اخبار سیاسی

نوید محمدزاده بازداشت شد؛ آیا دستگیری نوید محمد زاده صحت دارد؟

ماجرای دستگیری نوید محمدزاده، آیا دستگیری و بازداشت نوید محمد زاده به دلیل اغتشاشات صحت دارد یا شایعه است؟

نوید محمدزاده - نوید محمدزاده بازداشت شد؛ آیا دستگیری نوید محمد زاده صحت دارد؟

به گزارش راشدون ؛ امروز در شبکه های اجتماعی خبر بازداشت نوید محمدزاده به دلیل مشارکت در اغتشاشات بین کاربران دست به دست شد، آیا دستگیری نوید محمد زاده بازیگر سینما صحت دارد یا شایعه هست در ادامه به پیگیری این موضوع می پردازیم.

آیا دستگیری و بازداشت نوید محمدزاده صحت دارد؟

از صبح امروز، برخی منابع خبری از دستگیری نوید محمدزاده به نقل از خواهر وی خبر داده بودند اما این بازیگر با رد این خبر، هرگونه دستگیری خود را تکذیب کرد.

نوید محمدزاده نیز در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها خبری، خبر بازداشت شدن خود را تکذیب کرده است.

نوید محمدزاده الان به چه کاری مشغول است؟

محمدزاده در حال حاضر در حال بازی در سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی برای پخش از شبکه نمایش خانگی است. این سریال که یک سریال اجتماعی در قالب زندگی‌نامه است، به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت.

زندگی نامه نوید محمدزاده

وید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. وی در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی ازدواج کرد.

نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

ماجرای دستگیری و بازداشت نوید محمدزاده

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا