دانلود قانونی

دانلود قسمت 20 سریال پوست شیر (فیلم کامل قسمت ۲۰ پوست شیر)

قسمت ۲۰ پوست شیر با حجم رایگان نیم بها ، دانلود سریال پوست شیر قسمت 20 بیستم کامل با کیفیت عالی

سریال پوست شیر - دانلود قسمت 20 سریال پوست شیر (فیلم کامل قسمت ۲۰ پوست شیر)

برای دانلود سریال پوست شیر قسمت 20 بیستم کامل و قانونی با ترافیک و حجم رایگان نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید و به دانلود قسمت ۲۰ سریال پوست شیر با کیفیت عالی بپردازید.

سریال پوست شیر - دانلود قسمت 20 سریال پوست شیر (فیلم کامل قسمت ۲۰ پوست شیر)

+ دانلود سایر قسمت های پوست شیر فصل سوم

درباره سریال

  • ژانر : درام، اجتماعی، جنایی
  • تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 فروردین 1402
  • کارگردان : جمشید محمودی
  • تهیه کننده: نوید محمودی
  • نویسندگان: جمشید محمودی، رضا بهاروند

خلاصه داستان سریال پوست شیر قسمت ۲۰

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. خلاصه قسمت 20 پوست شیر آمده که خودم خراب کردم، خودمم درستش می‌کنم.

نظرات کاربران درباره قسمت جدید

  • سال نو مبارک سلسله پوست شیریان💐😘
  • اون یارو که دوست نعیم بود اومدش پیش نعیم اوایل فیلم و کلید خونه باغ و داد به نعیم و گفت برو اونجا باش اینجا در شأن شما نیست و نعیم قبول نمی‌کرد آخرشم داد به صاحب مهمانسرا که داد به نعیم و بعد نعیم که دید زنه قبلیش آواره شده کلید اونجارو داد بهش و گفت برو اونجا مستقر شو،،،اون‌ پسره که کلید داد شک ندارم تو این داستانه کشتن ساحل دست داره
  • به نظر من میتونه همه کارها زیر سر مشکات باشه.بعد از حادثه ای که برای دخترش رخ داد احتمال اینکه در اثر تألمات روحی دچار دوگانگی شخصیت شده باشه زیاده.دو شخصیت کاملا متفاوت یکی پلیس و یکی جانی و هر دو شخصیت هم باهوش
  • آره عباس زندس و اینقدرم احمقه که حلقه‌ای که ازش دزدین رو بره پیدا کنه بعد بیاد جا بزاره تا بیان پیداش کنن! مثل عباش نباشید ….
  • ساحل = صدرا صدرا = ساحل
  • یه توصیه به بازیگرای سریال دارم : اینقدر کراش نشین

بازیگران سریال

بازیگران سریال پوست شیر قسمت 20: در این سریال شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی و… به هنرمندی پرداخته‌اند.

تیزر قسمت 20 سریال پوست شیر بزودی

لینک های دانلود قسمت ۲۰ پوست شیر کی منتشر می شود؟

لینک قسمت جدید پوست شیر روز چهارشنبه ۲ فروردین ساعت ۸ صبح منتشر می شود و از طریق سایت راشدون بصورت قاونی قابل دریافت است.

داستان سریال پوست شیر قسمت 20

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده. اما پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. حال در خلاصه این قسمت آمده که خودم خراب کردم، خودمم درستش می‌کنم.

بازیگران سریال پوست شیر قسمت جدید بیستم

شهاب حسینی، هادی حجازی ‌فر، پانته ‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان و …

لینک های دانلود سریال به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل از طریق یکی از راههای زیر با پشتیبانی شرکت پخش در تماس باشید .
1. ارسال پیام به آدرس تلگرام https://telegram.me/srmweb یا
2. شماره پشتیبانی: 09022018555

5/5 - (164 امتیاز)

یک نظر

  1. یکی از شخصیتهای قدیمی داستان (سه نفر دوست نعیم)همین بهزاد ناپدریه ساحله که اسمشو عوض کرده هنوزم با نعیم یه پلیس رودر رو نشده چون داستان تموم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا