانلود قسمت های پخش شده در ادامه قابل دریافت است.

دانلود سریال سوران

خلاصه داستان

«سوران» که اقتباسی آزاد از کتاب «عصر‌های کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب است و قصه عشق، مبارزه و میهن‌دوستی مردم کردستان را روایت می‌کند در خلاصه سریال «سوران» آمده است که : “همین الانم باورم نمیشه، همش میگم نکنه یه خوابه شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم؟! خواب نیست ، همه چی عین واقعیته.”

بازیگران سریال

مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، احمد جعفری، روزبه رئوفی، گلنوش قهرمانی، هلن نقی‏لو، علی اکبر اصانلو، احمد صدفی، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

تیزر سریال سوران

سریال سوران کی پخش می شود؟ و چند قسمت است؟

سریال تلویزیونی «سوران» سریالی تاریخی و دارم است که در 18 قسمت تولید شده است و چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

درباره سریال سوران

سریال «سوران» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب است، قصه مبارزه یک جوان آزاده کُرد در التهابات دهه 50 منطقه کردستان را روایت می‌کند.
قصه سریال «سوران» اما برخلاف خیلی از سریال‌های تلویزیونی در همان قسمت اول شروع شد و یک شمای کلی از آنچه مخاطب در قسمت‌های دیگر این مجموعه خواهد دید را پیش روی او قرار داد؛ از اتفاقات ملتهب مناطق کردستان، از دیالوگ‌هایی که هر از گاهی از شخصیت اول قصه و اسم بردن از «آقا مهدی باکری» پیش کشیده می‌شود تا ساواک و اعتصاب‌هایی که گروه‌ها و گروهک‌های مختلف در وقایع قبل از انقلاب دارند.
قصه سریال درست از سال‌های قبل از انقلاب شروع می‌شود اما این بار نه در تهران و پایتخت، بلکه در یکی از ملتهب‌ترین مناطق جغرافیایی کشور در آن روزها؛ در دل کردستان.
اسم سریال براساس شخصیت اصلی این مجموعه انتخاب شده است؛ کاراکتری که مهدی نصرتی نقشش را بازی می‌کند. قسمت‌های ابتدایی سریال به معرفی کلی شخصیت‌ها، اتفاقات و فضای کلی آن دوران اختصاص داشت.
مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.
سایر عوامل این سریال عبارتند از کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده فیلمنامه: عباس ریاحی، مدیر هنری: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، تدوین: عماد خدابخش، موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه و لباس: فریاد صالحی، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، سرپرست جلوه‌های بصری: محمد برادران، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: بهمن حسینی، منشی صحنه: آسیه معصومی‌زاده، عکاس و ساخت مستند پشت صحنه: علی فرآورده، سرپرست گروه بدلکاران: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: امیر مرایی و دستیار تولید: نیما مجتهدی، طراح گرافیک‌: حمید قدسی، تبلیغات: حسام حاجی‌پور، روابط عمومی: سپیده شریعت رضوی و محصول مرکز سریال سوره.

5/5 - (85 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا