سایر

رشد 4 برابری قیمت پنکیک سواپ؛ فرصت عالی برای سرمایه گذاری

در این مقاله قصد داریم به رشد برابری قیمت پنکیک سواپ اشاره کنیم و ببینیم چرا باید به عنوان یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری این رمزارز را خریداری کنیمفضای ابزارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) با سرعتی چشمگیر در حال توسعه است و ابزارهای جدید برای کار با توکن‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی دیفای به طور مداوم در حال ظهور هستندپنکیک‌سواپ با توکن اصلی خود، CAKE که یکی از پروژه‌های دیفای است، با سرعت رشد بالا پیش می‌روددر این نوشته خواهیم دید که چرا این ارز این قدر رشد کرده است و آینده ان چگونه است؟

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - رشد 4 برابری قیمت پنکیک سواپ؛ فرصت عالی برای سرمایه گذاری

پنکیک سواپ چیست؟

پنکیک‌‌سواپ یک پلتفرم غیرمتعلق به کاربر (non-custodial) برای تبادل و همچنین برای فارمینگ سودآور است که با استفاده از توکن‌های BEP-20 بر روی بلاکچین هوشمند بایننس (BSC) ساخته شدخ استاین پروژه دارای توکن منحصر به فرد خود به نام کیک (CAKE) است و خیلی شبیه یونی‌سواپ (Uniswap) و سوشی‌سواپ (SushiSwap) استبا این حال، برخلاف این دو صرافی‌ مبتنی بر اتریوم، تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزدهای کمتری دارد.

شبکه پنکیک‌‌سواپ در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ توسط توسعه‌دهندگان ناشناس و به منظور حمایت از بایننس راه‌اندازی شدپنکیک ‌سواپ، از نظر حجم معاملاتی در فوریه ۲۰۲۱، به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها در بخش DeFi تبدیل شدپلتفرم پنکیک‌‌سواپ، تا حدودی مشکل نقدینگی رمزارز در بخش دیفای را حل می‌کند و این یکی از دلایل افزایش قیمت پنکیک سواپ است.

پنکیک سواپ چطور کار میکند؟

بیشتر پروژه‌ها در بخش DeFi خدمات جامعی ارائه نمی‌دهند، در حالی که پنکیک‌‌سواپ تمامی راه‌حل‌های ممکن این بخش را پشتیبانی می‌کنداین پلتفرم به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز با بازارهای رمزارزی که توسط شرکت‌کنندگان شبکه ایجاد می‌شوند، معرفی شده استاین بازارها با ارائه نقدینگی غیرمتمرکز از طریق فارمینگ سودآور و پرداخت کارمزد به سپرده‌‌گذاران، نقدینگی غیرمتمرکز را فراهم می‌کند.

سیستم دیجیتال پنکیک‌‌سواپ با استفاده از توکن CAKE از روش مدیریت غیرمتمرکز استفاده می‌کندپیشنهادات برای توکنومیکس یا تغییرات در عملکرد پروتکل به صورت جمعی و از طریق یک رأی‌گیری عمومی ارائه می‌شوداین رویکرد یک محیط غیرمتمرکز سالم ایجاد می‌کند که در آن هر دارنده CAKE عضوی از جامعه استدر ادامه به بررسی قیمت ارز پنکیک سواپ می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که چرا باید بر روی این رمزارز سرمایه‌گذاری کنیم؟

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - رشد 4 برابری قیمت پنکیک سواپ؛ فرصت عالی برای سرمایه گذاری

قیمت پنکیک‌اسواپ (CAKE)

با توجه به جدیدترین پیش‌بینی قیمت، ارزش توکن تا تاریخ آوریل سال 2024، در حدود 12.23٪ افزایش دارد و به 5.23 دلار می‌رسدشاخص‌های فنی نشان می‌دهد که 93٪ بازار احساسات مثبت بازار گاوری (Bullish) را در مورد پنکیک‌اسواپ دارد، در حالی که شاخص ترس و طمع 75 استتوکن CAKE ممکن است به زودی به ارزش 5.23 دلار برسد و این افزایش قیمت برای برای سرمایه‌گذاران مناسب و قابل توجه است.

به نظرتان چرا قیمت توکن پنکیک سواپ (CAKE) در حال افزایش است؟ قیمت توکن کیک (CAKE) تحت تأثیر شناخت از سوی افراد و صرافی‌ها قرار داردبنابراین، ممکن است به رشد مثبت در سال‌های آینده منجر شوداز طرفی، قیمت CAKE ممکن است تحت تأثیر حرکت قیمتی بیت‌کوین قرار گیردبا توجه به روند قیمت پنکیک سواپ باید دید که آیا پنکیک سواپ یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

در حال حاضر، ممکن است CAKE به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب مشاهده شود ولی ارزش آتی (CAKE) نامشخص است و به عواملی مثل به روزرسانی پروژه، پیشرفت در فناوری بلاکچین و شرایط بازار وابسته استبنابراین، پیش از هر کار لطفاً به یاد داشته باشید که بازار رمزارز بسیار پیش‌بینی‌ناپذیر است و هر چیزی ممکن است رخ دهد.

آیا می‌توان CAKE را استخراج کرد؟

مزارع پنکیک سواپ استخراج اولیه نقدینگی هستند که به شما امکان کسب CAKE را می‌دهندبرای فارمینگ این دارایی، باید کیف پول زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) خود را فعال کنیدبرای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به وب‌سایت رسمی پروژه مراجعه کنید.

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - رشد 4 برابری قیمت پنکیک سواپ؛ فرصت عالی برای سرمایه گذاری

استفاده از پنکیک سواپ (CAKE) برای چه کارهایی است؟

عمده کار CAKE فراهم کردن نقدینگی برای صرافی استاستخراج‌کنندگان با دریافت یک توکن CAKE از هر بلوک جدید استخراجی، به تولید پول‌های نقدینگی کمک می‌کنند و این به دلیل انتشار نامحدود ممکن استبا این حال، توسعه‌دهندگان به تدریج پاداش بلوک CAKE را کاهش می‌دهند و میزان انتشار را تنظیم می‌کنند.

سخن پایانی

اگر قصد دارید پنکیک‌سواپ (CAKE) بخرید، یک صرافی رمزارز فوری مانند Changelly گزینه ایده‌آلی استتحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که کیک می‌تواند در سال جاری پس از پیشی گرفتن از میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده 4.29 دلاری خود در سال 2024، سود بیشتری کسب کند و به رشد چهار برابری برسدهر چند که موفقیت پنکیک سواپ به تقاضای بازار، پذیرش کاربر و میزان رقابت با پلتفرم های مشابه بستگی دارد.

پیش‌بینی‌های قیمت رمزارزها باید به عنوان راهنمایی‌های کلی درباره آینده یک رمزارز خاص در نظر گرفته شوندلطفاً به یاد داشته باشید که قبل از سرمایه‌گذاری، حتما تحقیقات خود را در خصوص قیمت پنکیک سواپ انجام دهیداگر در ایران زندگی می‌کنید و نمی‌خواهید درگیر جزئیات بیشتری شوید با مراجعه به سایت بیت 24، خریدی سریع و ایمن داشته باشیددر صورت وجود هرگونه سوال پیرامون پنکیک سواپ می‌توانید از کارشناسان کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا