سایر

سفارش چاپ کاتالوگ آرایشی | چاپ کاتالوگ حرفه ای در چاپخانه تهران

رپورتاژ آگهی - سفارش چاپ کاتالوگ آرایشی | چاپ کاتالوگ حرفه ای در چاپخانه تهران


کاتالوگ چیست؟

در دنیای امروز زیبایی حرف اول را می زند. در تبلیغات هیچ چیز به اندازه تصاویر بصری، تاثیر گذاری بیشتری ندارد. یک تصویر واحد که به خوبی انتخاب می‌ شود می ‌تواند در میزان خرید محصول یا خدمات شما تأثیرگذار باشد. برای آرایشگران یک مدل چاپ شده با جزئیات بیشتر می ‌تواند نظر یک رهگذر را به خود جلب کند.

کاتالوگ یک مجموعه گردآوری شده از محصولات یا خدمات است که توسط سازنده آن تهیه می‌ شود. در این نوع از تبلیغات ریزترین اطلاعات وجود دارد و افراد می‌ توانند اطلاعات جامعی در مورد محصول به دست آورند. در واقع می‌ توان گفت کاتالوگ یک رابط میان تولید کننده و مصرف‌ کننده برای معرفی کالا است. این افراد می‌ توانند خریداران عمده یا کسانی باشند که نقش فروشنده یا مغازه‌ دار را ایفا می‌ کنند. معمولاً کاتالوگ برای معرفی کالا یا خدمات به این اشخاص تهیه می‌ شود و اطلاعاتی دارد که به درد این افراد می‌ خورد.

چاپ کاتالوگ آرایشی

اگر تولید کننده یک محصول آرایشی بهداشتی هستید چاپ کاتالوگ آرایشی یک تصمیم خوب است که محصول خود را به داروخانه‌ ها، مغازه‌ دارها، یا واسطه‌ های پخش این محصول معرفی کنید. مثلاً کاتالوگ آرایشی می‌ تواند شامل کلیه تولیدات از جمله صابون، شامپو، لوازم آرایشی و غیره باشد. هر چه که برای شما مهم است می‌ تواند در این کاتالوگ قرار بگیرد. البته اطلاعات دیگری نیز می‌ توانند در کاتالوگ آرایشی قرار بگیرند مثلاً قیمت محصول، سایز محصول، تعداد آن در یک جعبه، اندازه جعبه، قیمت کل، تعداد رنگ هر کدام از محصول و … این اطلاعات برای فروشنده و خریدار بسیار مهم هستند.

اهمیت چاپ کاتالوگ آرایشی

صنعت لوازم آرایشی و زیبایی برای بهبود ظاهر و احساس راحتی افراد تلاش می کند. مشتریان صنعت لوازم آرایشی می‌ خواهند احساس غرور کنند و از بهترین ابزار آرایشی استفاده کنند. چاپ کاتالوگ آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا و طراحی بی نظیر نشان دهنده دقت شما در ساخت برند و خلق محصولات است. سلیقه شما در چاپ کاتالوگ نشان می دهد که برای سرمایه گذاری زمان و تلاش زیادی انجام داده اید. با رعایت این مسئله نگاه مشتری را به سمت محصول خود می کشانید و همین اتفاق موجب سودآوری بیشتر خواهد شد.

اگر کاتالوگ شما زیبا باشد، توجه مردم را جلب میکند و اگر محصول شما به اندازه کافی خوب تبلیغ شود، سود زیادی از آن کسب خواهید کرد. تصاویر توجه افراد را به محصول شما جلب می کنند. چاپ کاتالوگ آرایشی زیبا موجب می شود افراد زیادی محصول شما را خریداری کنند.

کاتالوگ آرایشی اوراقی است که از یک طرف با استفاده از صحافی به یک دیگر متصل شده‌ اند. اهمیت چاپ کاتالوگ آرایشی بر هیچکس پوشیده نیست و کاتالوگ ها برای معرفی محصولات به مشتریان استفاده می‌ شوند. بسیاری از کاتالوگ ها را می‌ توانیم طوری طراحی کنیم که ارتباط مستقیمی با فروش محصولات داشته باشند. از آنجایی‌ که جلد وظیفه محافظت از یک کاتالوگ را دارد معمولاً مقداری ضخیم‌ تر از سایر صفحات کاتالوگ است.

رپورتاژ آگهی - سفارش چاپ کاتالوگ آرایشی | چاپ کاتالوگ حرفه ای در چاپخانه تهران

کاتالوگ آرایشی

چاپ کاتالوگ آرایشی یک استاندارد در صنعت زیبایی است

شما در حال فروش محصولات و خدماتی هستید که هدفشان این است که مردم را عالی جلوه دهند. کاتالوگ خوب گاهی اوقات افست می شود یا به درستی چاپ نمی شود. اگر کاتالوگ مناسبی نداشته باشید افراد به ندرت به سمت محصول شما روی می آورند. پس سعی کنید همواره از تیم های تخصصی برای این کار استفاده کنید. ارزش و تأثیری که محصول شما بر مشتریان می گذارد، در چاپ کاتالوگ آرایشی بیان می شود.

تطبیق پذیری کاتالوگ لوازم آرایشی و بهداشتی

فرقی نمی ‌کند کاتالوگ را چاپ کنید، از آن مجله بسازید، یا هر کاری که موجب افزایش فروش شود را بخواهید انجام دهید، ما در خدمت شما هستیم تا تمام نیازهای چاپی شما را برآورده کنیم. متخصصان چاپ ما با شما همکاری خواهند کرد تا دقیق ترین استانداردهای شما را برآورده کنند. موفقیت ما بر اساس موفقیت مشتریان مان ساخته شده است. هر چه موفقیت شما بیشتر باشد، ما هم موفق تر خواهیم بود.

رپورتاژ آگهی - سفارش چاپ کاتالوگ آرایشی | چاپ کاتالوگ حرفه ای در چاپخانه تهران

طراحی کاتالوگ

هر کسب و کاری مانند صنعت آرایشی و بهداشتی در یک رقابت دائمی برای رسیدن به اوج هستند و همیشه سعی می کنند از یکدیگر پیشی بگیرند. متخصصان چاپ ما وقتی هنر در میان است، فعالیت های خلاقانه ای انجام می دهند. کاتالوگ لوازم آرایشی مانند خود محصول باید از زیبایی برخوردار باشد. چاپ واضح ترین تصاویر موجب جلب توجه بیشتر مشتریان به محصول و خدمات شما می شود.

ما در چاپخانه تهران پرینت می دانیم که چگونه رنگ ‌ها، تزئینات و ترازهای بی ‌نقص در کاتالوگ های آرایشی مشتریان را جذب محصول می کند. کاتالوگ که خود یک هدف زیبایی است، تمام مزایایی را که می خواهید محصول به مشتری بدهد را در بر می گیرد.

پنج ویژگی مهم

  • ابعاد قابل حمل
  • استفاده از گرمایش مناسب
  • زیبایی ظاهری
  • استفاده از جلوه‌ های بصری در صفحات داخلی و خارجی کاتالوگ آرایشی
  • هارمونی بین تصاویر و متن

می‌ توانید یک بودجه مناسب برای تبلیغات خود در نظر گرفته تا از رقیبان خود سبقت بگیرید. علاوه‌ بر کیفیت محصولات آرایشی چاپ کاتالوگ به‌ منظور تبلیغات و آگاه کردن مشتری از ویژگی‌ های محصول می‌ تواند بسیار مهم باشد و در سود شما تأثیر خوبی داشته باشد.

انواع کاتالوگ آرایشی

کاتالوگ‌ های آرایشی بهداشتی معمولاً به ۲ صورت طراحی می‌ شوند :

کاتالوگ‌ هایی که تک ‌محصولی هستند

کاتالوگ هایی که چند محصولی هستند.

سبک های مختلفی در مورد کاتالوگ آرایشی وجود دارد که هرکدام باید متناسب با محتوا و موضوع شما باشند. برخی از این سبک‌ ها عبارت‌ اند از:

  • طراحی کاتالوگ صنعتی
  • طرح کاتالوگ مواد غذایی
  • طراحی کاتالوگ معرفی شرکت و خدمات
  • طراحی کاتالوگ محصولات

چرا چاپ تهران پرینت

  1. چون ما باتجربه هستیم و تضمین کیفیت به شما میدهیم.
  2. تعرفه مناسب و قیمت پایینی را ارائه می‌ دهیم.
  3. خوش‌ قول و وقت‌ شناس هستیم.

ما توانسته‌ ایم با انجام پروژه‌ های زیاد خود را بین مشتریان محبوب کنیم. تیم ما با داشتن تجربه ۱۲ ساله و با بهره بردن از نیروهای متخصص، قیمت‌ های پایین، وقت‌ شناس بودن و … توانسته اعتماد شما را جلب کند. مشتریان ما پس‌ از اجرای نهایی کار خوشحال و خشنود هستند.
علاوه بر چاپ کاپ کاتالوگ، چاپخانه ما فعالیت کاملی در چاپ انواع کاغذ و مقوا مانند چاپ بروشور، چاپ جعبه، چاپ سربرگ، کارت ویزیت، دیجیتال و … دارد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا