اخبار

تعطیلی مدارس / آیا مدارس فردا شنبه 7 آبان 1401 تعطیل است؟ دانشگاه ادارات بانک

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا تعطیل است؛ آیا مدارس فردا شنبه مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس | آیا مدارس فردا تعطیل است؟ - تعطیلی مدارس / آیا مدارس فردا شنبه 7 آبان 1401 تعطیل است؟ دانشگاه ادارات بانک

سرویس اخبار سایت راشدون تعطیلی مدارس ؛ بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در مورد اینکه مدارس تعطیل است یا خیر آیا مدارس فردا شنبه 7 آبان 1401 تعطیل است این سوال را داشتند که آیا شنبه 7 مهر 1401 مدرسه ها ، دانشگاه ها ، ادارات و بانک ها به دلیل اعتراضات و اغتشاشات تعطیل هستند ؟

تعطیلی مدارس شنبه 7 آبان

تا این لحظه بخاطر حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام شده است و فردا شنبه ۷ آبان مدارس دانشگاه ها بانک ها و اداره های استان فارس تعطیل عمومی است و تا این لحظه جاهای دیگر تعطیل نیست.

مدارس و ادارات استان فارس و شیراز فردا شنبه 7 آبان 1401 تعطیل است

کریمی معاون توسعه استانداری فارس اعلام کرد که روز شنبه همه ادارات دولتی و مدارس استان تعطیل خواهد بود.

معاون استاندار فارس به ایسنا گفت: با توجه به وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ در روز گذشته(چهارشنبه ۴ آبان) و پیش‌بینی برگزاری مراسم تشییع شهدا در روز شنبه ۷ آبان ماه، کلیه ادارات و مدارس استان فارس تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز شنبه ، از 9 صبح از میدان شهدا به سمت حرم شاهچراغ تشییع خواهد شد.

در حال بروزرسانی…

فراخوانها و تحریک های رسانه های معاند برای اعتراض و اغتشاش در خیابانها به برخی از مدارس کشیده شده است و متاسفانه برخی از دانش آموزان فریب این گونه تبلیغات را خورده اند و تعدادی از دانش اموزان اقدام به سر دادن شعار و بر هم زدن نظم کلاس ها میکنند این دانش اموزان که میخواهد نظم مدرسه را به هم بریزند و باعث تعطیلی شوند. البته این روزها دیگر اعترضات فروکش کرده و مدارس در هیچ شهری تعطیل نبوده و همه مدارس فعال میباشد. با توجه به اینکه کشور در آرامش کامل به سر می برد و هیچ اختلالی در امور وجود ندارد بنابراین دلیلی بر تعطیلی ادارات و مدارس و کسب و کارها وجود ندارد و روز چهارشنبه 27 مهر 1401 یک روز کاملا عادی در کشور می باشد.

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شبنه 7 آبان 1401 به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و همچنین اغتشاشات و اعتراض ها و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان ، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید. آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از راشدون میخوانید.

هواشناسی شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱

امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان مازندران، گلستان آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که بارش در غرب گیلان شدت بیشتری دارد.

این وضعیت شنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد. در این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر، اصفهان، شمال فارس، یزد و همچنین غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
دوشنبه در مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز ، مرکزی و غربی بارش باران گاهی با رعد و برق و و وزش باد پیش بینی می‌شود. گستره بارش سه شنبه علاوه بر مناطق فوق، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق را نیز فرا می‌گیرد. طی این مدت بارش در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

5/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا