دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال گیل‌دخت تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

دانلود سریال گیلدخت کامل تمام قسمت ها با کیفیت عالی گیل دخت با حجم کم و پخش آنلاین

سریال گیل دخت - دانلود سریال گیل‌دخت تمام قسمت ها کامل با کیفیت عالی

بخش سرویس فیلم و سریال سایت راشدون برای شما دانلود سریال گیلدخت همه قسمت ها را با کیفیت عالی آمده کرده است . مجموعه تلویزیونی «گیلدخت» در سال 1401 – 1402 به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مجید اسماعیلی در 60 قسمت از شبکه یک سیما شب های پنجشنبه و جمعه روی آنتن خواهد رفت. که در ادامه می توانید به دانلود سریال گیل دخت بپردازید.

دانلود سریال گیل‌خت

خلاصه داستان

سریال گیل‌دخت حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود. قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عالم را آب ببرد بزرگان و درباریان مملکت محروسه را خواب برده است در این هیاهو و غوغا آصف میرزای قاجار رویای تکیه زدن بر تخت طاووس را دارد و ولایت دارالمرز گیلان  را به عنوان مقر این طرح و توطئه انتخاب می کند بی آنکه آگاه باشد در آنجا گلنار خان زاده به یاری دلداده اش اسماعیل میرشکار قصد بر باد دادن این رویا را دارند و می خواهند طرحی نو در اندازند.»

بازیگران سریال

از جمله بازیگران نام آشنایی که در سریال «گیل دخت» ایفای نقش می‌کنند؛ می‌توان به: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رویا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی، مرتضی نجفی اشاره کرد.

تیزر سریال گیلدخت

سریال گیل‌دخت کی پخش می شود؟

سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه یک سیما ساعت ٢٢:١٥ پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ روى آنتن خواهد بود. و بعد از اتمام پخش لبنک های دانلود در سایت راشدون منتشر می شود. همچنین از سایت های تلوبیون و آپارات و نماشا و یوتیوب و آی فیلم و شبکه یک قابل دریافت است.

درباره سریال گیلدخت

«گیل‌دخت» عنوان سریالی تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که پیش تولید آن از ابتدای سال ۹۸ شروع و از اواسط همان سال در استان گیلان کلید خورده است و پس از حدود ۲سال تصویربرداری آماده پخش می شود.
فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. این سریال حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می‌شود و… .
عوامل اصلی سریال مدیر تصویربرداری: پیمان عباسی زاده، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، مدیر تولید: سعید کنگاوری نظری، تدوین:خشایار موحدیان/الاهه ایزدی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: عباس حاج درویش، طراح لباس: سمیرا شجاعی، صداگذاری: امین شریفی/علی پزشکی، مدیر برنامه ریزی: علی جودی/حمید همتی، دستیار اول کارگردان: امیر سلیم خانی/سونیا قریشی، منشی صحنه: مهین شهبازی، عکاس: محمد حسن هندی/بهارعسگری، مشاور رسانه ای: سروناز مظاهری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا. محصول مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما هستند.

5/5 - (64 امتیاز)

‫4 نظرها

  1. حالم داره بهم میخوره دیگه از بس کشش میدن واقعا خسته ککنده شده

  2. یه سریال چرت دیگه از تلویزیون میلی ایران. تو یه کلبه شصت قسمت سریال ساخته. کارگردان به خودش زحمت نداده چهار تا لوکیشن درست و حسابی اضافه کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا