دانلود سریال ایرانیدانلود قانونی

دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال جزیره [ قسمت 12 جزیره ]

سریال جزیره, دانلود سریال ایرانی و دانلود قانونی فیلم و سریال - دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال جزیره [ قسمت 12 جزیره ]

دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم سریال جزیره قسمت 12 کامل در ادامه درج شده است

برای دانلود سریال جزیره قسمت 12 دوازدهم ۱۲ کامل و قانونی غیر رایگان ( download island series episode 12 ) با ترافیک نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت 12 جزیره با کیفیت عالی بپردازید.

درباره سریال

  • ژانر : اجتماعی، درام، خانوادگی
  • تاریخ انتشار: یکشنبه 19 دی 1400
  • کارگردان : سیروس مقدم
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • بازیگران : در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.
  • خلاصه داستان قسمت 12 دوازدهم سریال جزیره : ملاقات نابهنگام ارشد و صحرا در کلبه شکار، بار دیگر آتش عشق آنها را شعله ور می سازد و موجب ایجاد سوء تفاهم های تازه ایی می گردد. اردلان با زیرکی، فیلم صحرا در کلینیک را از سعید گرفته و به ارشد نشان می دهد. ارشد غمگین به سراغ صحرا می رود و توسط امیرحسین متوجه می شود که صحرا از روزنامه دوران به خبرگزاری کلام، کوچ کرده است . گلرخ که از نزدیک شدن صحرا به ارشد نگران شده، به سراغ صحرا می رود و در این ملاقات صحرا متوجه می شود که رازهایی در زندگی ارشد وجود دارد، که از آنها بی خبر بوده و باعث می شود که صحرا را در گرفتن انتقام از ارشد مصمم تر سازد، به همین دلیل ….

سریال جزیره, دانلود سریال ایرانی و دانلود قانونی فیلم و سریال - دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال جزیره [ قسمت 12 جزیره ] باکس دانلود

دانلود قسمت دوازدهم سریال جزیره قسمت 12

دانلود قانونی با ترافیک نیم بهاء:
دانلود با کیفیت 480p (8000 تومان)
دانلود با کیفیت 720p (8500 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p (9000 تومان)
دانلود با کیفیت 1080p HQ (9500 تومان)
دانلود با کیفیت Bluray (10000 تومان)
دانلود تمام کیفیت ها یکجا (20.000 تومان)

سریال جزیره, دانلود سریال ایرانی و دانلود قانونی فیلم و سریال - دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال جزیره [ قسمت 12 جزیره ]+ دانلود همه قسمت ها: دانلود سریال جزیره

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی سایت مرجع در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

3.9/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا