دانلود سریال ایرانی

سریال نون خ 4 قسمت 18 هجدهم [دانلود فصل چهارم + تماشای آنلاین HD]

سریال نون خ 4 قسمت 18 ؛ دانلود سریال نون خ ۴ فصل چهارم قسمت ۱۸ هجدهم کامل با کیفیت عالی

سریال نون خ 4 فصل چهارم - سریال نون خ 4 قسمت 18 هجدهم [دانلود فصل چهارم + تماشای آنلاین HD]

سرویس دانلود فیلم و سریال سایت راشدون سریال نون خ 4 قسمت 18 که از شبکه یک سیما در  چهارشنبه 30 فروردین ساعت 22:15 سریال نون خ فصل چهارم قسمت هجدهم پخش می شود را منتشر می کند که در ادامه ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال نون خ ۴ قسمت ۱۸ با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

پخش آنلاین نون خ ۴ قسمت ۱۸

چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت 22:15 می توانید از طریق پلیر زیر به تماشای آنلاین سریال نون خ فصل چهارم بصورت زنده از شبکه یک سیما بپردازید. و دقایقی بعد از اتمام سریال ویدیو و لینک های دانلود در ادامه اضافه می شود.

برای تماشای آنلاین از مرورگر کروم استفاده کنید، اگه پخش نشد از طریق لینک زیر دانلود کنید.

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 1080
دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 480
برای دانلود سایر قسمت های پخش شده روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال نون خ 4 فصل چهارم

شبکه نمایش خانگی
دانلود سریال اکازیون قسمت ۲ دوم

سریال نون خ 4 قسمت 18 کی پخش می شود؟

سریال نون خ ۴ قسمت ۱۸ چهارشنبه ۳۰ فروردین بعد شب های قدر ساعت 22:15 دقیقه بصورت زنده پخش می شود و دقایقی بعد از اتمام پخش لینک های دانلود در راشدون منتشر می شود.
مجموعه «نون.خ4» به کارگردانی سعید آقاخانی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه یک روی آنتن می رود و مطابق معمول پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل دخت» در همین ساعت خواهند بود. که

بازیگران سریال نون خ ۴ قسمت ۱۸

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی‌ عبداللهی

داستان سریال نون خ فصل چهارم قسمت جدید هجدهم

در سریال «نون خ 4» پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای «نورالدین» را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.

سریال نون خ فصل چهارم قسمت 18

5/5 - (193 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا