دانلود سریال ایرانی

دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ]

رئالیتی شو جوکر - دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ]

لینک دانلود قسمت چهارم سریال جوکر قسمت 4 کامل در ادامه درج شده است

برای دانلود سریال جوکر قسمت 4 چهارم ۴ کامل و قانونی غیر رایگان [ download joker series episode 4 ] با ترافیک نیم به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت 4 مسابقه و رئالیتی شو جوکر قسمت ۴ چهارم با کیفیت عالی بپردازید.

درباره سریال

  • ژانر : رئالیتی شو ، طنز و کمدی
  • تاریخ انتشار: 27 آذر 1400
  • کارگردان : حامد میرفتاحی
  • تهیه کننده: امیرحسین بزرگ زادگان
  • بازیگران : در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه به هنرمندی پرداخته‌اند.
  • خلاصه داستان قسمت 4 چهارم سریال و رئالیتی شو جوکر : در قسمت های قبل سه نفر حذف شدند و رقابت بین امین حیایی، سام درخشانی، هومن حاجی عبداللهی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه همچنان ادامه دارد و برندهٔ این رقابت هشت نفره مشخص خواهد شد.

زیر لوله‌ای؛ چاله چوله‌ای 😂
‌قسمت آخر از فصل اول جوکر منتشر شد
😍
‌بدو بدو که وقت خندیدنه
😉
لینک های دانلود زیر درج شده و قابل دریافت.

رئالیتی شو جوکر - دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ] باکس دانلود

دانلود قسمت 4 جوکر قسمت چهارم

کیفیت های بالاتر اضافه شد
دانلود قانونی با ترافیک نیم بهاء:

دانلود با کیفیت 480p (8000 تومان)
دانلود با کیفیت 720p (8500 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p (9000 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p HQ (9500 تومان)
دانلود با کیفیت Bluray (10000 تومان)
دانلود تمام کیفیت ها یکجا (20.000 تومان)

رئالیتی شو جوکر - دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ]+ دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال جوکر

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

4.1/5 - (573 امتیاز)

‫216 نظرها

  1. من خواهش میکنم ازتون لطف کنید بدون خرید بذارین بخدا من رمز دوم ندارم خیلی هم با این مسابقه علاقه دارم چیکار کنم؟😔🥺🥺🥺

    1. دوست عزیز باور بفرمایید قانونا و شرعا اشکال داره، به هر حال حق تولید کننده ضایع میشه. برای ساخت این سریال هزینه میلیاردی شده.
      الان برخی پیدا میشن میگن حالا ادمین برای ما قانونمند شده!

  2. آدم با کلی ذوق یه برنامه دانلود میکنه که واسه یک ساعت تو این مملکت جهنمی بخنده بعد میبینه لینک خرابه و پخش نمیکنه
    خدا ازتون نگذره که واسه پول شرفتون رو میفروشین

    1. دوست عزیز قضاوت نفرمایید، تا الان هزاران نفر دانلود کرده اند و مشکلی نبوده، شما هم می توانید از طریق راههای پشتیبانی که بعد لینک ای دانلود معرفی کردیم با پشتیبانی در ارتباط باشید، یا اینکه لینک دانلود را برای من بفرستید تا خودم بررسی کنم.

      1. نباید تفاوتی داشته باشه، مگر اینکه فیلیمو تبلیغات داشته باشه.

  3. لطفا پول بنده را عودت بدبد نمیخوام نه لینکی فرستادید نه پاسخگو هستید ممنون

    1. ممنون، آره لینک دانلودها بالاترین سرعت رو دارند، فقط دیشب اوایل انتشار چون چند هزار نفر قصد دانلود همزمان داشتند برای لحظاتی کند شد.

  4. خیلی سایت خوبی دارید با اینکه دیشب خیلی با تاخیر منتشر شد ولی سایت شما فک کنم تنها سایتی بود که دقیق و لحظه ای اطلاع رسانی می کرد و به تک تک کامنت ها پاسخ می داد و در تقریبا زودتر از جاهای دیگر منتشر کردید.

  5. ادمین جان ممنون از پشتیبانی بسیار خوب شما که با حوصله پیگیری می کنید و اگه مشکلی پیش بیاد برطرف می کند.

    1. ممنون دوست عزیز، دیشب خودم بیشتر از کاربران کلافه بودم، از بس که شرکت پخش تاخیر داشت. از طرفی هم کاربران هجوم اورده بودند به من، و کاری از دستم بر نمیومد.

    1. افرادی زیادی به پشتیبانی پیام دادند و تک تک در حال بررسی هستند. می توانید لینک دانلود را برای من همین جا ارسال کنید تا ببینم مشکل چیه؟ چون هر شخصی لینک دانلود منحصر به فردی داره.

      1. خدمتتون عرض کردم که الان درست میشه و این اتفاق بخاطر ازدحام بسیار زیاد کاربران بود که چند هزار نفر می خواستند بصورت همزمان دانلود کنند و باعث کندی سرور شد ولی دقایقی بعد به حالت طبیعی برگشت. از صبوری شما سپاسگزارم.

  6. ۴۸۰ دانلود نمیشه جواب بدید یعنی اشتباه کردیم از این سایت دانلود کردیم؟؟؟

    1. الان چند هزار نفر دانلود کردند و مشکلی نداشتند و برای برخی که مشکل ایجاد شده بخاطر تاخیر در انتشار سریال بصورت همزمان افراد زیادی در حال دانلود هستند وقتی روی لینک کلیک می کنید قدری صبور باشید، دانلود میشه.

    1. بخاطر تاخیر در انتشار خیلی منتظر بودند و چندین هزار نفر همزمان می خواهند دانلود کنند لذا تاخیر از سمت سرور است و طبیعیه لطفا صبور باشید.

    1. من خودم الان با پشتیبانی تماس گرفتم، به دلیل اینکه همزمان هزاران نفر در حال دانلود هستند برای برخی لینک دانلود دچار مشکل شده، لطفا صبور باشید تیم پشتیبانی شرکت پخش به نوبت به مشکلات همه رسیدگی می کند. فقط شما به پشتیبان پیام بدید تا نوبت شما بشه و مشکل شما را رفع کنند.

    1. اگه پرداخت انجام دادید و لینک دانلود نشد از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

  7. سلام من الان پول پرداخت کردم خریدم لینک هم اومد ولی اولی کار نمیکنه اصلا فایل کمکی هم خطا میده من چیکار کنم ؟؟

    1. سلام مهدی جان، از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

    1. از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

    1. کدام لینک مشکل داره، همین الان چندین هزار نفر در حال دانلود هستند، اگر برای شما مشکلی بوجود آمده از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

    1. الان چندین هزار نفر همزمان در حال دانلود هستند و امکان داره برای برخی مشکل پیش بیاد از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

    1. از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

  8. عزیز من خریداری کردم ولی لینکش مشکل داره
    لطف لینک صحیح رو زود برام ایمیل کنید

    1. محمد جان راههای پشتیبانی را داخل پست قرار دادیم، از یکی از طرقی که معرفی کردیم تماس بگیرید تا همکاران من پیگیری کنند.

      1. از طریق راههای پشتیبانی که بعد از لینک های دانلود قرار دادیم با همکاران پشتیبان ما در ارتباط باشید تا مشکل شما را رفع کنند.

  9. واقعا دلیل این همه انتقاد رو نمی دونم …. خب به هر دلیلی ممکنه در هر کاری وقفه ای ایجاد بشه .. تو زندگی شخصی خودمون ممکنه قولی بدیم به هر دلیلی نتونیم به موقع انجامش بدیم . هرچند بدقولی پسندیده نیست ولی گاهی پیش میاد .. نهایتا روز دیگه دانلود کنیم…. فکر نمی کنم برامون مشکل خاصی ایجاد کنه.

    1. الان دانلود میشه مشکلی نداره، اگه احیانا مشکلی بوجود اومده از طریق راههای پشتیبانی که معرفی کردیم تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند.

  10. واقعاً شما هیچ محاسبه ای حتی از مدت زمان لازم جهت تبدیل کیفیت هم ندارید؟ مگر دفعه اولتان هست که مدام می گویند چند دقیقه دیگه. راحت بگو یه ساعت دیگه

    1. داخل کامنت ها جواب دادم که حدود نیم ساعت زمان می بره. که همینطور هم شد. و الان می توانید دانلود کنید.

  11. ادمین جان حق ما نیست این همه منتظر موندیم به مناسبت شب یلدا کیفیت ۴۸۰ رو رایگان میزاشتی هم ما خوشحال میشدیم هم عیدی به ما میدادی🥲💔

  12. او وووووو اووووووووم اووو اووو اووو اووووووووووووووووووووووووووم
    من دیگه رد دادم

      1. بقیه کاربران مشکلی نداشتند، برای پیگیری مشکل به پشتیبانی که بعد لینک های دانلود درج کردیم تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند.

  13. خب بیاید برای اینکه حوصله امون سر نره یه معما بپرسم. اون چیه که زرده و موزه؟

  14. آقا من عادت کردم به این حرفها. منتظر میمونم .فقط تورو خدا نگید بیکاره.علاقس.

  15. اقایون این همه صبر کنید یه نیم ساعتم روش چیزی از ارزشتون کم نمیکنه فوقش دانلود کنید فردا بشینید ببینید الان ادمین جادوگر نیست که از اینترنت ۶ جی استفاده نمیکنه که داره فایل بندی میکنه یه یه ربع صبر کنید الان تموم میشه. پس لطفا صبر کنید ممنون ادمین جان کاربران نگاه نمیکنن به نوشته شما جوابشونو ندید

  16. اوم اوم اووواوم او او او او وو واووو واو واو او وا وا اوووووو و
    او اویم او او او اویم ایایایایایا اوم اوم اوم اوم اوم اوم اوم اوم اوم ایایایاای

  17. ادمین یه سوال تاحالا کسی بوده اون لینکیو بزنه که نوشته دانلود همه ی کیفیت ها یکجا؟(20000هزار تومن)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. آره تعداد هم کم نیست، مثل ویدیوکلوپ ها این کار رو انجام میدن و همه کیفیت ها رو خرید می کنند. یا …

  18. لای لای لای لای لایالایلای لای لای
    ایلالایلالی لای لایلا لالای لالایالالال لای لای لای لای
    لای لای لای لای ای لاای ای ای لای لای لای
    لای لای لای ذلای ااااا اااا لای ایییییی

  19. تا میبینن مردم از یه برنامه ای خوششون اومده یا سریع پولیش میکنن یا واسه پخشش اذیت میکنن .لعنت بهتون . من دانلود نمیکنم. فکر کردن همه مسخره اینان. لعنت بهتون

  20. تا میبینن مردم از یه برنامه ای خوششون میاد سریع پولیش میکنن یا تو پخشش اذیت میکنن ، لعنت بهتون . من دیگه دانلود نمیکنم .

    1. باور کنید من خودمم شرمنده هستم ولی بی گناهم و قصور از سمت من نبوده، به احتمال زیاد تا یک ربع دیگر آماده می شود.

  21. تا میبینن مردم از یه برنامه ای خوششون اومده یا سریع پولیش میکنن یا واسه پخشش اذیت میکنن .لعنت بهتون . من دانلود نمیکنم. فکر کردن همه مسخره اینان. لعنت بهتون

    1. واقعا نمیدونم چی بگم، از طرفی به شما حق میدم چون حسابی اذیت شدید، از طرفی هم کوتاهی از سمت من نبوده بلکه شرکت پخش خیلی دیر فایل ها را آماده کردند.

  22. ادمین این یه قانونه هرچی بیشتر توضیح بدی بیشتر بعضیا طلب کار میشن درصورتی که مقصر تو نیستی

    1. از ساعت یازده و نیم در حال تبدیل به کیفیت های مختلف هستیم تا دقایقی دیگر آماده می شود، لطفا صبور باشید.

  23. بابا یکم صبر کنین همه سایتا وضع همینه دست این بندگان خدا که نیست همم که انگار شیش ماهه ب دنیا اومدین صبر داشته باشین میاد بالاخره

    1. باور کنید منم مثل شما کاربران عزیز از شرکت پخش شاکی و کلافه هستم. و قصوری از جانب ما نبوده. و تمام تلاشمان رو کردیم که اطلاع رسانی انجام بدیم.

  24. کلا قسمت آخر اکثر سریال های ایرانی با تاخیر پخش میشن
    چه صداسیمایی چه نمایش خانگی
    یه سیاست چرت و مسخره

  25. ادمین عزیز وقتی انتقاد پذیر نیستی ببند این کاسبت رو برو.
    ساعت شد 23:30 و همچنان یه ملت رو سر کار گذاشتید.
    البته دروغ مسیولین کم بود شما هم اضافه شدید بهش.
    فقط پیامهای رو که خودت دوست داری نذار مردم ببینن

    1. دوست عزیز، به شما حق میدم ولی بارها در کامنت های قبل اطلاع دادم که تاخیر از سمت شرکت پخش است و آنچه را که به ما اعلام می کنند به اطلاع شما می رسانیم، به گفته بودند که ساعت 23:30 در اختیارتان قرار می دهیم که چنین کاری صورت گرفته است ولی دقایقی زمان می برد تا فایل اصلی با کیفیت های متفاوت آماده شود لذا صبور باشید، خود ما بیشتر از شما از تاخیر پیش آمده شاکلی هستیم.

    1. سلام، فایل ها در حال تبدیل شدن به کیفیت های مختلف هستند و بزودی روی سایت درج می شود. از صبوری شما متشکریم.

      1. نرم افزار در حال تبدیل فایل به کیفیت های مختلف است و زمان دقیقی ندارد ولی اکثر اوقات حدود 30 دقیقه تبدیل زمان می برد.

    1. از تاخیر پیش آمده واقعا متاسفم، قصور از جانب ما نبوده، تا دقایقی دیگر آماده انتشار می شود از صبوری شما سپاسگزارم.

    1. خیلی پوزش می طلبم آرین جان ولی منم بی گناهم و مثل شما منتظر شرکت پخش بودیم که در اختیار ما قرار دهند.

  26. خسته نباشی ادمین جان با این حجم از فشار و تحمل بعضی از رفتارهای ایرانی های نا آگاه….
    اومد؟

  27. ادمین عزیز من واقعا از شما ممنونم که اینقد زحمت میکشی و جواب همه رو میدی این کاربرانی ک بی ادبی میکنند واقعا بهشون حق بدین از ۸ شب منتظرن بعدش پیام شمارو نمیخونن میان نظرشونو مینویسن.ولی فقط یه سوال اگه شرکت پخش کننده فیلم هارو به شما بدون سانسور بده امکانش هست ک شما سانسور کنید؟یعنی شما بگیرید زودتر فیلم رو سانسور کنید؟

    1. خواهش می کنم آرمین جان، ما حق هیچگونه تصرف و سانسوری داخل فایل شرکت پخش نداریم و همان فایلی که شرکت پخش در اختیار ما قرار میده در اختیار کاربران گرامی قرار میدیم، ولی دلیل تاخیر فقط بخاطر سانسور نیست ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشه.

  28. آقا ما زن پا به ماه داریم نمیشه یه رو بزنی حالا این سری رو استثنائا ما زودتر ببینیم بعد هر وقت اومد بدین بقیه ببینن

  29. سلام
    خیلی واضح هست که تقصیر ادمین و سایت های پخش کننده نیست و مقصر عوامل برنامه جوکر هستند
    واقعا متاسفم از این بد قولی و بی نظمی با این وقاحت
    دیگه این سریال رو نگاه نمیکنم

    1. سلام دوست عزیز داری شوخی می کنی؟ هنوز که قرار نگرفته چطور دانلود کردی! اونم قسمت 3!!!

    1. نه بابا اشکالی نداره، کاربران عزیز حق دارن، طبیعی چندین بار ساعت پخش تغییر کرده و کاربران کلافه شدن.

  30. ادمین خداییش ببخشید دهن آدمو باز میکنن بازم معذرت ولی خداییش خیلی باحال سانسور کردیا ناکس توهم دستت تو کاره هاااا

    1. خواهش می کنم بتمن جان، ولی من فقط یه واسطه ای بیش نیستم، اگه خبری هم باشه پشت پرده است و من خبری ندارم.

  31. اگر امشب منتشر نکنند من یکی که نمی خرم. می گردم رایگانش رو دانلود می کنم. اگر هم نشد کلا تماشا نمی کنم

  32. خیلی مسخره هستین
    ساعت 11:30؟؟
    نمیگید فردا روز کاریه باید زود پاشیم؟
    واسه شما و اون شرکت سازندش متاسفام که.. خودتون می دونید لازم به بیان نیست.. هعی..

  33. بابا بیچاره این ادمین دهنش سرویس شد انقد گفت دست مانیست نمیدونم کی میاد دست مانیست نمیدونم کی میاد

    1. شرکت پخش قرار شده ساعت 23:30 دقیقه فایل را در اختیار ما قرار بده، البته اگه بازم بدقولی نکنند!!!

  34. بابا من فردا کار دارم الان فقط بخاطر شما وایستادیم کی میذارید
    اخه مگه چی گفتن میخواین سانسور کنید که انقدر طول بکشه

  35. بابا من فردا کار دارم الان فقط بخاطر شما وایستادیم کی میذارید
    اخه مگه چی گفتن میخواین سانسور کنید که انقدر طول بکشه

    1. تنها چیزی که الان مشخص است اینه که تا ساعات دیگری منتشر می شود ولی این ساعات دیگر چند ساعت است هنوز معلوم نیست، مشکلی پیش آمده دارند پیگیری می کنند برطرف شود و سپس انتشار پیدا کند.

    1. سید جواد جان، خود ما هم کلافه شدیم و این کار شرکت پخش واقعا غیر حرفه ای است ولی در حال پیگیری هستیم که در اولین فرصت اطلاع رسانی کنیم و سپس منتشر کنیم.

  36. چرا اینطوری می کنید؟ می خوایم ببینیم وقت خالی کردم بعد میگید اینطوری!! خب فکر ماعم باشید دیگه چرا فقط خودتون؟؟

  37. به نظرم مردم رو سر کار گذاشتن اگه واقعا نمیرسید بزارید بگید مردم رو سر کار نذارید. هیچ کسی هم پاسخگو نیست اینجا

  38. دارن چی رو سانسور می کنند که اینقدر طولش می دن؟ یا تصور می کنند شب یلدا بیشتر می فروشه!؟
    فرقی تو فروش نداره فقط یک سری مشتری های ثابتشون رو ناراضی می کنند

    1. کاری از دست ما بر نمیاد، شرکت پخش کننده به ما هم جواب درست حسابی نمیدن، فقط گفتند که تا ساعاتی دیگر منتشر می شود ولی هنوز زمان دقیق اعلام نکردند.

  39. مردم مسخرتون که نیستن هی امروز و فردا اول یاد بگیرید یه تایم دقیق بدید بعد هجوم بیارید قیمت بزنید

  40. سلام کی میاد دیگه خسته شدیم اگه میخوان بزارنش برا فردا شب خب بگن دم به دقیقه نگاه نکنیم

    1. سلام متاسفانه هنوز زمان دقیقش رو برای ما اعلام نکردند، در اولین فرصت که اطلاع دادند اطلاع رسانی می کنیم.

    1. من میدونم سانسورش چیه…نیکخواه شلوارشو کشیده پایین همه حذف شدن …کلا همشو سانسور کردن

    1. سلام، تنها چیزی که به ما گفتند این است که تا ساعاتی دیگر آماده میشه، حالا این ساعات دیگر آخر شب است یا فردا اطلاع ندارم ولی خودشون گفتند وقتی حتمی شد اطلاع میدند و ما خدمت کاربران اطلاع رسانی می کنیم.

  41. همش زمان پخشو جابجا میکنن خالی میبندن خب بگین میخوایین بزارین فردا شب پخش کنین چون شب یلداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا