دانلود قانونی

دانلود قسمت 36 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۶ جیران)

قسمت 36 جیران با حجم رایگان نیم بها ، دانلود سریال جیران قسمت ۳۶ کامل با کیفیت عالی

سریال جیران - دانلود قسمت 36 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۶ جیران)

برای دانلود سریال جیران قسمت 36 کامل و قانونی با ترافیک و حجم رایگان نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت 36 جیران قسمت ۳۶ با کیفیت عالی بپردازید.

آنچه گذشت

‌جیران که به دلیل مرگ ننه آشوب جلوی خشم خود را نتوانست بگیرد و با حرف هایش شاه را خوار و ذلیل کرد و اینکه او لیاقت شاه را ندارد و اینکه بهتر بود برادرش شاه می شد باعث عصبانیت ناصرالدین شاه شد و به او سیلی زد و جلوی همه زنان و خواتین او را خوارد کرد و دست آخر طلاق داد.
زنان حرمسرا که از این موضوع خیلی خوشحال بودند زیرا جیران جای آنها را گرفته بود و یاعث شده بود دیگر شاه به آنها توجه ای نکند در اولین اقدام توسط تاجی درخواست کردند که برادرش را نیز از دربار بیرون کنند و بعد هر کدام به ملاقات شاه می رفتند و دلبری می کردند تا در دل شاه جا پیدا کنند و قدرت بگیرند.
اسدالله میرزا که حال خود متوجه شده چه اشتباه بزرگی کرده و ننگ قاتلی نیز به پیشانی او خورده یاد حرف های ننه آشوب افتاد که به او گفته بود اگه عزت و جایگاه و قدرت می خواهی باید گرد خواهرش باشد ولی به این حرف گوش نکرد و طمع او باعث شد که دیگر جایگاهی نداشته باشد.
سیاوش نیز که روزهای خوشی را می گذراند و شاهزاده زندیه هست و بیش از پیش به عشق دوم خود نزدیک شده است بخاطر اینکه ساموئل را بدست اورده است و کفایت خاتون قول داده که سارای گرجی را نیز به او برساند.
اما اتفاق ویژه ای که در پایان قسمت گذشته رخ داد بعد از اخراج جیران از قصر و برگشتن او به روستای خود معلوم شد که او باردار هست حال شاید بارداری مجدد جیران تمام روابط تلخ گذشته را به روزهای خوش آینده پیوند بزند. که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 36 جیران کامل و قانونی با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

دانلود سریال جیران قسمت 36

سریال جیران - دانلود قسمت 36 سریال جیران (فیلم کامل قسمت ۳۶ جیران)

[دانلود کیفیت 480p ا 10.000 ت]
[دانلود کیفیت 720p ا 11.000 ت]
[دانلود کیفیت 1080p ا 12.000 ت]
[دانلود کیفیت 1080hq ا 13.000 ت]
[دانلود کیفیت Bluray ا 14.000 ت]
[دانلود همه کیفیت‌ها ا 20.000 ت]

[دانلود سایر قسمت های سریال جیران]


درباره سریال

  • ژانر : تاریخی، عاشقانه، خانواده
  • تاریخ انتشار: جمعه 11 آذر 1401
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

خلاصه داستان قسمت ۳۶ جیران

خلاصه داستان قسمت 36 جیران : شاه از دست جیران، هم دلشکسته و خشمگین است ‌و هم تاب تحمل دوری اش را ندارد. مهدعلیا در تلاش است تا از این فرصت استفاده کند و جیران را برای همیشه از چشم شاه بیاندازد. کفایت خاتون برای خلاصی سارای گرجی از حرمسرا نقشه ای تازه می چیند…

بازیگران سریال

بازیگران سریال جیران قسمت ۳۶  : در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک های خرید سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از روش های زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir یا
2. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://t.me/salamcinema_help یا
3. ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697

دانلود سریال جیران

تیزر قسمت 36 سریال جیران

5/5 - (121 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا