دانلود فیلم خارجی

دانلود فیلم Guns Akimbo 2019 اسلحه های آکیمبو با دوبله فارسی

دانلود فیلم اسلحه های آکیمبو با دوبله فارسی Guns Akimbo 2019

فیلم سینمایی اسلحه های آکیمبو با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم Guns Akimbo 2019 اسلحه های آکیمبو با دوبله فارسی

فیلم اسلحه های آکیمبو زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

امتیاز: IMDb 6.5/10

ژانر: کمدی | ماجراجویی | اکشن

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: کانادا

کارگردان: جیسون لی هودن

ستارگان: دانیل رادکلیف ، سامارا بافندگی ، ناتاشا لیو بوردیززو

مدت زمان : 162 دقیقه

درباره فیلم

فیلم سینمایی اسلحه های آکیمبو یا تفنگ های آکیمبو (Guns Akimbo) فیلمی اکشن و کمدی، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای نیوزیلند، بریتانیا و آلمان به کارگردانی جیسون لی هودن است. بازیگرانی چون سامارا ویوینگ، دنیل ردکلیف، ریس داربی، ناتاشا لیو بوردیزو، ند دنهی، مارک رولی، هاناکو فوتمن، گرانت باولر و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم اسلحه های آکیمبو، نخستین بار در چهل و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و سپس در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی و مهیج را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم رایگان  با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

داستان فیلم

فیلم Guns Akimbo ، در آینده نزدیک رخ می دهد،رزمانی که یک باشگاه مبارزه زیرزمینی معروف به “اسکیزم” با پخش زنده تصاویر واقعی مبارزه بین مجرمان به محبوبیت گسترده ای می رسد. مایلز لی هریس ، برنامه نویس رایانه، برای زیر سوال بردن افرادی که قتل را به سرگرمی تبدیل کرده اند، وارد انجمن اسکیزم می شود و …
به بیان دیگر مایلز که هنوز عاشق دوست سابق خود نوا است. غافل از او ، یک باند به نام Skizm در داخل شهر خود مسابقه ای مرگبار را برگزار می کند که در آن برای سرگرمی مخاطبان آنلاین میلیون ها نفر ، با مرگ می جنگند. مایلز به زودی خود را گرفتار بازی و مجبور به جنگ در نبرد تا مرگ می کند. در ابتدا ، زندگی مایلز برای فرار از مشکلاتش پرداخت می شود زیرا او موفق می شود اولین حریف خود را گول بزند اما وقتی نوا ربوده می شود ، بالاخره باید دست از کار بکشد و بر ترس های خود غلبه کرد تا برای دختری که دوستش دارد بجنگد.

پخش آنلاین فیلم

لینک های دانلود فیلم Guns Akimbo 2019 اسلحه های آکیمبو با دوبله فارسی

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا