سایر

امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی است که در زمینه خدمات ارزی و بین‌المللی فعالیت می‌کند. این صرافی آنلاین شرایط لازم برای خرید و فروش ارز دیجیتال، خرید انواع اکانت‌های خارجی و نقد کردن درآمد ارزی را برای کاربران فراهم کرده است.

ایرانیکارت، از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با احراز هویت سریع و بدون پرداخت کارمزد، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهید. امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید روی ارزهای مستعد رشد سرمایه‌گذاری کنید. پس اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

بیش از 1000 رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت لیست شد!

ایرانیکارت به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می‌شود که شرایط لازم برای خرید و فروش رمز ارزها را برای کاربران فراهم کرده است. این صرافی از بیش از 1000 رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید و ارزهای مستعد رشد را برای معامله انتخاب کنید.

امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، معامله بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز، دسترسی به تحلیل های رمزارزی و اخبار روزانه کریپتو، تنها بخشی از خدمات صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت است. ارزهای موجود در این صرافی از اعتبار بالایی برخوردارند و جزو گزینه‌های ایده‌آل برای خرید هستند. پس اگر قصد خرید رمز ارز و کسب سود از طریق آن‌ها را دارید، صرافی ایرانیکارت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

مراحل خرید و فروش رمز ارز در ایرانیکارت

ایرانیکارت شرایط لازم برای خرید و فروش بیش از 1000 رمز ارز را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد معامله ارزهای دیجیتال را دارید باید نحوه فعالیت در این صرافی را یاد بگیرید. دقت داشته باشید که خرید و فروش رمز ارز در ایرانیکارت کاملا ساده است و به چند دقیقه وقت نیاز دارد. به‌طور کلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال داخل این صرافی باید مراحل زیر را انجام دهید.

1- ثبت نام در صرافی

برای انجام معامله در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، باید در وبسایت آن ثبت‌نام کنید. اگر از قبل حساب ایرانیکارت دارید کار شما آسان‌تر خواهد بود ولی در صورت نداشتن حساب کافی است که وارد سایت ایرانیکارت شوید. سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • روی ساخت حساب کاربری کلیک کنید.
  • کد تایید پیامکی دریافتی را وارد کنید.
  • اکنون اطلاعات درخواستی (نام، نام خانوادگی، ایمیل کاربری و رمز عبور) را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  • تیک گزینه «قوانین ایرانیکارت را خوانده‌ام و قبول دارم» را بزنید و سپس روی دکمه آبی رنگ ثبت‌نام در ایرانی کارت کلیک کنید.

2- تکمیل فرآیند احراز هویت

اکنون که در صرافی ثبت‌نام کردید لازم است که فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید. با انجام این کار می‌توانید مجوز خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت را به دست آورید. برای این کار کافی است که طبق دستورالعمل زیر عمل کنید.

  • وارد بخش داشبورد شوید.
  • از قسمت احراز هویت روی گزینه ارتقاء کاربر کلیک کنید.
  • در هر مرحله از احراز هویت باید اطلاعات خودتان یعنی شماره تلفن، مدارک هویتی و … را ثبت کنید.
  • پس از انجام همه این مراحل، احراز هویت شما تکمیل خواهد شد.

3- ثبت درخواست خرید یا فروش ارز دیجیتال

اکنون می‌توانید فرآیند خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت را شروع کنید. برای این کار باید به ترتیب زیر عمل کنید.

  • وارد بخش داشبورد شوید.
  • روی گزینه خرید و فروش رمز ارز کلیک کنید.
  • ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس مشخص کنید که قصد خرید یا فروش آن را دارید.
  • اکنون باید مقدار ارز، قیمت و شبکه انتقال را مشخص کنید و سپس روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.
  • در نهایت می‌توانید اطلاعات مربوط به رمز ارز و معامله را مشاهده کنید.

4- وارد کردن اطلاعات حساب و کیف پول

در ادامه برای خرید و فروش رمز ارز باید اطلاعات حساب و کیف پول خود را وارد کنید. برای این که در این زمینه با مشکل روبه‌رو نشوید بهتر است که از قبل اطلاعات بانکی و کیف پول خود را داخل بخش مربوطه وارد کنید.

5- تایید سفارش

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سفارش خود را بررسی کرده و در صورت صحیح بودن آن را تایید کنید. دقت داشته باشید که این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است پس اگر اطلاعات صحیح نباشد باید آن را اصلاح کنید.

6- پرداخت فاکتور

در بخش نهایی اگر قصد خرید رمز ارز را داشته باشید باید هزینه آن را پرداخت کنید. پس از پرداخت فاکتور یک پیام تایید برای شما ارسال خواهد شد. سپس می‌توانید رمز ارز مورد نظر را داخل کیف پول خود دریافت کنید.

آیا ایرانیکارت معتبر است؟

رمزارز دیجیتال, رپورتاژ آگهی - امکان معامله بیش از ۱۰۰۰ رمزارز در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

قبل از شروع فعالیت در صرافی ارز دیجیتال، لازم است که امنیت و اعتبار آن را مورد بررسی قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند که با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت از دست رفتن سرمایه شروع به فعالیت کنید. ایرانیکارت از جمله صرافی‌های قدیمی ارز دیجیتال است که خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صرافی همیشه در تلاش بوده است که محیطی امن، آسان و ایده‌آل برای فعالیت کاربران فراهم کند.

تاکنون هیچ گزارشی از بابت پولشویی، هک و کلاهبرداری از این صرافی منتشر نشده است. این موضوع نشان می‌دهد که ایرانیکارت تا چه اندازه امن و قابل اعتماد است. کاربران برای فعالیت در این صرافی باید فرآیند احراز هویت را به‌طور کامل سپری کنند. هر چند فرآیند احراز هویت به ده دقیقه زمان نیاز دارد ولی تا وقتی که کاربران به سطح 5 احراز هویت نرسند مجاز به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نخواهند بود.

این قضیه نشان می‌دهد که صرافی ایرانیکارت تا چه اندازه به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می‌دهد. از طرفی صرافی ایرانیکارت دارای تیم پشتیبانی قدرتمندی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق چت آنلاین، تیکت و تماس تلفنی مشکلات خود را با واحد پشتیبانی در میان بگذارند. با توجه به این تفاسیر می‌توان گفت که ایرانیکارت یک صرافی معتبر است که شرایط لازم برای فعالیت آسان و امن را برای کاربران فراهم کرده است.

سخن پایانی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد آنلاین به شمار می‌رود. با انتخاب یک صرافی امن و معتبر برای این کار می‌توانید فرصت‌های کسب سود را شناسایی کرده و سود خوبی به دست آورید. ایرانیکارت به‌عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی شرایط لازم برای خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما فراهم کرده است.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا