اخبار سیاسی

اسرائیل وارد غزه شد؛ ارتش رژیم صهیونیستی وارد غزه شدیم + فیلم

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که نظامیان این رژیم شبانه وارد نوار غزه شدند تا به اهداف جنبش حماس حمله کنند.

فلسطین, حماس, اسرائیل, آخرین اخبار جنگ اسرائیل و فلسطین و حماس - اسرائیل وارد غزه شد؛ ارتش رژیم صهیونیستی وارد غزه شدیم + فیلم

به گزارش راشدون رادیو ارتش اسرائیل با ادعای اینکه نیروهای ارتش شامگاه چهارشنبه وارد نوار غزه شده‌اند، گفت این نفوذ بزرگ‌ترین تهاجم تا به امروز طی دو هفته گذشته است.

ارتش اسرائیل با انتشار تصاویری ادعا کرده در چهارچوب تدارک برای مرحله بعدی عملیات نظامی، نیروهایش شبانه و زمینی وارد نوار غزه شده‌اند و پس‌ از آن منطقه را ترک کرده‌اند.

رسانه صهیونیستی جزئیات بیشتری درباره این خبر ادعایی خود منتشر نکرده است. مقاومت فلسطین نیز به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

رژیم صهیونیستی پس از آغاز حملات گسترده خود علیه فلسطینیان در نوار غزه که تاکنون جان حداقل ۶۰۰۰ غیرنظامی از جمله کودکان را گرفته است، تهدید کرد که قصد انجام عملیات زمینی در غزه با هدف «پاکسازی از نیروهای حماس» را دارد.

شب گذشته اما مقامات آمریکایی و صهیونیستی به وال استریت ژورنال اطلاع دادند که رژیم صهیونیستی موقتا با درخواست آمریکا مبنی بر استقرار سیستم ضدهوایی خود برای محافظت از نیروهای آمریکایی در منطقه پیش از حمله زمینی برنامه‌ریزی شده این رژیم به غزه موافقت کرده است.

پنتاگون قصد دارد تا سیستم‌های ضدهوایی برای نیروهای خود در عراق، سوریه، کویت، اردن، عربستان سعودی و امارات بفرستد تا از آن‌ها در برابر حملات حفاظت کند.

رسانه آمریکایی امروز (چهارشنبه) گزارش داده مقامات آمریکایی تاکنون توانسته‌اند رژیم صهیونیستی را قانع کنند که تا زمان استقرار این سیستم‌ها، به سراغ تهاجم به غزه نرود.

روز یکشنبه گذشته گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس از ناکامی حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی یک نیروی زرهی این رژیم را که از سوی خان یونس چند متر از حصار مرزی گذر کرده بود، در کمین قرار داده و همچنین ۲ بولدوزر و یک تانک دشمن را منهدم کردند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا