سایر

راههای عشق ورزیدن به همسر و ابراز عشق و علاقه به کسی که دوستش داریم

11 راهکار و روش عشق ورزیدن به همسر و ابراز علاقه و عشق به کسی که دوستش داریم

عشق - راههای عشق ورزیدن به همسر و ابراز عشق و علاقه به کسی که دوستش داریم

خیلی از افراد عاشق همسرشون هستند ولی نمی دانند چگونه این ابراز عشق کنند، کسی رو دوست داریم ولی راههای عشق ورزیدن را نمی دانیم، در این مطلب می خواهیم آموزش دهیم که چگونه ابراز علاقه کنیم و راههای عشق ورزیدن به همسر و کسی که دوستش دارید رو یاد خواهید گرفت.

عشق - راههای عشق ورزیدن به همسر و ابراز عشق و علاقه به کسی که دوستش داریم

جمع بندی

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که آیا همسرتان همچنان شما را دوست دارد؟ تو تنها نیستی. همچنین ممکن است به زبان عشقی متفاوت از همسرتان صحبت کنید.

زبان های عشق چیست؟

همه ما به 5 روش مختلف عشق می‌بخشیم و می‌گیریم: کلمات تأیید کننده، اعمال خدمات، دریافت هدیه، زمان با کیفیت و لمس فیزیکی. اینها “زبان های عشق” نامیده می شوند – مفهومی که دکتر گری چپمن از طریق کار طولانی مدت خود به عنوان مشاور ازدواج ایجاد کرد.

  1. کلمات تاییدی

وقتی کلمات تأیید زبان عشق شما باشد، کلمات شما را می سازند. شما با محبت گفتاری، تمجید، تشویق و تعریف و تمجید رشد می کنید. کلمات تند و انتقاد می تواند برای مدت طولانی شما را آزار دهد. راههای عشق ورزیدن به همسر

  1. اعمال خدمات

هر کاری که شریک زندگی شما با کمال میل انجام می دهد تا بار کاری شما را کاهش دهد، نشانه عشق به شماست. وقتی شریکتان قبل از رسیدن به آن جارو برقی می‌کشد یا به‌عنوان غافلگیرکننده برایتان صبحانه درست می‌کند، احساس مراقبت می‌کنید. از سوی دیگر، وعده های شکسته یا تنبلی می تواند باعث شود احساس بی اهمیتی کنید.  

  1. دریافت هدایا

وقتی به این زبان عشق صحبت می کنید، یک هدیه متفکرانه به شما نشان می دهد که شما خاص هستید. در مقابل، هدایای عمومی و رویدادهای ویژه فراموش شده اثر معکوس دارند. این زبان عشق لزوماً مادی گرایانه نیست – می تواند به سادگی دریافت میان وعده مورد علاقه شما پس از یک روز بد باشد.

  1. زمان کافی

از نظر شما، هیچ چیز به اندازه توجه بی‌نظیر نمی‌گوید که دوست دارید. وقتی شریک زندگی شما واقعاً حضور دارد (و به تلفن او نگاه نمی کند)، باعث می شود احساس کنید مهم هستید. ناتوانی در گوش دادن فعال یا دوره های طولانی بدون حضور یک به یک می تواند باعث شود احساس کنید که دوست ندارید.

  1. لمس فیزیکی

گرفتن دست، بوسه، در آغوش گرفتن و سایر لمس‌ها روش ترجیحی شما برای نشان دادن و دریافت عشق است. لمس های مناسب گرما و امنیت را منتقل می کند، در حالی که بی توجهی فیزیکی می تواند بین شما و شریک زندگی تان شکاف ایجاد کند.    


چگونه زبان عشق می تواند روابط شما را بهبود بخشد

بسیاری از ما یک یا دو زبان عشق ترجیحی داریم – اغلب متفاوت از زبان دیگر مهممان. اگر عشق خود را از طریق زبان عشق مورد علاقه خود ابراز می کنید ، این احتمال وجود دارد که شریک زندگی شما متوجه آن نشود.

بگویید که زبان عشق شما هدیه است و اغلب شریک زندگی خود را با هدایایی متفکر غافلگیر می کنید. وقتی آنها فقط نگاهی گذرا به حال متفکرانه شما دارند، چه احساسی به شما دست می دهد؟ در همین حال، شریک زندگی شما به سختی برای هدایا ارزش قائل است، اما از خدمات خدماتی قدردانی می کند. اگر به جای خریدن کادو، کارهای خانه را انجام دهید، دنیا برایشان معنا خواهد داشت. آیا شریک زندگی شما احساس دوست داشتن می کند؟

یادگیری صحبت کردن به زبان مورد علاقه همسرتان می تواند رابطه شما را به شدت تقویت کند. می توانید آزمون رایگان زبان عشق را در وب سایت 5 زبان عشق انجام دهید.  زبان عشق برای روابط غیر عاشقانه نیز کاربرد دارد و این وب سایت شامل تست هایی برای کودکان و نوجوانان است. راههای عشق ورزیدن به همسر

راه‌های زیادی برای ابراز عشق وجود دارد، و بیشتر مردم یک یا دو راه برای ابراز محبت دارند. اینها معمولاً همان روشهایی هستند که وقتی عشق را به آنها پیشنهاد می شود به بهترین وجه شناسایی و درک می کنند. مهم است که درک کنید شما و شریک زندگیتان چه احساسی دارید و از او قدردانی می کنید، تا بتوانید تشخیص دهید که او چه زمانی عشق نشان می دهد و روش خود را برای ابراز عشق به آنها تنظیم کنید تا آنها واقعاً آن را احساس کنند. در زیر رایج ترین پنج راه برای ابراز عشق آورده شده است.

هدایا دادن به همسر

برخی افراد از طریق هدیه دادن ابراز عشق می کنند و احساس می کنند. دادن گل، لباس، غذای مورد علاقه یا یک وسیله دست ساز یکی از راه هایی است که مردم نشان می دهند که به شما فکر می کنند.

اعمال

راه دیگر برای ابراز عشق انجام کاری مهربان یا مفید برای شخص دیگری است. با انجام یک کار یا تهیه یک وعده غذایی برای عزیزتان، می توانید به او نشان دهید که برای شما مهم هستند.

زمان

گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم بیانگر عشق است. وقتی شخصی توجه خود را به شما معطوف می کند، یا زمانی را برای قدم زدن یا انجام فعالیت دیگری با هم اختصاص می دهد، بیان می کند که شما در اولویت زندگی او هستید.

راههای عشق ورزیدن به همسر دست زدن به

عشق را می توان از طریق محبت فیزیکی ابراز کرد. دست گرفتن، مالش پشت، در آغوش گرفتن، یا بوسیدن اغلب برای ابراز عشق و وابستگی استفاده می شود.

کلمات

برخی از مردم عشق را از طریق کلمات احساس می کنند و نشان می دهند. تعریف کردن و تشویق کردن، گفتن «دوستت دارم» و گذاشتن یادداشت‌های محبت و قدردانی، همه راه‌هایی هستند که به مردم بفهمانید چقدر برای شما اهمیت دارند.

اگر شما و شریک زندگی‌تان راه‌های متفاوتی برای ابراز و احساس عشق دارید، می‌تواند منجر به سوء تفاهم و ناامیدی در رابطه شما شود – اما لازم نیست. بیشتر زوج ها یکدیگر را دوست دارند و دوست دارند همسرشان این عشق را احساس کند. درک اینکه طرف مقابل چگونه محبت نشان می‌دهد و احساس می‌کند، و تمایل به ابراز احساسات خود به شیوه‌ای که به بهترین شکل آن‌ها را دریافت می‌کند، می‌تواند به هر دوی شما کمک کند تا در رابطه خود احساس دوست داشتن و رضایت داشته باشید.

15 روش برای دوست داشتن کسی

عشق یکی از جهانی ترین تجارب بشری است – با این حال هنوز تعریف آن آسان نیست. اغلب، وقتی آن را احساس می کنید، آن را می دانید. یک نگاه ساده به فرد ممکن است باعث ایجاد احساس شدید محبت و وابستگی شود . همچنین ممکن است نیاز شدیدی به شاد کردن آن شخص احساس کنید – زیرا عشق نیز یک عمل است، نه فقط یک احساس.

دوست داشتن واقعی یک نفر به معنای مراقبت از او به روشی است که باید از او مراقبت شود، بدون هیچ رشته ای. (به همین دلیل است که آنها آن را عشق بی قید و شرط می نامند .) یک بسته آموزشی برای همه وجود ندارد که چگونه کسی را دوست داشته باشیم، اما کارشناسان روابط چند ایده خاص را توصیه می کنند : راههای عشق ورزیدن به همسر

 
 
1 .

گوش بده

 
چگونه می توانی کسی را دوست داشته باشی اگر حتی او را نشناسی ؟ به معشوق خود این هدیه را بدهید که شنونده ای باهوش و باز باشد. کارولینا پاتاکی، دکترا، LMFT، CST ، درمانگر ازدواج و یکی از بنیانگذاران موسسه Love Discovery ، به mbg می‌گوید که مهم است که در طول مکالمه‌های خود با طرف مقابلتان حضور داشته باشید.

پاتاکی می‌گوید: «سعی کنید توجه بی‌نظیر خود را به شریک زندگی‌تان جلب کنید». او می‌افزاید که می‌توانید با «کنار گذاشتن تلفنتان» عشق خود را نشان دهید و اجازه ندهید در حین گذراندن وقت با هم، ذهنتان با کار، ایمیل، تلویزیون یا اخبار پرت شود. در عوض، “کاملاً مرتبط و درگیر فعالیت یا لحظه با هم باشید.”

2 .

برای عشق ورزیدن از کلمات استفاده کن

Annie Hsueh, Ph.D. یک روانشناس بالینی دارای مجوز که در زوج درمانی تخصص دارد، به mbg می گوید که یکی از راه های ابراز عشق به طرز شگفت آوری ساده است: فقط به آنها بگویید. Hsueh می‌گوید: «به نظر خیلی ساده می‌آید، اما ما به اندازه کافی این کار را انجام نمی‌دهیم. “شما نیازی به سخنرانی مفصل ندارید، و نیازی نیست که فصیح ترین باشید. به احتمال زیاد، شریک زندگی شما دوست دارد با شما ارتباط برقرار کند، و این شامل صحبت کردن با شما نیز می شود!” 

هسوئه می‌گوید گفتن اینکه به شریکتان «چقدر برای شما مهم هستند» و « چقدر او را دوست دارید و از او قدردانی می‌کنید» در حالی که برقراری تماس چشمی یا تماس فیزیکی می‌تواند «بسیار قدرتمند» باشد. 

پاتاکی موافق است و می‌افزاید که با برجسته کردن لحظات خاصی که به اشتراک گذاشته‌اید یا ویژگی‌های مثبتی که در مورد این شخص دوست دارید، مشخص شوید مفید است. به عنوان مثال، ممکن است بگویید: “من شما را به خاطر حمایتی که در این دوران سخت در کار من داشته اید، دوست دارم.” پاتاکی می‌گوید اگر گفتن این چیزها با صدای بلند خیلی سخت است، می‌توانید آنها را از طریق متن نیز بگویید. راههای عشق ورزیدن به همسر

3 .

بگو متشکرم

تحقیقات بسیاری از فواید ذهنی و جسمی سپاسگزاری را نشان داده است ، و این به روابط عاشقانه نیز گسترش می یابد. وقت بگذارید و از کسی که دوستش دارید تشکر کنید، حتی برای چیزهای «کوچک»، مانند بیرون آوردن سطل زباله و شستن ظرف ها. هیچ‌کس نمی‌خواهد احساس کند که بدیهی نیست، و تشکر از شریک زندگی‌تان به طور منظم تضمین می‌کند که اینطور نیست. اما همانطور که محقق قدردانی، Amie M. Gordon از دانشگاه کالیفرنیا-برکلی توضیح می‌دهد ، قدردانی واقعی بیش از یک «تشکر» سریع است.

گوردون می نویسد: «تعریف من از قدردانی شامل قدردانی نه تنها از کاری که شریک زندگی شما انجام می دهد، بلکه قدردانی از شخصیت اوست. “شما نه تنها از اینکه شریک زندگی تان سطل زباله را بیرون آورده سپاسگزار نیستید، بلکه از اینکه شریکی دارید که به اندازه کافی متفکر است که می داند از بیرون آوردن زباله ها متنفر هستید.”

4 .

ابراز علاقه کنید

ابراز علاقه به زندگی یک نفر راهی بی انتها برای نشان دادن عشق شما است و این یک شکل حیاتی از ارتباط است . این یکی از یافته‌های کلیدی محققین جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن است که کارشان در موسسه گاتمن چارچوب‌های محبوبی را برای ازدواج درمانی ایجاد کرده است.  

باب ناوارا، روانپزشک، برای موسسه گاتمن می نویسد : مطمئن شوید که با پرسیدن سؤالاتی در مورد زندگی روزمره شریک زندگی خود، “یاد بگیرید که در دنیای همسرتان چه اتفاقی می افتد” . “ما گاهی فراموش می کنیم که با شریک زندگی خود تماس بگیریم یا به تلاش های آنها برای برقراری ارتباط پاسخ نمی دهیم. با گذشت زمان، این می تواند آسیب جدی به رابطه وارد کند. می تواند به سادگی پرسیدن “روزت چطور بود؟”

5 .

راههای عشق ورزیدن به همسر به آنچه نیاز دارند توجه کنید

وقتی به شریک زندگی خود توجه زیادی می کنید، طبیعتاً متوجه خواهید شد که چگونه می توانید زندگی او را کمی آسان تر کنید. هسوه می‌گوید، برای مثال، اگر شریک زندگی‌تان اخیراً استرس داشته یا بیش از حد کار کرده است، ممکن است یک روز آرام را در آبگرم برنامه‌ریزی کنید. این نوع حرکات خاص هستند زیرا متفکرانه هستند . آنها نشان می دهند که شما توجه دارید. راههای عشق ورزیدن به همسر

او می گوید: «کلید اینجا این است که مراقب باشیم. “آنها ممکن است سرنخ هایی را، ناخواسته یا عمدا، در مورد نحوه انجامشان، یا چیزی که اخیراً واقعاً به آن فکر کرده اند، به دست آورده باشند. توجه شما به آنها به صورت چیزی ظاهر می شود که باعث می شود احساس کنند به آنها گوش داده شده است، و کسی که احساس شنیده شدن قطعا عشق را احساس خواهد کرد.”

6 .

یه لطفی بهشون کن

آسان‌تر کردن زندگی شریک زندگی‌تان همیشه نیازی به چیزی عاشقانه مانند یک روز اسپا ندارد. پاتاکی می گوید، همچنین می تواند بسیار کاربردی و کوچک باشد. این اعمال مفید عاشقانه ” اعمال خدمت ” نامیده می شوند. 

او می‌گوید: «اگر شریک زندگی شما روزهای سختی را سپری می‌کند، ممکن است بخواهید سعی کنید برای او شام بپزید یا خشکشویی را انتخاب کنید. به آنها کمک کنید تا مقداری از وقت خود را آزاد کنند تا بتوانند کاری را انجام دهند که پس از یک روز طولانی و پر استرس از آن لذت می برند.

نمونه‌های دیگر از خدمات خدماتی عبارتند از: زود بیدار شدن برای آنها قهوه یا بردن ماشینشان برای شستن. حتی شستن لباس ها می تواند یک عمل عاشقانه باشد!

7 .

محبت جسمانی

البته، داشتن رابطه جنسی یکی از راه‌های ابراز عشق است – اما محبت جسمی چیزی فراتر از رابطه جنسی است، و لمسی که منجر به رابطه جنسی نمی‌شود ، می‌تواند از همه صمیمی‌ترین باشد. این می تواند شامل در آغوش گرفتن، گرفتن دست، قاشق زدن، بازی با موهای یکدیگر یا ماساژ باشد. همه چیز بستگی به این دارد که شریک زندگی شما چه چیزی را ترجیح می دهد. راههای عشق ورزیدن به همسر

پاتاکی می گوید: “صمیمیت در یک رابطه مهم است و لمس فیزیکی می تواند جنبه ای از احساس صمیمیت و محبتی باشد که به دنبال یا می خواهید به شریک خود بدهید.” مهم است که با شریک زندگی خود صحبت کنید که از چه لمس فیزیکی لذت می برند. 

8 .

زمان کافی

بسته به موقعیت شغلی و زندگی خود، ممکن است در نهایت زمان زیادی را با شریک زندگی خود بگذرانید. اما چه مقدار از آن زمان عمدی است – با حضور هر دوی شما در لحظه، و به عنوان یک زوج با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید؟ بین گوشی‌های هوشمند، نتفلیکس، کارهای خانگی و (برای برخی از زوج‌ها) کودکان، زمان با کیفیت می‌تواند بسیار کمیاب باشد. 

اما انجام یک فعالیت با هم یک راه مفید برای نشان دادن عشق خود به یکدیگر و ایجاد صمیمیت است. یک وعده غذایی جدید بپزید، یک تمرین جدید را امتحان کنید یا فقط با هم به پیاده روی بروید. زمان با کیفیت همچنین می‌تواند به سادگی با شریک زندگی خود در خانه و گپ زدن باشد—تلفن مجاز نیست. نکته مهم این است که زمان مشخصی را برای انجام کاری با هم در نظر بگیرید که هر دو از آن لذت ببرید. تحقیقات نشان می‌دهد که به اشتراک گذاشتن این تجربیات زوج‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند . ممکن است بخواهید هر هفته یک «شب قرار ملاقات» منظم برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که زمان با کیفیت ثابت است. راههای عشق ورزیدن به همسر

9 .

هدیه دادن

پاتاکی می‌گوید، هدیه‌ها به دور از مادی‌گرایی، راهی معنادار برای ابراز عشق به شریک زندگی‌تان هستند، زیرا آنها «یادآوری بصری عشقی هستند که شما نسبت به او دارید». “بسیاری از مردم تصور اشتباهی در مورد هدیه دادن دارند مبنی بر اینکه هدایا چقدر گران یا جذاب است، اما صرفاً در مورد نیت است. این یک یادآوری به شریک زندگی شما است که شما آنها را در ذهن خود دارید و چشمان خود را به چیزهایی که ممکن است از آنها لذت ببرند باز نگه دارید. خریدن یک زیورآلات کوچک از پیشخوان برای آنها یا چیدن یک گل وحشی که هنگام پیاده روی به سمت ماشین خود دیدید، می تواند راه طولانی را برای شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد، زیرا عشقی را که شما نسبت به آنها دارید یادآوری می کند.”

10 .

آن را بنویسید

کلمات شیرین دوست داشتنی هستند، اما یک یادداشت دست نویس ؟ این چیزی است که می توان آن را برای همیشه نگه داشت، یادگاری خاص از عشق شما. هسوئه می‌گوید: «این روزها هیچ چیز به اندازه یک نامه، کارت یا یادداشت دست‌ساز نیست، به‌ویژه در زندگی‌های اشباع شده از متن/ایمیل/رسانه‌های اجتماعی. “نوشتن برای شریک زندگی شما چیزهای بیشتری از نوشتن را شامل می شود.” او می‌گوید این امر همچنین نیازمند توجه به جزئیات و آسیب‌پذیری است. “این به زمان، انرژی و تلاش کلی بیشتر از یک متن نیاز دارد. نوشتن عشق شما تمرینی برای تفکر است!”

11 .

آنها را غافلگیر کنید

غافلگیری ها این قدرت را دارند که روال معمول شما را بشکنند و تجربه ای به یاد ماندنی برای شریک زندگی تان ایجاد کنند. برخلاف آنچه که فیلم‌ها ممکن است شما را به فکر وادار کنند، سورپرایزها نباید مفصل یا بیش از حد باشند. این می تواند به سادگی یک شام خانگی غافلگیر کننده باشد. عنصر مهم این است که غیرمنتظره است زیرا این نشان می دهد که شما ابتکار عمل را برای برنامه ریزی برای چیزی به تنهایی به دست گرفته اید.

هسوئه می‌گوید: «همیشه یک گل آزموده و واقعی وجود دارد، اما اگر به دنبال جایگزین خلاق‌تری هستید، آنچه را که شریک زندگی‌تان دوست دارد یا نیاز دارد، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید یک بسته مراقبتی سفارشی پر از تنقلات مورد علاقه آنها درست کنید و آن را در یک تعطیلات خاص مانند روز ولنتاین یا روز تولد آنها تحویل دهید. “کلید متفکر بودن این است که هنگام تهیه بسته مراقبتی، علایق، خواسته ها و علایق عزیزتان را در ذهن داشته باشید.”

12 .

در هنگام درگیری ملایم باشید راههای عشق ورزیدن به همسر

مهم است که در هنگام بروز تعارض ها را از بین ببرید، اما این بدان معنا نیست که عشق همچنان نباید در هنگام حل مشکلات وجود داشته باشد. بله، راه های محبت آمیزی برای مشاجره وجود دارد . تحقیقات موسسه گاتمن نشان داد که زوج های متاهل موفق چند رفتار خاص را در هنگام درگیری انجام می دهند. اول، آنها از نشان دادن انگشت خودداری می کنند و در عوض بر نیازهای خود تمرکز می کنند: جملات “من” کلیدی هستند. همچنین از تعمیم هایی مانند «تو همیشه» یا «تو هرگز» خودداری کنید.

همچنین مهم است که از خاموش شدن ، تدافعی یا جنگجو بودن خودداری کنید. ناوارا می نویسد ، در عوض، با “احترام متقابل، شوخ طبعی، علاقه، صراحت” به تعارضات رسیدگی کنید و مطمئن شوید که دیدگاه شریک زندگی خود را تایید می کنید.

13 .

مسئولیت پذیری را تمرین کنید

واقعیت این است که در بسیاری از تعارضات روابط، هر دو نفر نقشی را ایفا می کنند. عشق یعنی مسئولیت اعمال خود را بپذیرید. قبول اشتباهات خود، متاسف شدن، اعتراف به اینکه شریک زندگی تان نکته ای دارد، همه اینها دشوار است، زیرا نیاز به فروتنی و آسیب پذیری دارد. سعی کنید به شریک زندگی خود نشان دهید که از کمی ناراحتی نمی ترسید، اگر به معنای انجام درست است.

مسئولیت پذیری نیز به هر دو صورت می رود. اگر شریک زندگی خود را دوست دارید، باید او را مسئول بدانید وقتی که او به هم می ریزد. به درد کسی نمی خورد که چیزها را از ترس صدمه زدن به احساسات دیگران جمع و جور کند.

14 .

ابراز عشق به همسر به آنها فضا بدهید

عشق بدون مرز، همبستگی است . تعیین مرزها به معنای تصدیق این است که یک نفر در کجا به پایان می رسد و دیگری شروع می شود، و یکی از جنبه های مهم این جدایی شامل زمان و مکان است. برای اینکه عشق شما سالم باشد، باید به شریک زندگی خود این آزادی را بدهید که نیازها و خواسته های خود را اولویت بندی کند، حتی زمانی که این به معنای اختصاص دادن زمان به تنهایی برای تمرکز بر زندگی خود باشد – کار، سلامت، دوستی ها یا فعالیت های خلاقانه. هیچ یک از افراد در یک رابطه نباید همیشه احساس کنند که مسئول خوشبختی شریک زندگی خود هستند، به خصوص به بهای خود. شریک زندگی خود را تشویق کنید تا از خودش مراقبت کند و به او اطمینان دهید که بدون توجه به هر اتفاقی از او حمایت خواهید کرد.

15 .

بپرسید چگونه می خواهند دوست داشته شوند راههای عشق ورزیدن به همسر

تنها کسی که در دوست داشتن شریک زندگی خود متخصص است… شریک زندگی شماست. هر فردی در این سیاره منحصر به فرد است، و همچنین هر رابطه ای منحصر به فرد است. 

یک مکان مفید برای شروع این مکالمه این است که “زبان عشق” شریک زندگی خود را بفهمید. پنج زبان عشق توسط گری چپمن، دکترا، در کتاب روابط کلاسیک، زبان های عشق ، تشریح شد . آنها شامل ایده هایی هستند که در بالا به آنها پرداخته ایم، از جمله کلمات محبت آمیز، هدایا، لمس فیزیکی، زمان با کیفیت و اعمال خدمات. هسوئه می‌گوید: «این راه‌های دریافت و عشق ورزی می‌تواند راهنمای خوبی برای کمک به شما باشد تا برنامه‌های خود را در مورد آنچه شریک زندگی‌تان از آن لذت می‌برد، تنظیم کنید.

گفت‌وگو با شریک زندگی‌تان در مورد زبان عشقشان و سپس تنظیم کردن تلاش‌هایتان بر اساس آن، به خودی خود یک عمل عاشقانه است. علاوه بر بقیه ایده‌های موجود در این لیست، تصویر واضحی از اینکه چگونه شریک زندگی خود را دقیقاً آنطور که می‌خواهد دوست داشته باشید، خواهید داشت.

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا