دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال خوشنام قسمت اول تا آخر [ با کیفیت عالی HD + حجم کم ]

دانلود سریال خوش نام تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی و رایگان

سریال خوشنام - دانلود سریال خوشنام قسمت اول تا آخر [ با کیفیت عالی HD + حجم کم ]

سریال «خوشنام» که در ژانر کمدی و طنز است به کارگردانی علیرضا نجف زاده، در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به نمایش در می آید. این سریال طنز به نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی و بازنویسی فهیمه سلیمانی روایت جذاب و داستان های شیرینی دارد. در خلاصه داستان این سریال گفته شده: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو. در سریال خوشنام هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش «اوسا شفیع» پدر «شهرام» به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال خوشنام

مشخصات سریال

  • ژانر: کمدی و طنز خانوادگی
  • تاریخ انتشار: ماه مبارک رمضان 1401
  • کارگردان: علیرضا نجف زاده
  • تهیه کننده: احمد زالی
  • بازیگران: در سریال خوشنام هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش «اوسا شفیع» پدر «شهرام» و شهره لرستانی در نقش «پروین» مادر «شهرام» است. فریده سپاه منصور در نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» بازی می کند. سحر ولد بیگی و نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله های «شهرام» در این سریال هستند.سایر بازیگران مجموعه خوشنام عبارتند از: عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از: مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری.

درباره سریال خود خواسته

سریال خوشنام عنوان مجموعه‌ای اجتماعی و خانوادگی با درون مایه طنز ویژه ماه مبارک رمضان به کارگردانی علیرضا نجف زاده می‌باشد که برای شبکه یک سیما آماده شده است؛ تهیه کنندگی این سریال برعهده احمد زالی می‌باشد و فیلمنامه آن را نیز محسن کیایی و علی کوچکی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌اند؛ سریال خوشنام یک کار اجتماعی و کاملا جدی است که شخصیت‌ها صرفا گاهی در موقعیت‌های طنز قرار می‌گیرند؛ حتی کارگردان هم اذعان داشته است که قرار نیست مردم با تماشای این سریال بخندند بلکه قرار است نکات مهم اخلاقی و اجتماعی به مخاطب متذکر شود، اما نکته مهم اینجاست که بازیگران این سریال قرار است ابعاد دیگری از بازیگری‌شان را به تصویر بکشند و کاملا متفاوت از آنچه که تا به امروز از بازی آن‌ها دیده‌ایم در این کار حضور پیدا کرده‌اند

تیزر سریال خوشنام

5/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا