اخبار سیاسی

فیلم جدید مهران مدیری اغتشاشات؛ مهران مدیری عذرخواهی کرد!

فیلم جدید مهران مدیری عذرخواهی کرد؟ ویدئوی جدیدی که مهران مدیری درباره اغتشاشات اخیر در اینستاگرام منتشر کرد

کلیدواژه ها؛ مهران مدیری اغتشاشات ؛ ویدیو و فیلم جدید مهران مدیران ، پست جدید اینستاگرام مهران مدیری عذرخواهی کرد، اعتراف مهران مدیری نسبت به اعتراضات و صدا و سیما

مهران مدیری, اغتشاشات 1401 - فیلم جدید مهران مدیری اغتشاشات؛ مهران مدیری عذرخواهی کرد!

به گزارش سرویس اخبار راشدون؛ مهران مدیری چند مدت پیش از اغتشاشات و اعتراضات حمایت کرد و اظهارنظرهای کرده بود که الان پشیمان شده و در کلیپ ویدیو جدید و این فیلم مهران مدیری عذرخواهی کرده و مالک تمام آثارش را صدا و سیما می داند مدیری با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود گفت: «فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدم‌ها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است. مصادره اتفاقات کشور توسط دیگران ناجوانمردانه است، مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم ایران را یکپارچه می‌خواهیم خالق آثار تلویزیونی‌ام، خودم هستم، اما مالک آن صدا و سیماست.» که در ادامه می توانید این فیلم را ببینید.

فیلم عذرخواهی مهران مدیری جدید (کیفیت متوسط)

در ادامه متن ویدیو درج شده است

پست اینستاگرام و فیلم جدید مهران مدیری (کیفیت بالا)

اظهار نظر جدید مهران مدیری: فضای مجازی باعث اشتباه است / مالک آثارم صدا و سیماست!

مهران مدیری در تازه‌ترین ویدئویی که در اینستاگرامش منتشر کرده، گفته است: هر اثری را که در طول این سال‌ها ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم، اما مالکش من نیستم مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود چه توسط من چه دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه‌ای هم بر عهده صداوسیماست.

او افزوده است: نکته‌ای که این روز‌ها خیلی درباره‌اش حرف زده و بر آن تاکید می‌شود، موضوع وطن است. موضوع خاک است. موضوع امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر کسی که در این کشور به دنیا آمده، تلاش کرده و رشد کرده عاشق وطنش است، عاشق امنیتش است و عاشق تمامیت خاکش. کدام ایرانی را می‌شناسیم که یک وطن تکه پاره و از هم گسیخته را بخواهد؟ قطعا هیچ ایرانی با هیچ قومیت و هیچ شکل و شمایلی که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می‌کند، نمی‌بینید که عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد. این بدیهی است؛ همه ما عِرق ملی از مهمترین مسائلمان است و عرق ملی را همیشه داشتیم، داریم و خواهیم داشت.

مدیری در ادامه گفته است: دیگرانی نه از این کشور، دیگرانی نه از این مردم، در طول این سال‌ها هر وقت اتفاقی در این مملکت افتاده است، همیشه خواسته‌اند که آن اتفاق، مردم و حتی آدم‌ها را به نفع خودشان مصادره و ضبط کنند. این خیلی ناجوانمردانه است. بهترین تصمیم را مردم برای کشورشان می‌گیرند. بهترین تصمیم را مردم ایران برای کشورشان می‌گیرند. مردمِ شریف، باهوش و دوست‌داشتنی.

او درباره فضای مجازی هم گفته است: همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم. سال‌ها گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌هایش مضرات بسیاری هم دارد. کمی باید مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. این همه نقل قول‌های عجیب و غریب، اخبار عجیب و غریب و گفته‌های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم اذیتمان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان، وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم.

مدیری در پایان این ویدئو گفته است: امیدوارم بهترین برای مردم ایران اتفاق بیفتد. امیدوارم به روز‌های روشن، امیدوارم به روز‌های خوب و حال بهتر. امیدوارم خداوند همه مردم ایران و همه ما را در آغوش خودش بگیرد.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

5/5 - (5 امتیاز)

‫5 نظرها

  1. یک زمانی برام جزو یکی از بهترین و حرفه ای ترین بازیگران کشور بودی، بعبارتی خوشم میومد. فکر میکردم اهل ذکاوت هم باشی. اما با اغتشاشات ذاتت رو نشون دادی. حیفش کردی. برای لرزاندن پایه های محکم وطنی که ازش حرف میزنی رفتی تو تیم دشمن. محبوبیتت پیش من یکی از بین رفت. تامام. امیدوارم اگر توبه کرده باشی خدا ببخشدت. شهیدان کشور و امام زمان هم ببخشندت

  2. صحبتهایی بی سر وته
    معلوم‌ نبود که به نعل میزند یا به میخ

  3. عذر خواهی نکرده.نگرانی و دغدغه اش رو بعنوان یه وطن پرست گفته .و اگر از برنامه و فیلم و قرداد با تلویزیون حرفی زده از لحاظ حقوقی صحبت کرده .

  4. جناب مدیری شماحق نداشتین بگیداثاربشخص بخصوصی تعلق داره شماکارکردین درقبالش پول گرفتین وازبیت المال داده شده اگرکاری مجانی بودحق داریددرخارج بشمابزبرره راهم نمیدادن بچرانی بیخودشلوغش نکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا