اخبار فرهنگی هنری

کشف حجاب «کتایون ریاحی» و «پانته آ بهرام» و تشکیل پرونده قضایی

تشکیل پرونده قضایی برای کتایون ریاحی و پانته آ بهرام به دلیل کشف حجاب

کشف حجاب, کتایون ریاحی, پانته آ بهرام - کشف حجاب «کتایون ریاحی» و «پانته آ بهرام» و تشکیل پرونده قضایی

برخی از سلبریتی ها و بازیگران و هنرمندان اقدام به کشف حجاب کرده اند، در صورتی که حجاب یک مسئله اجتماعی و قانونی هست و به همین دلیل در جدیدترین اقدام برای کتایون ریاحی و پانته آ بهرام به دلیل کشف حجاب پرونده قضایی تشکیل شده است.

تشکیل پرونده قضایی به دلیل کشف حجاب کتایون ریاحی و پانته آ بهرام

مرکز اطلاع رسانی پلیسِ تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانم‌ها کتایون ریاحی و پانته آ بهرام  به علت جرمِ کشف حجاب در ملا عام  و انتشار تصاویر در فضای مجازی  خبر داد. در این اطلاعیه آمده است  پرونده نامبردگان  به دادسرای ارشاد ارسال شد.

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس  با درج پویش‌هایی با عناوین «آیا پانته آ بهرام مستثنی از اجرای قانون عفاف و حجاب است؟» و «با کشف حجاب سلبریتی‌ها برخورد قانونی شود» در سامانه فارس من پیگیری این موضوعات را از مسؤولان خواستار شده بودند.

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۴۰) بازیگر و نویسندهٔ اهلِ ایران است. او در ۱۳۸۰ برای بازی در شام آخر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ۱۳۸۷ زلیخا را در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر به تصویر کشید.

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برندهٔ چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا