اخبار

نیکا شاکرمی کیست اهل کجاست + فیلم و عکس جدید از گوشی نیکا شاکرمی

فیلم جدید و عکس نیکا شاکرمی کیست و اینکه نیکا شاکرمی چگونه کشته شد و اهل کجاست؟

کلیدواژه ها: عکس نیکا شاکرمی ، بیوگرافی و زندگینامه نیکا شاکرمی کیست و اهل کجاست؟ و اینکه نیکا شاکرمی چگونه کشته شد آیا شکنجه شده؟

نیکا شاکرمی, اغتشاشات 1401 - نیکا شاکرمی کیست اهل کجاست + فیلم و عکس جدید از گوشی نیکا شاکرمی

سرویس خبری راشدون؛ در این پست در مورد اینکه نیکا شاکرمی کیست و اهل کجاست؟ و چگونه کشته شد؟ به همراه عکس و فیلم علت مرگ نیکا شاکرمی به نمایش خواهیم گذاشت.

نیکا شاکرمی کیست؟

نیکا شاکرمی متولد ۱۰ مهر ۱۳۸۴ بود که در شهریور ۱۴۰۱ درگذشت. در ابتدا گفته می شد او یکی از معترض‌های نوجوان شرکت‌کننده در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران بوده است که به طرز نا معلوم کشته شده است. در ادامه می توانید فیلم گزارش صدا و سیما درباره مرگ نیکا شاکرمی و عکس جدید او را که از گوشی اش استخراج شده است را ببینید.

فیلم گزارش صدا و سیما درباره مرگ نیکا شاکرمی

صداوسیما در گزارشی به مرگ نیکا شاکرمی پرداخت و در گفتگوهایی نشان داد مرگ او ربطی به اعتراضات ندارد و نیکا با میل خود وارد ساختمانی یک کوچه بالاتر از خانه خاله‌اش شده است.

عکس جدید استخراج شده از گوشی نیکا شاکرمی

دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران جدیدترین تصاویری که از گوشی نیکا شاکرمی استخراج شده است را منتشر کرد.

نیکا شاکرمی, اغتشاشات 1401 - نیکا شاکرمی کیست اهل کجاست + فیلم و عکس جدید از گوشی نیکا شاکرمی
نیکا شاکرمی, اغتشاشات 1401 - نیکا شاکرمی کیست اهل کجاست + فیلم و عکس جدید از گوشی نیکا شاکرمی

محمد شهریاری در پست صفحه شخصی‌ اینستاگرامی خود نوشت : «فتوشاپ نیست. واقعی! از گوشی نیکا شاکرمی استخراج کردیم. #وقتی_عاشق_خوابیدن_روی_بلندی_میشی عکس استخراج شده از گوشی نیکا شاکرمی

نیکا شاکرمی چگونه کشته شد؟

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی اظهار کرد: ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

شهریاری با اشاره به اینکه کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضایی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد.

شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.

وی با بیان اینکه در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است، تصریح کرد: همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران با بیان اینکه سرانجام هویت جسد با نام نیکا شاکرمی ۱۷ ساله تعیین شد، گفت: ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند.

شهریاری بیان کرد: با بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد در بامداد روز حادثه خانم نیکا شاکرمی با کوله پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داده است منزل خاله خانم شاکرمی در کوچه مجاور این ساختمان و ۲ پلاک بالاتر از محل کشف جسد است. هنوز انگیزه ورود این خانم به ساختمان نیمه کاره مشخص نشده است.

عکس نیکا شاکرمی کیست و اهل کجاست

5/5 - (5 امتیاز)

‫2 نظرها

  1. به درک که این دختران بی حیا و بی حجاب ک تا ساعت۳ بامداد تک و تنها تو خیابون میرن..خودکشی میکنن..اگر کسی خانواده دار باشد.دخترش تا ساعت۳ بامداد بیرون منزل نمی مونه…

    1. خاک تو سرت که انقد از اینا کینه داری چجوری دلت میاد.

      کی به نظر تو احتیاج داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا